Koripallo.com

Korihait - Honka Perjantaina 29.02.08

Vs: Korihait - Honka Perjantaina 29.02.08

"Vuosi minun valmennuksessasi, niin Akeem Scott tienaa isoja rahoja Euroopassa."

Pavicevic lehdistötilaisuudessa, Korihait-Honka pelin jälkeen.

l.k. sanoi:
"Vuosi minun valmennuksessasi, niin Akeem Scott tienaa isoja rahoja Euroopassa."

Pavicevic lehdistötilaisuudessa, Korihait-Honka pelin jälkeen.

Pavi alkaa olemaan liian korkeilla pilvissä (ei pilvessä!) tässä maassa.
Oliskohan kohta aika palata jo isien maille?

Airball sanoi:
Pavi alkaa olemaan liian korkeilla pilvissä (ei pilvessä!) tässä maassa.
Oliskohan kohta aika palata jo isien maille?

No, voimassaoleva sopimus pitää Paijon Suomessa kevääseen 2012. Saapa nähdä, onko Akeemista ULEB Cupiin tai Euroliigaan pelikaudeksi 2009/2010... ;)

Coach muuten veistelee melkoisen hurjia vielä Korihaiden otteluraportissakin: http://www.korihait.fi/raportti.php?id=219&Ty=R&sid=y1yblJ63nO

eihän näistä pavin lausunnoista voi olla tykkäämättä!!

jos jonkun mielestä ne perinteiset "yritetään parhaamme ja katsotaan mihin se riittää" löpinät ovat mielenkiintoisempaa luettavaa niin siitä vaan. mun mielestä pavi on loistava persoona joka omalla tavallaan tuo huomattavasti lisäväriä korismatseihin. omalla tavallaan pavi on itsekin jo lipun lunastamisen arvoinen (hongan vaihtopenkin yläpuolella on tapiolan hallin paras paikka - juttua riittää), harmi ettei lehdistötilaisuuksiin pääse kommentteja kuuntelemaan.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.