Koripallo.com

Korihait (Jyri) vs. Kataja ke 24.1.2007 klo 18.30

Kumpi lopulta voittaa Pohitullin melskeessä?

  • Korihait

    Ääniä: 23 56,1%
  • Kataja

    Ääniä: 18 43,9%

  • Äänestäjiä
    41
Status
Viestiketju on suljettu.
Viestejä
1 179
Peliä näkemättä en voi sitä enempää kommentoida, mutta Taas nähtiin, että Korihait pystyy kotiluolassaan Pohitullin kuuluisassa hornankattilassa voittamaan kenet tahansa. Valitettavasti vieraspelaaminen on avutonta ja kotonakin sattuu huonoja päiviä liian usein sekä valmentajaruletilla on pilattu koko kausi, mutta loppukautta ajatellen näkymät ovat kohtuulliset. Karsintasarjan välttäminen on hyvinkin mahdollista ja playoffpaikkakaan ei mahdottomuus, mutta eroa on muutama voitto ja Pyrintö on myös kovaa vauhtia matkalla niihin karkeloihin, niin tyytyväinen saa olla suoraan säilymiseen.

Mr.Koripallo sanoi:
En tiedä sitten oliko vanha "asiallinen" kuuluttaja sen parempi puhuessaan vähän väliä jokereista.
Vähän väliä? n. 15 vuoden katsojaurani aikana kuulin kerran "sisäänheitto, jokerit!" -kuulutuksen. Ja se oli tuhat kertaa hauskempi kuin tämän nykyisen iskelmälaulajan yksikään kuulemani kommentti. Lisäksi peliin kuuluvatkin kuulutukset ovat välillä epäselviä. Vastustajan hiillostaminen EI kuulu kuuluttajan tehtäviin, jos se on jollekin epäselvää. Se on yleisön työtä, mutta ehkä kuuluttaja on ottanut sen tehtäväkseen, koska yleisön joukossa ei ole nykyään ketään siihen kykenevää/kiinnostunutta. Toimitsijapöydän takana istuvan henkilöstön voisi puolestani laittaa myyntilistalle. Pöytäkirjan pitäjien tekemisistä ei ole hajua.

Jurg von Bonsdorf sanoi:
;D ;D ;D Kai Heinonen oikeasti on noin sanonut, tuskin haiden nettitoimittaja sentään niin paljoa eilisestä innostui? No Heinonen aloitti mediapelin, jos vaikkapa hait kipuaisi jollain ilveellä 8:ksi ja kohtaisi Katajan ;) :D ;D
Haiden nettitoimittaja=TW

Korihait voisi mahdollisesti voittaa mestaruuden, JOS se pudotuspeleihin pääsisi SEKÄ kaikki pelit pelattaisiin Pohitullissa.
 

reb

Viestejä
336
Mielestäni se on outoa, ettei esimerkiksi Helsingin Sanomat kirjoita Korihaiden matseista lähes koskaan mitään, mutta se, ettei ainakaan minulle jaetusta lehdestä löytynyt edes tulosta tästä kyseisestä pelistä, on jo paha moka!! Hirveän huonosti muutenkin missään lehdissä ja uutisissa kerrotaan koripallosta.
 
Viestejä
212
Hoho, eikö täällä ihmisiltä löydy lainkaan huumorin tajua?
Kuuluttaja ei ole mitään erityisen pahaa kuuluttanut, joskus pientä läppää heittää ja se on hyvä asia.
Vastustajasta ja kotijoukkueesta, mutta ketään ei siitä kuule ota nokkiinsa.


Vaikka englanninkielen taitoa ei riitä, mutta silti sanoo kaiken tarpeellisen asiallisesti!
 
Viestejä
309
Ei Kati Nynäs yhtään se huonompi tuomari ollut kuin Petri Mäntyläkään, ko Herra vihelsi muutaman virheen aivan hajulla kaukaa selän takaa tilannetta yhtään näkemättä.
Katajalla Axton ja Nurse pelasivat alussa vain tilastoilleen varsinkin Axtonilta älyttömiä steppejä kaarella, jotta olisi saanut kolmosen hinnalla millä hyvänsä, samoin Nurse, aivan päättömiä ratkaisuja. Tästä Nursen pelinteosta ei paljon kannata puhua, näkeehän sen jo päältäkin mitä siitä tulee, kun jätkä vaeltelee kentällä hikipanta silmillä ja hautoo palloa käsittämättömän kauan, jolloin toisille ei jää muuta vaihtoehtoa kuin huono ratkaisu.
Kaikenkaikkiaan ihan mielenkiintoinen peli ja tällä kertaa tuomarit eivät suosineet vahvempaa ja nimekkäämpää, vaikkei peli missään nimesä tuomareihin ratkennut, kyllä joen pojilta oli puhti pois, vaikka Hauska-Heiska lähes joka vihellyksestä käsiään revitteli niin, että taitaa olla takista kainalot revenneinä.
 

reb

Viestejä
336
Skibadee sanoi:
Hoho, eikö täällä ihmisiltä löydy lainkaan huumorin tajua?
Kuuluttaja ei ole mitään  erityisen pahaa kuuluttanut, joskus pientä läppää heittää ja se on hyvä asia.
Vastustajasta ja kotijoukkueesta, mutta ketään ei siitä kuule ota nokkiinsa.

Vaikka englanninkielen taitoa ei riitä, mutta silti sanoo kaiken tarpeellisen asiallisesti!

Kuuluttajan tehtävä on kuuluttaa tietoja pelin kulusta ja informoida yleisöä, eikä selostaa peliä, haukkua vieraita tai tuomareita. Huumorintajua löytyy kyllä, mutta tämä nykyinen kuuluttaja on kyllä nyt vähän turhan paljon kerännyt huomiota! Noh, tämä on minun mielipiteeni ja toivotaan ettei enää tällaiset varoitukset toistu!
 
Viestejä
309
Joensuun Honka sanoi:
Ei Kati Nynäs yhtään se huonompi tuomari ollut kuin Petri Mäntyläkään, ko Herra vihelsi muutaman virheen aivan hajulla kaukaa selän takaa tilannetta yhtään näkemättä.
Sorry, meni tossa vähän nimet sekaisin, tämä Herra Tuomari tiukkapipo oli tietenkin Toivonen
 

go

reb sanoi:
Kuuluttajan tehtävä on kuuluttaa tietoja pelin kulusta ja informoida yleisöä, eikä selostaa peliä, haukkua vieraita tai tuomareita. Huumorintajua löytyy kyllä, mutta tämä nykyinen kuuluttaja on kyllä nyt vähän turhan paljon kerännyt huomiota! Noh, tämä on minun mielipiteeni ja toivotaan ettei enää tällaiset varoitukset toistu!

Ei se mitään vieraita hauku, ne on kivoja kommentteja mutta haukkumista ei missää vaihees oo ilmenny
 
Viestejä
212
go sanoi:
Ei se mitään vieraita hauku, ne on kivoja kommentteja mutta haukkumista ei missää vaihees oo ilmenny

Totta, Vehniäisestäki sanoi että "nykyään häntä voidaan kutsua vapari Vehniäiseksi".
Mutta kertaakaan en ole kuullut mitään HAUKKUMISTA, sanonut vaan "tsäkä maali" ja samanlaisia kommenteja.
Kaikissa korihaitten kotimatseissa olen ollut enkä KERTAKAAN ole kuullut mitään HAUKKUMISTA.

Ja niinhän hän informoi pelistä ja pelin kulusta ja muista eripaikkakunnilla olevista peleistä kanssa!

Hmm, ja ehkä hän on herättänyt huomiota, kun viime vuosien kuuluttaja ei ole oikein mistään muusta puhunut kun jokereista ja sen sellaista "masentuneesti".

Ehkä löytyy huumorintajua, mutta eipä näytä paljon löytyvän.

joo ja tämä oli minun mielipiteeni sitten, amen.

Mutta peliin tulee niin kyllä olivat hermot kireillä, tuomareilta ihme vihellyksiä välillä ja sitten taas jossain selvissä paikoissa eivät huomanneet mitään, pelaajat vuorotellen hermoilivat (tuli huomattu Loyd:ista pari kertaa, kerran potkaisi penkkiä ja kerran tiputti juomapullo telineen aika tyylikkäästi, kun taas korihailta Jyri sai teknisen).
Oli kyllä ailahtelevaa tuomari työskentelyä.
 
Viestejä
212
reb sanoi:
aluksi linkutti, lopulta näytti käveleminen enemmän hiihtämiseltä.. varpaillaan käveleminen kuulemma helpottaa kipua.

jepjep, alussa näytti erittäin tuskalliselta ja aralta kävely, mutta en sen jälkeen paremmin katsellut, mutta hyvin ainakin näytti loppua kohti selkä toimivan.
 
Viestejä
479
"Totta, Vehniäisestäki sanoin että "nykyään häntä voidaan kutsua vapari Vehniäiseksi".

Näin siis skibadee...
Tuota, voisikohan tuosta kommentista tehdä sen johtopäätöksen, että skibadee on Korihaitten kuuluttaja.
Itseään vaan täällä puolustelee...
 
Viestejä
212
keskiympyrä sanoi:
"Totta, Vehniäisestäki sanoin että "nykyään häntä voidaan kutsua vapari Vehniäiseksi".

Näin siis skibadee...
Tuota, voisikohan tuosta kommentista tehdä sen johtopäätöksen, että skibadee on Korihaitten kuuluttaja.
Itseään vaan täällä puolustelee...

Haha, Jos huomaat korjasin kirjoitusvirheeni. Kaikillehan niitä sattuu.
Enkä nyt ihan menisi uskomaan että kuuluttaja täällä viettäisi aikaa. ;)
 
Viestejä
416
keskiympyrä sanoi:
"Totta, Vehniäisestäki sanoin että "nykyään häntä voidaan kutsua vapari Vehniäiseksi".

Näin siis skibadee...
Tuota, voisikohan tuosta kommentista tehdä sen johtopäätöksen, että skibadee on Korihaitten kuuluttaja.
Itseään vaan täällä puolustelee...
jos et nyt kuitenkaan tee mitään johtopäätöksiä yhtään mistään.
 
Viestejä
27
Toisaalta, olen hieman samaa mieltä siinä että välillä kuuluttajalta ilmenee pieniä asiattomuuksia, vaikkakin ne kyllä kestää, muttakun kuulutukset ei yleensä tahdo kuulua sinne katsomoon asti kunnolla!! luulisi laulajan osaavan käyttää ääntään..todella säälittävää..melkein yhtä säälittävä, kuin se DJ siellä kuuluttajan vieressä. Toivottavasti se poika edes ymmärtää hävetä.
 
Viestejä
416
Kuuluvuus on kiinni äänentoisto laitteistosta ei siihen mikkiin voi huutaa ja se on TW joka vastaa musiikista.
 
Viestejä
212
Hmm, en kyllä ymmärrä että miksi pitää aina löytää uusi mollaamisen aihe, mutta jos pojilla ei muuta tekemistä ole, niin mikäs siinä.
En kyllä ymmärrä mitä hävettävää DJ:llä on, mutta jos sinä sitä mieltä olet, parempi varmaan että sinä sinne pöydän taakse sitten menet kun näytät osaavana nämä jutu?

Ja samaa mieltä olen Mr.Koripallon kanssa.
 
Viestejä
1 179
Mr.Koripallo sanoi:
Kuuluvuus on kiinni äänentoisto laitteistosta ei siihen mikkiin voi huutaa ja se on TW joka vastaa musiikista.
Anteeksi tästä väittelystä, mutta miksi kuulutukset aiemmilla kausilla sitten ovat kuuluneet?
 
Viestejä
212
Blofeld sanoi:
Anteeksi tästä väittelystä, mutta miksi kuulutukset aiemmilla kausilla sitten ovat kuuluneet?

Hmm, jos tarkoitat että viime vuosina ovat kuuluneet ja nykyään eivät. Niin entiedä, koska itse en ainakaan nää mitään erinlaista, itse kuulen ihan hyvin. Ainoastaan sivukatsomoille nämä kuulutukset eivät oikeen kuulu koska kaijuttimet ovat suunnattu pääkatsomoon päin, enkä sitten tiedä että onko kauden alussa uusilla laitteilla jotain asiaa tähän.
 
Viestejä
234
reb sanoi:
Mielestäni se on outoa, ettei esimerkiksi Helsingin Sanomat kirjoita Korihaiden matseista lähes koskaan mitään, mutta se, ettei ainakaan minulle jaetusta lehdestä löytynyt edes tulosta tästä kyseisestä pelistä, on jo paha moka!! Hirveän huonosti muutenkin missään lehdissä ja uutisissa kerrotaan koripallosta.
HS kirjoittaa lähinnä pääkaupunkiseudun joukkueiden (ToPo, Honka, PuHu) peleistä, koska HS on Helsingin alueen lehti ja sen tärkein lukijaryhmä on siellä. Valtakunnasta puuttuu koko maan äänitorvi, valitettavasti. Periferian joukkueiden kuten Haiden ja Katajan on tyytyminen siihen, että näymme Hesarissa vain silloin kun olemme kohdanneet jonkun pääkaupunkiseudun joukkueen. Samaa mieltä olen siitä, että koriksen palstatila on liian pieni. Se, että viimeisen pelin tulos puuttui kokonaan lehdestä (HS), lienee puhdas moka.
 

reb

Viestejä
336
Blofeld sanoi:
Anteeksi tästä väittelystä, mutta miksi kuulutukset aiemmilla kausilla sitten ovat kuuluneet?

tätä olen ihmetellyt myös minä, koska olen pääkatsomossa istunut molemmilla kausilla ja nyt menee kuulutukset välillä ihan mutinaksi. En tiedä puhutaanko aiheesta nyt ihan ohi topicin, mutta ilmeisesti joillekin tahoille sopii tällainen kuuluttaminen.. itse henk. koht. en ymmärrä hänen tyyliään.
 
Viestejä
591
Eikö tämä Uusikaupunki ole se paikka jossa tv-pelissä kuuluivat
rytmikkäät "nuija, nuija" huudot jopa heikko kuntoisessa telkussani
aika kirkkaasti. Huudot alkoivat aina kun tuomari puhalsi kotijoukkeelle
virheen. Kummallista jos ei kuulutukset kuulu tai toimi, kun niin hyvin
kuuluu ilman vahvistimia. Akustiikka on huippuluokkaa !
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös