Koripallo.com

Korihait-KTP 15.11. Urholta tuloo

Vs: Korihait-KTP 15.11. Urholta tuloo

Nyt voe taas naattia kun Basketball-ääliö tuli kertomaan mielipiteensä, hauskaa tulee takuulla olemaan. Peli taitaa olla jo pelailtu, Kumpulainen ilahduttavasti piristynyt lähiaikoina.

Basketball fan sanoi:
Kylläpäs täälä nyt mökötellään ottelusta, Täähän peli oli nyt selvä jo ennen, kun alkoikaan, KTP on kova joukkue, olen heidän pelejä nähnyt jo viisi tälläkaudella ja tää ei mua yllätä yhtään, että KTP vie ja Korihait vikisee... ;D

Kukaan Korihaiden kannattajista ei nyt varmaan voittoon aivan uskonut ja täälläkin päivitelty omia huonoja heittoprosentteja ja sitä kun kaverilla uppoaa helvetin hyvin.

Helvetin hyvä scouttais taas että Kotka on kova joukkue, voi Lakers olla taas tyytyväinen. Toivottavasti et ryhdy heidän kanssaan samanlaiseksi takinkääntäjäksi kuin Korihaiden kanssa. Jotenkin tuntuu että sun suosikkijoukkueet löytyy aina sarjataulukon kärjestä ja vaihtelevat vuosittain ja jopa viikottain. Silti kh:n valmentajien persettä nuollaan facessa viikottain..

Ja miten noi juniorit taas voi noin paniikissa olla tuolla kentällä kun pelikin on jo selvä. Toinen heittää sivuosuman ja toinen 2m päästä 3m yli..

oli muuten ensimmäinen kerta kun näin että tuota virhevihellyksen jälkeen tullutta blokkia koskevaa sääntöä noudatettiin.

No ei 15 pistettä nyt paha tappio ole sarjakärjelle.

venttiseiska sanoi:
Kukaan Korihaiden kannattajista ei nyt varmaan voittoon aivan uskonut ja täälläkin päivitelty omia huonoja heittoprosentteja ja sitä kun kaverilla uppoaa helvetin hyvin.

Helvetin hyvä scouttais taas että Kotka on kova joukkue, voi Lakers olla taas tyytyväinen. Toivottavasti et ryhdy heidän kanssaan samanlaiseksi takinkääntäjäksi kuin Korihaiden kanssa. Jotenkin tuntuu että sun suosikkijoukkueet löytyy aina sarjataulukon kärjestä ja vaihtelevat vuosittain ja jopa viikottain. Silti kh:n valmentajien persettä nuollaan facessa viikottain..

Ja miten noi juniorit taas voi noin paniikissa olla tuolla kentällä kun pelikin on jo selvä. Toinen heittää sivuosuman ja toinen 2m päästä 3m yli..

No totta helvetissä KTP on kova joukkue ja hyvässä kunnossa, mikäli vain yksi tappio alla ja teille kaikille tiedoksi, että EN ole koskaan ollut Korihaitten fanaattinen fani, vaan yritykseni kautta ollut tekemisissä heidän kanssa, enään ei tarvitse.

denverin nugetti sanoi:
Voitko tarkentaa?
virhevihellyksen jälkeen ei saa enää blokata palloa, jos koskee palloon, kori hyväksytään. tämä sääntö tuli muistaakseni pari vuotta sitten.

Koris... sanoi:
Mitäs siellä kyseltiin?

Touhusta, johon päättyi miehen ura ToPossa ennen tätä paluuta Korisliigaan.

1990 sanoi:
virhevihellyksen jälkeen ei saa enää blokata palloa, jos koskee palloon, kori hyväksytään. tämä sääntö tuli muistaakseni pari vuotta sitten.

Onpas tyhmä sääntö enkä edes tienny tällasesta. :O Kuullostaa samalta kun vihellyksen jälkeen ei saisi enää heitää! jos tarkotat tilannetta jossa barret blokkas bojasin heiton virheen jälkeen ni mun mielestä siinä kori hyväksyttiin siks että pallo osu levyyn enne blokkia. Siltä se ainaki livenä näytti ja nii mä sen ymmärsin mut voin olla väärässäkin.

denverin nugetti sanoi:
Onpas tyhmä sääntö enkä edes tienny tällasesta. :O Kuullostaa samalta kun vihellyksen jälkeen ei saisi enää heitää! jos tarkotat tilannetta jossa barret blokkas bojasin heiton virheen jälkeen ni mun mielestä siinä kori hyväksyttiin siks että pallo osu levyyn enne blokkia. Siltä se ainaki livenä näytti ja nii mä sen ymmärsin mut voin olla väärässäkin.
Väärässä olet.

Basketball fan sanoi:
No totta helvetissä KTP on kova joukkue ja hyvässä kunnossa, mikäli vain yksi tappio alla ja teille kaikille tiedoksi, että EN ole koskaan ollut Korihaitten fanaattinen fani, vaan yritykseni kautta ollut tekemisissä heidän kanssa, enään ei tarvitse.

Öööö, niinhän edellinen kirjoittaja juuri sanoikin, että KTP on kova joukkue ja hyvässä kunnossa? Hitto sä olet viisas :D Mitä sä nyt pädet siellä sellaisella asialla, joka juuri mainittiin?

Aina hehkutat sitä että "onneksi et ole enää tekemisissä Korihaiden kanssa" ja että on se ilo, kun ei tarvitse katsoa/seurata Korihaiden pelejä. Mitä helvettiä täällä sitten teet, jos ei enää yhtään kiinnosta?

Tuommoisia päivänselviä/turhia/tyhmiä kommentteja heittelet aina täällä, "vaikka yhtään ei kiinnosta, onneksi saa tehdä muita hommia vittu NBA:ssa!!!!".

Niin ja todellakin kun katsoo 13 sivua menneitä kommenttejasi täällä, on arviolta joka toinen liittynyt Korihaihin. Eli ei yhtään kiinnosta Korihait, ei..

JoKaFan sanoi:
Touhusta, johon päättyi miehen ura ToPossa ennen tätä paluuta Korisliigaan.

Mitä vastasi?

Juu no nii mä vähä veikkasinki et olin väärässä mutta silti oon sitä mieltä että pallo osu levyyn enne blokkia. vois ihan kattoa uusintana ja oikee hidastuksena tilanteen.

No eipä näkyny tv kuvassa koko palloa tossa tilanteessa kun kuvaaja ollu iha hukassa.

Korihailla kaksi valopilkkua ottelussa: Kumpulainen ja vaparit.

Timi sanoi:
Mitä vastasi?

Nuorempana tehty virhe, jota ei takuulla tule tekemään uudelleen. Ihan leppoisan oloinen heppu. Jebillä ei oikean haastatteluissa juttua riitä, sellaista perusjargonia.

1990 sanoi:

Jos tämä sääntö tosiaan pitää paikkansa, niin eipä sitä kyllä koskaan pois vihelletä.

Ja tässä Barretin tilanteessa mielestäni tuomarit keskustelivat juurikin siitä oliko pallo laskeva vai ei.

Itse matsissa oli alusta asti sellainen olo, ettei Korihait kerta kaikkiaan voi tätä ottelua voittaa. Sen verran suuri oli tänään tasoero. Jos vielä Clifton Jones tykittää kolkit sisään, niin eipä siinä paljoa ole tehtävissä.

Niin, ja vaikka se varaosakeskus ihan mainio paikka onkin, niin hiukan sitä mainoksen völyymiä voisi pienentää. Käy meinaan aika hyvin korviin.

Ottiko Reaves muka 10 levypalloa hyökkäyspäässä? Ja Kumpulle merkattu vain kolme levyä.......

Jos ei Jebiltä juttua oikein irtoa, niin se johtuu vain hänen intiaanin verestään. Inkkarithan tunnetusti ovat jöröjä ja mumisevat vain ugh, ugh.

Kukas muuten oli se tuomari, joka on hyllytetty maksamattoman lisenssin takia?

Olisiko Joutsi? Ja kysehän on linsseistä eikä lisenssistä.

Paas wimpula tulee raporttii. Kun kuitenkin olet ainoita rehellisiä ukilaisia.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.