Mr. Mef sanoi:Sellaista pelaajaa Honka tarvitsee jos haluaa taistella mestaruudesta Lappeenrantaa, Ukia tai Joensuuta vastaan.
Aika hyvä provo.
Voi olla että Hait tosiaankin antaa vielä aihetta iloon.
Mr. Mef sanoi:Sellaista pelaajaa Honka tarvitsee jos haluaa taistella mestaruudesta Lappeenrantaa, Ukia tai Joensuuta vastaan.
Lähinnä siinä oli ne joukkueet joita vastaa Hongalla on ollut vaikeuksia. Uki voi tulla ekalla kierroksella vastaan, samoin Lpr vaikka ovatkin nyt nousussa.. Silloin voi olla 1st round exit edessä Hongalla..Gorgol sanoi:Aika hyvä provo.
Voi olla että Hait tosiaankin antaa vielä aihetta iloon.
Mutta tekut suomalaisille 1-0! Iloitkaamme siitä.7171 sanoi:Taas vahva panos kotimaisilta. 4 pistettä 96 pisteestä. Kotimaisten tehot olivat -2, kun taas ulkolaiset keräsivät + 116.
go sanoi:voisko joku kertoa tähtien saajat. itse en muista.
Antsa 1 tähti?
se tähti olisi kuulunut edille?
reb sanoi:* Jukka Matinen (tai joku muu!?)
** Ed Nelson
***Ronald Yates
go sanoi:samat.
Ronald pelasi todella loistavan pelin tänään,
huomasin että aina ohi samalla tavalla.
kertoi pelin jälkeen ,että hänen takareidelleen kävi jtn,mutta sanoi itse että olisi halunnut pelata (tai siis olisi tietysti halunnut)Sophistifunk sanoi:Mutta missä on Monte Cummings? o_______O
jeij sanoi:kertoi pelin jälkeen ,että hänen takareidelleen kävi jtn,mutta sanoi itse että olisi halunnut pelata (tai siis olisi tietysti halunnut)
Koska TW joutui kuuluttamaan, saivat (joutuivat) otteluisännän edustajat ihan itse päättämään tähtien saajat ja tämä oli tulos.reb sanoi:mutta kertokaan ystäväiseni, miksi ihmeessä Antsa sai yhden tähden? en vieläkään ole päässy siitä yli. tehot oli muistaakseni -1 eikä muutenkaan pelannut kummoisesti.
Poharin Talkkari sanoi:Koska TW joutui kuuluttamaan, saivat (joutuivat) otteluisännän edustajat ihan itse päättämään tähtien saajat ja tämä oli tulos.
Poharin Talkkari sanoi:Huomasitteko muuten, miten Jyri kävi aikalisällä oikein kentän puolella näyttämässä, miten kuuluu pelata?