Koripallo.com

Korihait VS Kataja Ke 28.10 klo 18.30 Pohitullin palloiluhalli

kumman tahdissa mennään poharissa?

• Haiden

Ääniä: 39 76,5%
  • Katajan

Ääniä: 12 23,5%

• Äänestäjiä
    51
Vs: Korihait VS Kataja Ke 28.10 klo 18.30 Pohitullin palloiluhalli

Todellakin erikoinen peli , välillä näytti siltä että Korihait jää kyydistä , mutta aina vaan noustiin
peliin mukaan. Tälläinen peli näytti sen , että "tahto" voittoon oli kova , ja onnistujia oli laajemalla sektorilla , kuin Katajalla (Virtanen , Ivey ja Lehtoranta).
Kieltämättä yksi pelin käännekohtia oli Kumpulaisen kokokentän läpiajo ja tahtokori + virhe vastustajalle , tälläisiä lisää , niin yleisö repeää 8]
Bojan ++++ , Jalonen +++ , Kumpu ++ ja muut +

"Arkipeli verottaa pienessä kaupungissa jonkin verran katsojia, varsinkin ulkopaikkakuntalaiset eivät viitsi ajella arkena peliä katsomaan. Myös satunnaiskatsojia varmaan jää himaan kun ei töiden jälkeen jaksa lähteä?

Varmasti myös suunnitelmat alunperin yläkatsomon sulkemisesta ja sen nousseista lipunhinnoista 6€---->10€, plus lipunmyynnin ongelmat topo-pelissä verottavat katsojia." (Timiä lainaten)

Tarjontaa liikaa,tänään kendoa Raumalla,sohvapaikka 40 egee.

nahka-Tapsa sanoi:
Tarjontaa liikaa,tänään kendoa Raumalla,sohvapaikka 40 egee.

Eihän kendoa pelattu keskiviikkona? Ja vaikealta tuntuu ajatus, että Rauman Lukon ottelut vaikuttaisivat yleisömääriin noin rajusti Uudessakaupungissa. Lippujen hinnatkin ovat maltilliset ja joukkue voittaa. Kananttajien puheiden mukainen "oma juniori" Bojan Sarcévic joukkueen paras pistemies.....syitä, miksi Korihait olisi pikkukaupungissa juuri nyt hot on vaikka kuinka monta. Olisiko sitten vain ihmisten vapaa-ajan tarjontaa liikaa vai oliko eilen Uudessakaupungissa joku muu iso tapahtuma saman aikaisesti?

Tuo video ottelusta lehdistötilaisuuksineen kotisivuille oli muuten hyvä lisä. Hienoa palvelua siltäkin osin haiden puolelta.

Satunnaiskatsojat eivät Pohariin viitsineet lähteä, koska vastustaja ei ollut tarpeeksi kiinnostava. Jahka paikalle tulee taas Joukkue, niin lehterit ovat täynnä. Sorry Kataja ja fanit.

Joensuun Honka sanoi:
Satunnaiskatsojat eivät Pohariin viitsineet lähteä, koska vastustaja ei ollut tarpeeksi kiinnostava. Jahka paikalle tulee taas Joukkue, niin lehterit ovat täynnä. Sorry Kataja ja fanit.

Masaa....Tepii.Team-Ruohonen Poharis pe. 30.10

Joensuun Honka sanoi:
Satunnaiskatsojat eivät Pohariin viitsineet lähteä, Jahka paikalle tulee taas Joukkue, niin lehterit ovat täynnä. Sorry Kataja ja fanit.

mitä mitä? eikö kataja ole joukkue edelleen? minun mielestäni on. tappiosta huolimatta.

Hector sanoi:
mitä mitä? eikö kataja ole joukkue edelleen? minun mielestäni on. tappiosta huolimatta.
Nimenomaan sen takia.

Joensuun Honka sanoi:

Hector sanoi:
Hmmm. Täällä taidetaan jo siirtyä filosofoimaan. Siis Joukkue vetää yleisö, mutta joukkue ei. Niin se kaikesta huolimatta on.

Hector sanoi:

Ei. Lammaslauma.

Tää ei liity mitenkään edelisiin.Olisin halunut Lehtorannan korihaihin.Toivo elää.

Kahvit oon velkaa kirveille.

wimi sanoi:
Kahvit oon velkaa kirveille.
Ei auta,taulu on ns. alkaen-malli,jenkeillä oli samanlaisia käytössä jo Vietnamin sodassa

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.