Vs: Korihait vs Kauhajoki Perjantaina
kyllä joo, pari tähteä unohtui laittaa.
ei perkele ja wood heittää vapareita
kyllä joo, pari tähteä unohtui laittaa.
ei perkele ja wood heittää vapareita
MurMur sanoi:Missä meidän vaparit oli, kun hait otti viidennen joukkuevirheensä???????
Gorgol sanoi:Kumpulainen sai päivällä yhden ottelun pelikiellon joka kumottiin kahden tunnin kuluttua Korihaiden soitettua liittoon.
JOEN SUU sanoi:Jätkät on viimeistään jouluna loppu tai rikki.
Varmasti kumosi.PikkuMikko sanoi:Tästä olisi kiva kuulla tarkemmin. Kumosiko Westerholm kurinpitovaliokunnan jäsenenä Liiton tekemän päätöksen?
Pesre sanoi:Varmasti kumosi.
Itse en asiasta enempää tiedä, mutta sakot kuulemma ainakin tuli, jotka Kumpulainen äijänä maksoi itse.
Pesre sanoi:huono, huonompi, huonoin
Karppinen, Ioannidis, Siivonen Ei mitään tolkkua missään vihellyksissä.
Mun mielestä Mäkäläinen oli tänään hyvä. Todella tärkeä pelaaja Karhulle.Joensuun Honka sanoi:Kyllä on todella surkea esitys tuo Näkäräinen vai mikä lie Mäkäläinen, aina valittamassa, kun taidot ei riitä. Ei ihme, jos potkut Ruotsista tuli. Kuten joku jo edellä totesi Karhu pelasi ittensä pussiin peluuttamalla Woodia ja Allenia koko ajan. Mikäli Hakamaa ois ymmärty lepuuttaa näitä kavereita olis Karhu kenties saanu pisteet mukaansa, mutta hyvä näin.
Joensuun Honka sanoi:Kyllä on todella surkea esitys tuo Näkäräinen vai mikä lie Mäkäläinen, aina valittamassa, kun taidot ei riitä. Ei ihme, jos potkut Ruotsista tuli. Kuten joku jo edellä totesi Karhu pelasi ittensä pussiin peluuttamalla Woodia ja Allenia koko ajan. Mikäli Hakamaa ois ymmärty lepuuttaa näitä kavereita olis Karhu kenties saanu pisteet mukaansa, mutta hyvä näin.