Vs: Koripallo.com NBA Fantasy 2014-2015
Ylimenevää kiihkoilua asian tiimoilta.
Vastineeni asiaan.
Mielestäni sillä ei ole mitään merkitystä tunnenko kollega managerin oikeassa elämässä vai en. Yhtään kauppaa en ole tehnyt käskystä. Kaikki kaupat olen tällä kaudella tehnyt organisaationi parhaaksi ja Burksin, DWillin ja Waden hajoamisen jälkeen siirryin ultimate tank modeen, jota muutkin ovat harjoittaneet "hiljaa".
Tarjouksia ja kauppoja olisi saanut hieroa vapaasti läpi kauden. Se, että sanoin bamballe pari tuntia ennen DL:a yrittäessäni kaapia Fariedia sisään vastatarjouksessa, että Green on varattu Kikille on tästä turha hermostua.
Sovittu kauppa oli joo sovittu Kikin kanssa aikasemmin, jos parempaa ei kumpikaan saa tehtyä toisaalla. En saanut parempaa tarjousta sulta, joka olisi minua auttanut ensi kaudella?
Kyllä viimeisin kauppa oli Kikin ehdotus, mutta edellinen Big Al kauppa oli täysin oma. Yritin kaupata usean päivän ajan Butleria keeperiin, mutta mitään ei tärpännyt. Useista tarjouksistani virhearviotarjoukseni Big Alista otti kiinni, sen jälkeen tavoite oli flipata hänet eteenpäin. Kik ehdotti Gobertiin siirtoa sopivien lisukkeiden löytyessä. Ne sitten löytyivät, itseäni kiinnosti tuossa kaupassa nimenomaan Gobert, vaikka mielestäni vajavainen pelaaja, mutta onhan kaverilla huikea potentiaali ja Kanterin myynnin jälkeen varmasti Jazzin arvokkain pelaaja. Collison on insurance policy, enkä itse näe ensi kauden kohdalla, että Teague vs. Collison olisi merkittävää eroa.
Ensimmäisessä kaupassa ei mielestäni ole mitään ihmeellistä. Kemba palaa kahden viikon päästä, mutta hänkin siis keeper ja varma sellainen toivottavasti.
En halua kenenkään muun fantasy kokemuksia pilata tahallani, mutta mielestäni kauppani tältä kaudelta ovat olleet sovittujen sääntöjen sisällä olevia? Ensi kaudeksi sääntöjä voidaan muuttaa puolestani, kuten Kottiikin ehdotti loukkaantuneiden kohdalla. Korostan edelleen, että kaupat oli ensi kauden joukkueen kasaamista varten. Mielestäni on GM:n oma asia kenet haluaa keeperiksi ja mitä hänellä aikoo tehdä.
Keeper watch (toive ensivuoden tasosta):
#1 PG - Kemba Walker 100. Palaa jo tällä kaudella, joten nähdään onko lähellekään sitä kovaa tasoa, jolta loukkaantui.
#2 C - Rudy Gobert 100. French freak. Kumiukko on Jazzin organisaation focus.
#3 PG - Collison 94 - Collison voi kovakin tekijä Karlin nopeassa hyökkäyksessä varsinkin jos Cousins lähtisi?
#4 C - Joel Embiid 90? - Iso järkäle loukkaantumishuolineen. Uskoisin olevan Nerlens Noelia ylempänä organisaation rankingeissä, vaikka mediassa mitä juttua.
#5 SF - Jabari Parker 85 - Jabari loukkaantui jo viime vuoden puolella ikävästi. Noista vammoista ikinä tiedä miten kuntoutuu henkisesti että fyysisesti. Alunperin ostettu sisään 80 arvolla keeperiksi, mutta loukkaantuminen pienentänyt haluja pitää.
#6 PF/C - Mason Plumlee 85. Nets laittanee tank moden päälle ensi kaudella, joten Plumlee voi saada isoa roolia. Hyvä levypallopelaaja ja liikkuva iso mies.
Killesillä edelleen pahaa verta viime kaudesta vissiin. 6-2 recordissa hajosi joukkue yllättäviin season ending loukkaantumisiin, jonka jälkeen laitoin assetit palasiksi toisiksi asseteiksi ensi kaudeksi. Lähes mäihällä vieläkin menossa playoffeihin.
Olen myöntänyt, että #1 pick meni vituiksi, kun softa otti queusta kaverin, vaikka James oli valittu. Omaa sähläystä, mutta mielestäni sain Anthonyn kaupattua pois ihan kohtuullisiin.
Pistäkää tästäkin äänestys pystyyn ja tarvittaessa olen valmis siirtymään rookie managerien tieltä.