Koripallo.com

KORIPALLO.COM NBA Fantasy League 09-10

• Viestiketjun aloittaja Koripalloanalyytikko #1
  • Alkaa
Vs: KORIPALLO.COM NBA Fantasy League 09-10

No niin.. Kausi pulkassa ja kruunu pään päällä!! Baguuuus! Kaipa sitä voisi jonkun loppuyhteenvedon vielä rykästä..

Jos lähdetään ihan niinkin pitkältä, kun draftista niin voin sanoa olleeni erittäin tyytyväinen saamaani kakkosvaraukseen, luonnollisesti, etenkin kun ensimmäisenä varattiin Lebronin (fantasypistekeskiarvo 55) sijaan Paul (45). Seuraavat varaukseni: Smith (40), Rondo (40) ja Kidd (37). Täytyy olla tyytyväinen! Seuraava varaukseni Calderon (24) oli pahin pyllyhajuni, mutta hänetkin sain dumpattua jollekin, huonon alkukauden pelanneeseen D.Westiin (34). Seuraavat: S.Jackson (32) ja Bynum (30). Herroilla oli sekä kuivia että monsterikausia. Kaiken kaikkiaan kuitenkin tyytyväinen. Marionin (25) taisin dumpata Calderonin kanssa Westiin, jos en väärin muista. Marionille ei kuitenkaan ollut käyttöä omassa jengissäni, joten oli aika sama lähtikö vai jäikö.. Beasleyltä (25) odotin läpimurtokautta, mutta sitä saan näköjään odotella vieläkin.. En muistaakseni käyttänyt kertaakaan kentällä! Free agenteista nappasin vielä erinomaiset kaudet pelanneet Kamanin (32) ja Curryn (33). Loppupelaajia pyörittelinkin freeagenttien kanssa vuoroin missäkin. Tarkoituksena oli lähinnä odotella, mikäli joku pelaaja breikkaisi vielä kesken kauden ja pitää kovat pelaajat poissa muiden kilpakumppaneiden jengeistä. Käytännössä vedin koko kauden läpi siis jengillä, missä jokainen pelaaja tiputteli vähintään 30 pistettä/peli!

Mikä jäi hieman kaivelemaan alkukaudesta oli se, etten tarttunut Gasoliin ja Bogutiin tarpeeksi ajoissa. Ajattelin katsoa vielä muutaman pelin ja ehkä sen jälkeen.. Mutta sehän oli sitten jo aivan liian myöhäistä! Muuten selvisin todella vähillä loukkaantumisilla ja suorittaminen oli tasaista aika lailla koko kauden. Hieman joutui pleijareissa tosin analyytikkoa vastaan jännittämään, kuten jo sanoinkin.. Finaali meni huomattavasti helpommin. Minulla taisi olla jopa yksi tai kaksi peliä vastustajaa enemmän. Ja vieläkin olen sitä mieltä, että ansaitsin voiton. Jos katsoo runkosarjastatseja, niin minulla oli aivan ylivoimaisesti kovin joukkue. Ja onnistuin voittamaan pleijarit joukkueella, mikä minulla oli kasassa jo runkosarjassa, ilman pelaajahuorausta, millä olisin saanut pelimäärällisen edun vastustajaani verrattuna. Ei pahalla analyytikko!;)

Koripalloanalyytikko #1

10. varausvuorolla sitä joutuu taikomaan hieman enemmän. Kyllä sanoisin, että kakkospicki ja LeBron James minulle -> Total Annihilation of the whole fucking league.

Koripalloanalyytikko #1 sanoi:
Kyllä sanoisin, että kakkospicki ja LeBron James minulle -> Total Annihilation of the whole fucking league.

Sama.

Hei löytyisikö fantasylle joku järjestäjä tälle kaudelle ?
Itse haluaisin, että otettaisiin johonkin n.15 paikkaan asti kaikki halukkaat mukaan ja sitten vasta alettaisiin karsia mukaan otettavia, koska mielestäni 10 joukkuetta on liian vähän kovatasoiseen fantasyliigaan.

Voin pyytää analyytikolta oikeudet viime vuoden alustalle.

Mielestäni mukaan kannattaa ottaa sen verran porukkaa, kun on aktiivisia osallistujia. Seurailin sivusilmällä toimintaa ja siellähän oli taas muutama mitään tekemätön olmi mukana. Mitä hyötyä on 16 osallistujasta, jos näistä 6 ei osallistu pelaamiseen kauden aikana ollenkaan?

King James sanoi:
Voin pyytää analyytikolta oikeudet viime vuoden alustalle.

FacePalm.jpg

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.