Vs: Koripallo.com NBA Fantasy Manager 2011-2012
Achilles sanoi:Haluan pyytää anteeksi Koripallo.comin NBA Fantasyn liigapäälliköltä King Jamesilta. Kohdistin kritiikkini liian voimakkaasti häneen, eikä hän ole syypää kp.comin NBA Fantasyn huonosti hoidettuun struktuuriin.
Syyt löytyvät paljon syvemmältä ja koko rakennetta tulisi uskaltaa muuttaa voimakkaasti. NBA Fantasyn taso on tällä hetkellä päätä huimaava, mutta muut toiminnot laahaavat perässä. Liigajohdon tulisi ymmärtää, että NBA Fantasy on ylivoimainen ykköstuotteenne ja siihen satsaaminen maksaisi itsensä korkojen kera takaisin.
En tule myöskään hakemaan muutosta tuomiooni, jolla koripallo.comin NBA Fantasyn johto asetti minut kilpailu- ja toimintakieltoon ensi kaudeksi. Pyydän vain kohtuullistamista tai demokratiaa. Jokainen meistä tietää, että jos hakisin muutosta voimallisesti ja lain pykäliin tukeutuen, niin tuomio kumottaisiin täysin perusteettomana. Minulla ei ole tähän prosessiin nyt aikaa. Chelsea pelaa Mestarien liigan finaaleissa ja esikoiseni syntyy päivänä minä hyvänsä.
Yhden toiveen esittäisin liigajohdon suuntaan. Omien virheiden tunnustaminen ja käden pystyyn nostaminen virheen merkiksi kuuluu jo Fantasy-maailman perussääntöihin. Tätä en ole huomannut kertaakaan tapahtuvan. Itse olen tehnyt koripallomatkallani lukemattoman määrän virheitä ja myös avoimesti myöntänyt ne. Jos et ole tehnyt virheitä, et ole tehnyt yhtään mitään. Yksikään huippu-urheilun parissa työskentelevä ei ole suojassa kritiikiltä, ei yksikään. Huippu-urheilun parissa toimiminen ottaa paljon, mutta antaa huomattavasti enemmän.
En odota NBA Fantasyn liigajohdolta sitä ensimmäistäkään kunniamerkkiä tekemästäni työstä, mutta joskus voisi edes kiittää. Samaa mieltä emme ole läheskään kaikista asioista, mutta samalla asialla olemme. Näin ainakin toivon.
Kiimaisin koriskevätterveisin,
Achilles