Koripallo.com

Koripallo.comin liigamanageri 2011-2012

Miten toimitaan Bisons - Topo ottelun kanssa?

  • Ottelun pisteet HUOMIOIDAAN liigamanagerissa

    Ääniä: 0 0,0%

  • Äänestäjiä
    1

42

Viestejä
3 376
Vs: Koripallo.comin liigamanageri 2011-2012

Onko kenenkään muun mielestä erikoista, että kakkoskierroksen kolmen kärjessä joukkueissa on 14 eri pelaajaa?
 
Viestejä
1 088
Vs: Koripallo.comin liigamanageri 2011-2012

Mihin odotusarvoihin olette päässeet? Mulla on 1000-1100 välillä, mutta yli 1100 ei pääse kyllä millään.
 
Viestejä
3 492
Vs: Koripallo.comin liigamanageri 2011-2012

E440 sanoi:
Mihin odotusarvoihin olette päässeet? Mulla on 1000-1100 välillä, mutta yli 1100 ei pääse kyllä millään.

Älkää enää lisätkö taakkaani :'( Itse pääsen vain noin 950:een. Jos menee kierros ihan nappiin, niin tuhat voi olla, jollei realistista, niin ainakin toiveissa. Lopputulos riippuu kyllä hyvin paljon yhdestä muuttuvasta tekijästä.
 
Viestejä
1 638
Vs: Koripallo.comin liigamanageri 2011-2012

Ei täällä mitään odotusarvoja lasketa. Vedetään puhtaasti intuitiolla ja sillä asiantuntemuksella, jonka Jumala on minulle suonut. Ja tulosta syntyy: kokonaistilanteessa neljäntenä, sekä molemmissa jaksoissa kahdeksan parhaan joukossa.
 
Viestejä
9 123
Vs: Koripallo.comin liigamanageri 2011-2012

zack sanoi:
Ei täällä mitään odotusarvoja lasketa. Vedetään puhtaasti intuitiolla ja sillä asiantuntemuksella, jonka Jumala on minulle suonut. Ja tulosta syntyy: kokonaistilanteessa neljäntenä ja molemmissa jaksoissa kahdeksan parhaan joukossa.

Keskinkertaisuudelle
ylos.gif
 
Viestejä
1 088
Vs: Koripallo.comin liigamanageri 2011-2012

Ihmispallo sanoi:
Älkää enää lisätkö taakkaani :'( Itse pääsen vain noin 950:een. Jos menee kierros ihan nappiin, niin tuhat voi olla, jollei realistista, niin ainakin toiveissa. Lopputulos riippuu kyllä hyvin paljon yhdestä muuttuvasta tekijästä.

No mutta odotusarvothan ovat vain omia laskelmia. Tosin nyt lasken ne tiukemmin kuin edellisellä kierroksella. Harmi että eka kierros tuli vedettyä vasemmalla kädellä, ja etumatkaa tuli aivan liikaa.
 
Viestejä
1 638
Vs: Koripallo.comin liigamanageri 2011-2012

King James sanoi:
Keskinkertaisuudelle
ylos.gif

Vitut. Molempien jaksojen kärkipään sijoitukset todistavat, kuinka kykenen tasaiseen analyysiin, enkä esim. yhden kierroksen suonenvetoon, kuten King Jamesille sattui käymään. Pelikirjasi on yksinkertaisesti sulanut ja vääjäämätön tippuminen sarjataulukossa on alkanut.
 
Viestejä
1 088
Vs: Koripallo.comin liigamanageri 2011-2012

Saanen huomauttaa, etteivät syyt olleet suinkaan managerissa, vaan huonosti rakennetussa pelissä, joka ei mahdollista paskojen valintojen vaihtamista kesken kierroksen.
 
Viestejä
3 616
Vs: Koripallo.comin liigamanageri 2011-2012

E440 sanoi:
No mutta odotusarvothan ovat vain omia laskelmia. Tosin nyt lasken ne tiukemmin kuin edellisellä kierroksella. Harmi että eka kierros tuli vedettyä vasemmalla kädellä, ja etumatkaa tuli aivan liikaa.

Minä ymmärrän odotusarvoilla tässä pelissä ihan matemaattisia odotusarvoja, en niinkän "omia laskelmia". Sikäli olen ihmispallon kanssa samoissa vaikeuksissa, ei tuota tonnia saa kasaan millään ilveellä. Yli 20 / 1000 tekeviä pelaajia ei juuri löydy ainakaan noista yli 10,000 pelaajista juuri lainkaan, sen verran tiukan hinnoittelun Miesmann pusersi.
Aikamoinen venkura saa olla jos matermaattisen odotusarvon saa yli 1050 pinnaan nyt kahden kierroksen tilastojen perusteella. Itse en saa tonniakaan kasaan.
 
Viestejä
1 088
Vs: Koripallo.comin liigamanageri 2011-2012

King James sanoi:
Valinta ei ollut paska, vaan 2. kierroksella kävi huono tuuri jenkkiruletin kanssa.

Ei jumalauta. Sulla oli yksi jenkki, jonka omaa tyhmyyttäsi valitsit, vaikka sinun olisi pitänyt tietää että potku-uhka on kova. Olit yksinkertaisesti kierroksen kolmanneksi huonoin manageri. Vaikka Heard olisikin pelannut kaikki pelit, olisi sijoituksesi ollut silti todennäköisesti 15 parhaan ulkopuolella. Ja kerrotko vielä miten jenkkiruletti vaikutti neljään suomalaiseen pelaajaasi, jotka taisivat pelata kaikki pelit?

Ja tiedän, trollin ruokkiminen on typerää.


PikkuMikko sanoi:
Minä ymmärrän odotusarvoilla tässä pelissä ihan matemaattisia odotusarvoja, en niinkän "omia laskelmia". Sikäli olen ihmispallon kanssa samoissa vaikeuksissa, ei tuota tonnia saa kasaan millään ilveellä. Yli 20 / 1000 tekeviä pelaajia ei juuri löydy ainakaan noista yli 10,000 pelaajista juuri lainkaan, sen verran tiukan hinnoittelun Miesmann pusersi.
Aikamoinen venkura saa olla jos matermaattisen odotusarvon saa yli 1050 pinnaan nyt kahden kierroksen tilastojen perusteella. Itse en saa tonniakaan kasaan.

Matemaattinen odotusarvohan kertoo vain odotusarvon alkukauden tilastojen perusteella. Se ei huomioi muita tekijöitä, joita on paljon (joukkueen muuttuminen, loukkaantumiset ja niistä toipumiset, nouseva tai laskeva vire, roolin ja peliajan mahdollinen muuttuminen ym ym...). Siksi laskinkin oman yksinkertaisen kaavan, mikä huomioi matemaattiset faktat, sekä omat arviot.
 
Viestejä
3 616
Vs: Koripallo.comin liigamanageri 2011-2012

E440 sanoi:
Matemaattinen odotusarvohan kertoo vain odotusarvon alkukauden tilastojen perusteella. Se ei huomioi muita tekijöitä, joita on paljon (joukkueen muuttuminen, loukkaantumiset ja niistä toipumiset, nouseva tai laskeva vire, roolin ja peliajan mahdollinen muuttuminen ym ym...). Siksi laskinkin oman yksinkertaisen kaavan, mikä huomioi matemaattiset faktat, sekä omat arviot.

Olet ihan oikeassa siinä että tuo matemaattinen odotusarvo ottaa huomioon vain alkukauden tilastot. Mutta kun mun taidot ei riitä ottamaan huomioon kaiken maailman suonenvetoja, jotka esim KJ näkee mutamasta tv-pelistä, niin jouduin tyytymään tuollaiseen pelkistettyyn malliin. Persiilleenhän se menee sekin näin pessimistillä, edelliselläkinm kierroksella oli matemaattinen odotusarvo 1015 ja 850 jäi plakkariin.
Mutta kuten jo ensimmäisen kierroksen jälkeen todettiin, 2...4 kierroksilla ei taida enää kovin suuria eroja tulla kun pelaajat tunnetaan jo paremmin.
Nöyrä kumarrus ja hattu päästä kaikille jotka tonnin noukkii kevään kierroksilla, sen verran tiukka kauppamies tuo Miesmann oli. Ei oikein löydy tarjoustuotteita.
 
Viestejä
3 492
Vs: Koripallo.comin liigamanageri 2011-2012

PikkuMikko sanoi:
Mutta kun mun taidot ei riitä ottamaan huomioon kaiken maailman suonenvetoja, jotka esim KJ näkee mutamasta tv-pelistä, niin jouduin tyytymään tuollaiseen pelkistettyyn malliin.

:D :D :D

Samassa veneessä ollaan! Ymmärrettiin kuitenkin amatööreinä olla ottamatta riskaabelia Heardia joukkueeseen. Nyt kyllä yritän lähteä riskijoukkueella liikkeelle...muu ei enää auta nousemaan, jos sekään. Riippuu tietenkin riskin onnistumisesta.

EDIT: Jos riski ei onnistu niin jään helposti 700-800 pisteeseen ja kohta Lappeenrannan rumpalikin kipittää ohi niin, että hippulat vinkuu.
 
Viestejä
1 088
Vs: Koripallo.comin liigamanageri 2011-2012

PikkuMikko sanoi:
Olet ihan oikeassa siinä että tuo matemaattinen odotusarvo ottaa huomioon vain alkukauden tilastot. Mutta kun mun taidot ei riitä ottamaan huomioon kaiken maailman suonenvetoja, jotka esim KJ näkee mutamasta tv-pelistä, niin jouduin tyytymään tuollaiseen pelkistettyyn malliin. Persiilleenhän se menee sekin näin pessimistillä, edelliselläkinm kierroksella oli matemaattinen odotusarvo 1015 ja 850 jäi plakkariin.
Mutta kuten jo ensimmäisen kierroksen jälkeen todettiin, 2...4 kierroksilla ei taida enää kovin suuria eroja tulla kun pelaajat tunnetaan jo paremmin.
Nöyrä kumarrus ja hattu päästä kaikille jotka tonnin noukkii kevään kierroksilla, sen verran tiukka kauppamies tuo Miesmann oli. Ei oikein löydy tarjoustuotteita.

Omat odotusarvot menivät reilusti metsään kakkoskierroksella, mutta eihän tässä ennustajia ollakaan. KJ:n suonenvedot riittivät sijoitukseen 31, joten ei kannata sieltä mallia hakea.

Samaa mieltä, tonni on kunnioitettava saavutus näin hyvällä hinnoittelulla.
 
Viestejä
304
Vs: Koripallo.comin liigamanageri 2011-2012

21/35 managereista on lähettänyt 3.kierroksen joukkueen. Muistutan, että aikaa joukkueen lähettämiseen on enää alle vuorokausi. Määräaika huomenna 4.1. klo 18:30.

Pyrin lähettämään yv:nä muistutuksen määräajasta vielä jossain vaiheessa kaikille joukkuettomille managereille.
 
Viestejä
3 675
Vs: Koripallo.comin liigamanageri 2011-2012

Huhhuh.. Viimoiselta sijalta lähdetään jatkamaan, mutta eipähän ole mitään menetettävää. Tarkoitus olisi 3. kierroksella nousta 5-10 pykälää ylöspäin ja jättää monta itseeni verrattuna konkaria taakseni.

Itselläni muuten jäi ennen KingJamesin Heardin poismenoa tuollainen 14k - maksava jenkki pelistä pois 2. kierroksella, silti korkeammalle sijalle nostatin joukkueeni.
Sehän on muuten erittäin hieno saavutus, kuitenkin maamme kieltämättä kovin ja asiantuntevin manageri kyseessä, vai onko.. ?
 
Viestejä
9 123
Vs: Koripallo.comin liigamanageri 2011-2012

Katsotaan niitä kokonaistilanteen mukaisia pisteitä ja tullaan sen jälkeen keulimaan jos varaa on. Vaan eiku...eihän kenelläkään ole. Häviäjät häviää, haters gonna hate.

Opetelkaa pelaamaan.
 
Viestejä
1 088
Vs: Koripallo.comin liigamanageri 2011-2012

Joukkue on nyt lähetetty ja pisteitä tämä joukkue tulee keräämään 1027, mikäli laskureihini on uskomista. Ja miksei olisi.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös