Vs: Koripallo.comin liigamanageri 2011-2012
King James sanoi:
Valinta ei ollut paska, vaan 2. kierroksella kävi huono tuuri jenkkiruletin kanssa.
Ei jumalauta. Sulla oli yksi jenkki, jonka omaa tyhmyyttäsi valitsit, vaikka sinun olisi pitänyt tietää että potku-uhka on kova. Olit yksinkertaisesti kierroksen kolmanneksi huonoin manageri. Vaikka Heard olisikin pelannut kaikki pelit, olisi sijoituksesi ollut silti todennäköisesti 15 parhaan ulkopuolella. Ja kerrotko vielä miten jenkkiruletti vaikutti neljään suomalaiseen pelaajaasi, jotka taisivat pelata kaikki pelit?
Ja tiedän, trollin ruokkiminen on typerää.
PikkuMikko sanoi:
Minä ymmärrän odotusarvoilla tässä pelissä ihan matemaattisia odotusarvoja, en niinkän "omia laskelmia". Sikäli olen ihmispallon kanssa samoissa vaikeuksissa, ei tuota tonnia saa kasaan millään ilveellä. Yli 20 / 1000 tekeviä pelaajia ei juuri löydy ainakaan noista yli 10,000 pelaajista juuri lainkaan, sen verran tiukan hinnoittelun Miesmann pusersi.
Aikamoinen venkura saa olla jos matermaattisen odotusarvon saa yli 1050 pinnaan nyt kahden kierroksen tilastojen perusteella. Itse en saa tonniakaan kasaan.
Matemaattinen odotusarvohan kertoo vain odotusarvon alkukauden tilastojen perusteella. Se ei huomioi muita tekijöitä, joita on paljon (joukkueen muuttuminen, loukkaantumiset ja niistä toipumiset, nouseva tai laskeva vire, roolin ja peliajan mahdollinen muuttuminen ym ym...). Siksi laskinkin oman yksinkertaisen kaavan, mikä huomioi matemaattiset faktat, sekä omat arviot.