Realisti sanoi:Tiimini vaihtaa Suonion Skamoon!
Jakkeri sanoi:tää on kyllä mennyt ihmeen hyvin kun käytännössä vain 4 pelaajaa joukkueessa ja silti 300p
Matinen oli 2 peliä poissa kokoonpanosta ja sitten kun tajusin sen vaihtaa niin Vanttaja on tehnyt muutaman hassun pisteen ja samaan aikaan Matinen onkin tervehtynyt ja pelannut ihan hyvillä tehoilla
Kerpo sanoi:Mites nuo Bisonssien pisteiden päivittäminen?
Kerpo sanoi:Mites nuo Bisonssien pisteiden päivittäminen?
Batman sanoi:Sama Korihaihin.
Hups, pelin olin kyllä kattomassa mutta päivitys ei näyttävästi oo onnistunu yhtä hyvinMokeski sanoi:Nämä valitukset ohjataan nimimerkille "Kottii". Noh, päivittelen pisteet sitten itse iltasella, jos nyt päivällä ei kukaan sitä saa aikaiseksi.
Pesre sanoi:Taisi kuulua Ihmispallon vastuualueeseen, mutta ihan JokaFanin kiusaksi päivitin ne Seppälän pisteet sinne, että saa nukutuksi.
JoKaFan sanoi:Kukapas Kouvojen pelaajia päivittää? Ei millään pahalla, mutta... :
EDIT: Sieltä ne tupsahti! Kiitos!
Ihmispallo sanoi:Jep, minullehan se kuuluu. Olin eilen joukkueen matkassa Loimaalla ja tää päivä on mennyt eilisen raportin, huomisen ennakon ja kaiken muun ison ja pienen asian kimpussa. Pahoitteluni tästä ja kiitokset Kouvojen tehot päivittäneelle jampalle. Yritän parantaa otteitani.
Huumori, check! Tekee muuten helvetin haastavaksi ton pisteiden päivittämisen kun pelejä on hyvänä viikkona jopa viitenä eri päivänä. Ei oikein pysy mukana. Joka, ei ollut vitsi toi sun pyytäminen pisteiden päivittämiseen...cmonJoKaFan sanoi:No problem. Duuninkia riittää! Jos olisin tiennyt, että se olet sinä, niin en olisi edes vihjaillutkaan aiheesta. Ihan huumorilla vihjailinkin. Tämä tiedoksi Kottiille.
Kiitos kaikille päivittäjille! Hyvää työtä teette.