Koripallo.com

Koripallo.comin Liigamanageri 2013–2014

Vs: Koripallo.comin Liigamanageri 2013–2014

Sarcevic 36,3 p.
Peltokangas 5 p.

:)

EDIT:

JoKaFan sanoi:
Mokeski, multa ja joltain muultakin taitaa puuttua Kinnardin viimeinen peli 3. kierrokselta...

Liigamanageri sanoi:
Jokafan 50,5k
SPEKTAAKKELI! JokaFan on hylätty.

Hullued sanoi:
SPEKTAAKKELI! JokaFan on hylätty.

Elä sie Etelä-Karjaklan poika säikyttele! :) Lupaan lesoilla jatkossa astetta vähemmän.

#MrIncognito

Ei taida olla Mokeskilla mitään muuta mahdollisuutta kuin hylätä JoKaFan. Hekotuttaa.

Tunnustan virheeni ja häivyn takavasemmalle... Harmi, ettei Mokeski ehtinyt muistuttaa ajoissa laskuvirheestäni. Pidin jostain kumman syystä Peltokangasta 1000:n pelaajana. Not my day... Katajan A-pojat hävisi, Kataja hävisi Kauhajoella, Pitkäveto petti ja sitten tämä. Why don't I just shoot myself... :(

Näkemiin!

9rkDKoa.gif

EDIT: Tähän inhimilliseen erheeseen loppui sitten meikäläisen manageriura lopullisesti. Taisin katsoa ykkössivun pelaajalistaa joskus ja mieleeni iskostui Peltokangas 1000. Olen kunnianhimoinen, mutten kuitenkaan tee japanilaisittain harakiriä. Mutta olkoon kaikki, mikä liittyy tähän peliin minun osaltani tässä. Potuttaa niin perkeleesti. Koko talven tarkat laskelmat valuivat romukoppaan. Tsemppiä muille kisaan!

No voe mahoton. Älä nyt hyvä mies tähän lopeta! 8]

Edit: Pisteet giffistä.

JoKaFan sanoi:
Tunnustan virheeni ja häivyn takavasemmalle... Harmi, ettei Mokeski ehtinyt muistuttaa ajoissa laskuvirheestäni. Pidin jostain kumman syystä Peltokangasta 1000:n pelaajana. Not my day... Katajan A-pojat hävisi, Kataja hävisi Kauhajoella, Pitkäveto petti ja sitten tämä. Why don't I just shoot myself... :(

Näkemiin!

9rkDKoa.gif

Mulle kävi viime kaudella samanlainen laskuvirhe ja mut armahdettiin silloin, jonkinlaisella penaltylla. Ehdotan että Jokafan saa jatkaa, Peltokankaan toistaiseksi kertyneet kreditit mitätöidään ja Jokafan valitsee itselleen Peltokankaan tilalle jonkun tonnin äijän korvaajaksi.
Muuten olisi liian iso penalty noin pienestä virheestä.

Armoa Jokafanille !

EDIT: Tähän inhimilliseen erheeseen loppui sitten meikäläisen manageriura lopullisesti. Taisin katsoa ykkössivun pelaajalistaa joskus ja mieleeni iskostui Peltokangas 1000. Olen kunnianhimoinen, mutten kuitenkaan tee japanilaisittain harakiriä. Mutta olkoon kaikki, mikä liittyy tähän peliin minun osaltani tässä. Potuttaa niin perkeleesti. Koko talven tarkat laskelmat valuivat romukoppaan. Tsemppiä muille kisaan!

No, jos tästä on joku ennakkotapaus (PikkuMikko), niiin olen valmis jatkamaan jonkunlaisella Mokeskin määrittämällä penaltyllä plus vaihtamalla Peltokankaan Pekkolaan.

Guess I'm back? ::)

rajsmile.gif

Aika karkea virhe JoKaFanilta, mutta olen myös valmis antamaan kyseisen virheen anteeksi ja jollain sanktiolla hänen jatkavan kisaa, onhan hän sentään ilmoittanut joukkueen, eikä luovuttanut!

Minä en luovuttanut vaan unohdin lähettää joukkueen. Voinko jatkaa jos ilmoita joukkueen nyt ja pisteitä aletaan laskemaan tästä eteenpäin?
8]

Realisti sanoi:
Minä en luovuttanut vaan unohdin lähettää joukkueen. Voinko jatkaa jos ilmoita joukkueen nyt ja pisteitä aletaan laskemaan tästä eteenpäin?
8]

Mullahan ei ole mitään päätösvaltaa asiassa, mutta mun mielestä tän pelin henki ei saisi olla kovin vakava ja pienistä unohduksista ei tulisi hylätä. Realistihan ei mitään hyödy viivyttelystään, päinvastoin, ensimmäisten pelien pisteet menetetty.
Mukaan vaan, jos minulta kysytään.

Minäkin unohdin lähettää joukkueen, mutta tallennetussa excel-tiedostossani joukkueessani olivat Sarcevic, Seppälä, Fogg, Kotti ja Peltokangas.

Voinko tulla kesken kaiken mukaan ja vielä niin, että pisteet lasketaan kierroksen ensimmäisestä pelipäivästä takautuvasti?

Voisikos minulle myös myöntää anteeksi ensimmäiseltä kierrokselta, sen etten tajunnut katsoa pelien määrää ja tasotettais kivasti Kouvojen pelit muiden tasolle :p Joo toki Achillekselle takautuvasti pisteet ja kehiin vaan....Eiköhän toi Realistin ehdottama malli olisi hieman realistisempi. Toisaalta takarajat ovat takarajoja, mutta tollasella menettelyllä ei varmaan ole kauhean paljon vastaan sanottavaa.

Mikähän mahtais olla hyvä sanktio pisteissä budjetin ylityksestä. Kuitenkin joku selkeä. -30 -40 -50? Ekstravaihdon -15 on nyt ainakin liian pieneltä tuntuva.

Jos pääsen vielä taistelemaan divariin tippumista vastaan niin:

Pg Ayers
Sg Vp Laine
Sf Nuutinen
Pf Kotti
C Morrison

vaihdossa
Lehtoranta S, Wesby, Sarcevic

Tämä nyt alkoi taas sen verran päin he*****iä että pitäis vetää peitto pään päälle ja jatkaa nukkumista. Kierroksen ensimmäisissä peleissä sitten Rannikko ja Thondique romuksi ja kumpikaan joukkue ei kerro miesten vammojen laatua tai toipumisennustetta. Ne ei selvästikään kunnioita tämän kisan osallistujien oikeusturvaa! Eli turvaudutaan vaihtoihin molempien kohdalla.

Rannikko ulos, Gibson tilalle.
Thondique ulos, Andre Williamson tilalle.

Eli Mokeski hoi, kirjaatko muutokset.

(Sorry Tammivaara ja Lehtonen, kyseisten herrojen loukkaantumisriski moninkertaistui juuri kun ilmestyivät mun aktiiviseen rosteriin!)

Toisaalta olisihan näissä jälkikäteen kierrokselle mukaan tulevissa jengeissä se etu, että pääsee näkemään pelaajien sen hetken "kunnon" muutaman pelin jälkeen kuin ennen kierroksen alkua. Vaikka siis menettäisikin pelin tai parin ::)

Remu sanoi:
Ulkomaan reissun takia nyt vasta tulilla..
Menikö eka kierros jo ohi?
Jos meni,ei haittaa niin mukana ollaan loppuun asti jos vaan sopii.
Jatkan samalla jengilla kuin 3.kierroksella eli
PG Suonio
SG Laine
SF Skamo
PF Williams
C Storren

Minäkin olen mielelläni mukana loppuun asti vaikka "hiukan"myöhästyi toi ilmoittaminen 4.kierrokselle

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.