Koripallo.com

Koripallo ja Twitter

Vs: Koripallo ja Twitter

World's Premier All-Round Sports Guru sanoi:
Carmelo Anthony a.k.a. world's best basketball player at the moment. Period. 22 points in first quarter vs. #Lakers. #Jordan class. #NBA
Maailman ylivoimaisin urheiluasiantuntija paukutti joulukuisen pelin liigan hukassa olevinta joukkuetta vastaan perusteella Jordan-vertauksen eetteriin. Carmelo Anthony. Michael Jordan. Nyt täytyy kyllä nähdä todella syvälle #PELIin. Tälle kylänmiehelle ei oikein tipu.

Pakko kaivaa näppis naftaliinista eli tehdä ns. kylänmiehen comeback.

Miten pääsee osallistumaan keskusteluun #PELI:stä? En oo peliäkään pelannut huipputasolla, tilastoistakin olen kiinnostunut. Saanko silti osallistua, pliis? Mahtava tietäjä tämä urheilushamaani Valahtanut Vuori. Haluan häneksi hänen paikalleen.

Noh, jotkut meistä ovat luonteeltaan sellaisia, että ovat aina "oikeassa". Näistä narsistisista mesoajista koituu tietenkin mieliharmia, jos ei heihin osaa suhtautua asiaankuuluvalla huumorilla.

Tyhjillä kuplilla on taipumus puhjeta. Twitter-käyttäytymisensä perusteella tämä Valavuori on juuri sellainen.

Oraakkeli on taas jakanut viisauttaan koripallosta:

@Valavuori

Carmelo Anthony a.k.a. world's best basketball player at the moment. Period. 22 points in first quarter vs. #Lakers. #Jordan class. #NBA

Luetaan niitä edellisiä viestejä. Mitä vittua nyt oikeesti?

rööriroope sanoi:
Luetaan niitä edellisiä viestejä. Mitä vittua nyt oikeesti?

Kiitos asiallisesta palautteesta, pitää seuraavan kerran lukea tarkemmin! Toivottavasti voimasanojen käytöstä tuli sulle parempi mieli ja entistä miehekkäämpi olo. <3

Olen itse hurahtanut twitteriin viimeaikoina ja täytyy ihmetellä varsinkin korisliigajoukkueiden passiivisuutta. Löytyykö twittertilit vielä muilta kuin pyrinnöltä, biisoneilta ja Lrnmky:ltä? Muutamia koitin etsiä muttei löytynyt... Esim. salibandyliiga joukkueet ovat twiittailussa valovuoden edellä. Hashtagillä #salibandyliiga pystyy seuraamaan pelejä melkein paremmin kun livetilastoja tuijottamalla pelkkien joukkueiden virallisten tilien avulla. Myös veikkausliigajoukkuella vaikuttaa olevan ihan hyvää visertelyä. Onko Korisliigajengit vielä niin kivikaudella etteivät ole löytäneet twitteriä(???), ehkä tämän hetken tehokkainta urheilunseuranta ja mainostuskanavaa ainakin tosifaneille. Ei sinne peliin tarvitse kuin yhden sällin johonkin päin salia laittamaan twiitin vaikka viiden tai 10 minuutin välein niin seuranta olisi helppoa

Mestari sanoi:
Olen itse hurahtanut twitteriin viimeaikoina ja täytyy ihmetellä varsinkin korisliigajoukkueiden passiivisuutta. Löytyykö twittertilit vielä muilta kuin pyrinnöltä, biisoneilta ja Lrnmky:ltä? Muutamia koitin etsiä muttei löytynyt... Esim. salibandyliiga joukkueet ovat twiittailussa valovuoden edellä. Hashtagillä #salibandyliiga pystyy seuraamaan pelejä melkein paremmin kun livetilastoja tuijottamalla pelkkien joukkueiden virallisten tilien avulla. Myös veikkausliigajoukkuella vaikuttaa olevan ihan hyvää visertelyä. Onko Korisliigajengit vielä niin kivikaudella etteivät ole löytäneet twitteriä(???), ehkä tämän hetken tehokkainta urheilunseuranta ja mainostuskanavaa ainakin tosifaneille. Ei sinne peliin tarvitse kuin yhden sällin johonkin päin salia laittamaan twiitin vaikka viiden tai 10 minuutin välein niin seuranta olisi helppoa
Kauhajoen Karhulta tulee hyvää settiä pohojanmaan murteella @Karhubasket
Kouvot @Kouvot
Forssa @FoKoPo
KTP @KTP_Basket
Kataja @Katajabasket
Vilpas @VilpasVikings
Korikobrien tiedottaja @tmae_korikobrat
NamikaLahti @NamikaLahti (tyhjää täynnä)

Mestari sanoi:
Olen itse hurahtanut twitteriin viimeaikoina ja täytyy ihmetellä varsinkin korisliigajoukkueiden passiivisuutta. Löytyykö twittertilit vielä muilta kuin pyrinnöltä, biisoneilta ja Lrnmky:ltä?
Hullued sanoi:
NamikaLahti @NamikaLahti (tyhjää täynnä)

Kuluvalle kaudelle tehtiin Namikassa isoja muutoksia tiedotuksen suhteen. Alkukaudesta tavoitteena oli parantaa seuran tiedotusta omilla verkkosivuilla sekä facebookissa.
Twitter tili luotiin samassa yhteydessä, mutta se on toistaiseksi jäässä. Twiittaaminen aloitetaan siinä vaiheessa kun resurssit sen päivittäisesti mahdollistavat.
Twiittaaminen on nykypäivää ja tulee varmasti kasvamaan jo ensi kauden aikana merkittävästi liigaseurojen keskuudessa.

Missäs Korihait ;D

Aloitin puhtaalta pöydältä twitterin käytön uutta profiilikuvaa ja taustaa myöden. Keväällä NBA:n playoff-huumassa mopo lähti keulimaan, mutta tästä eteenpäin vain asialinjoilla. Olen muuttunut mies.

https://twitter.com/ach_illes

Let's make this happen.

Achilles sanoi:
Aloitin puhtaalta pöydältä twitterin käytön uutta profiilikuvaa ja taustaa myöden. Keväällä NBA:n playoff-huumassa mopo lähti keulimaan, mutta tästä eteenpäin vain asialinjoilla. Olen muuttunut mies.

https://twitter.com/ach_illes

Let's make this happen.

2ahwd38.jpg

Uutta tiliä, tosin vanhalla nimellä. Käykääpä seuraamassa ja laittakaa perjantain kunniaksi #FF -shoutouttia liikkeelle, jotta ne vanhat seuraajat löytävät seuraamaan meikäläistä uusiksi.

www.twitter.com/EPirttimaa

Olen käyttänyt viime aikoina melkoisen paljon Twitteriä ja erityisesti Tweetdeckiä koripallojuttujen seuraamiseen. Käyttökokemuksen maksimoimiseksi olen koettanut laatia sopivan haku-filtterin, joka karsisi #NBAfi-striimistä turhat vetovinkittäjät ja omien tipsiensä tuputtajat pois sisällön muuten kärsimättä.

Tässä ovat allekirjoittaneen #NBAfi-kaistan asetukset, jos jotakuta sattuu kiinnostamaan:
Showing: all Tweets
matching: #NBAfi
excluding: urheiluveikkaus, veikkausvihjee1, petteribetson, veikkaajat, munkosports, beketsu, NBAfinals, mkrbetting, BetssonFI, sportsandbet, BasketballFin, veikkausvinkit2, toiviz, riikone, aabets, betsafefi, hamisBetting
written in: any language
retweets: included
Noilla asetuksilla pahimmat saa karsittua ainakin pahimmat tipsikallet ja spämmääjät. (Lisäksi allekirjoittanut on poissulkenut nipun käyttäjiä, joita en nyt viitsi tässä listata.)

#hamisbetting-tägi on ehdottomasti suljettava koko Twitteristä.

Myös se, että mr. hamahakkimies on oikeasti blokannut mut twitter piste komissa häirtsee mua suuresti. Jää kaikki Joel Embiid -pätkät katsomatta tuoreeltaan, kun ei täälläkään koko aikaa tule notkuttua.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.