Vs: Koripallon EM-kisat 2007
Ykkösviisikko ei tuota paljoa ongelmia, sillä joudun peesaamaan:
Calderon
Siskauskas
Kirilenko
Smodis
Gasol
Mutta kakkosviisikko ei oo laisinkaan selviö, mut jos
Holden
Belinelli
Khryapa
K. Lavrinovic
Nowitzki
Tosin viisikkona tämä olisi ihan hirveän huono: Holden tarvitsisi rinnalleen rauhallisen takamiespartnerin (Samoylenko, Pashutin ja Ponkrashov olivat aivan loistavia siihen hommaan mutta yksittäisinä pelaajina värittömämpiä vaihtoehtoja). Holden ja Belinelli yhdessä olisivat todennäköisesti aika hirveä ratkaisu. Belinelliä ei tekiskään mieli nostaa tähän, mutta ei tuu mieleen ketään muuta sopivaa kakkospaikan pelaajaa. Peluuttaisin siinä vaikka Garbajosaa mieluummin, kun hän ei tässä omalle pelipaikalleen mahdu. Khryapa oli mun mielestä Guroviciin ja Turkogluun verrattava "minä heitän vaikka sisään ei menisikään ja se tuhoisi joukkueemme pelin"-kaveri... paitsi että paikkasi ohiheittojaan muilla taidoilla (finaalin tilastot ovat upeat) ja hänen joukkueensa itse asiassa voitti
. Olisi kiva palkita joku Venäjän ja Liettuan kovan luokan sentterimuurista - kummankin puolustus oli korin alla niin hyvä, mutta se oli ennen kaikkea ryhmä- ja vuorotyötä. Vähän värittynein silmin valinta osuu sujuvasti myös kolmosia vippaavaan Lavrinoviciin, mutta Songaila, Savrasenko ja Morgunov sopisi mukaan kanssa. Ja Saksa tuli vitoseks?? Ei ikinä ilman Nowitzkia... Tai Hamannia, joka sopis Blattin kanssa penkin päähän.
Bubblin' under on Nikoudis, joka tuntui olevan ainoa koko turnauksen hereillä ollut kreikkalainen, Saras oli terveenä mainio mutta "pilasi" urakkaansa joutuessaan pelaamaan loukkaantuneena, Zakhar Pashutin oli varmasti tärkeä mestarijoukkueelle, mainion pelaajan oloinen Andris Biedrins ja näkemättä jäänyt mutta kuulemma niin ratkaiseva Green. Nuorisosta palkinnot Ponkrashoville (Teemun seurakaveri ens kaudella!), Goran Dragicille ja Stanko Baracille.