Koripallo.com

Koris.net uudistui

OK2

Vs: Koris.net uudistui

Muuten vaan... sanoi:
Miks ihmeessä et klikkaa LIVE-napia, kun se kerran siellä vielä on heti ja isolla on? Sieltähän saa helposti selatuksi koko ottelun.
Korisliigan rivi on sen vieressä, joo... kyllähän sinä tiesit, halusit vaan...

Minä olen pyolestani kokenut erittäin kivaksi koko korisperhetunnelman kannalta sen, kun kaikki pikkuistenkin ottelut ovat tapahtumajärjestyksessä tuossa sivulla. Ajatella, miten paljon meillä pelataan korista!!!! On syntynyt aivan toisenlainen kuva kokonaisuudesta kuin vanhoilla sivuilla.
Näin se vaan on, että 90 prosenttia basket sivuston käyttäjistä kiinnostaa korisliiga. Sitä ei minun mielestäni "korisperhetunnelman" takia tarvitse pitää saman arvoisena minityttöjen 3.divisioonan kanssa.

Beavis

OK2 sanoi:
Näin se vaan on, että 90 prosenttia basket sivuston käyttäjistä kiinnostaa korisliiga. Sitä ei minun mielestäni "korisperhetunnelman" takia tarvitse pitää saman arvoisena minityttöjen 3.divisioonan kanssa.

Kyllä. Korisliigan pitäisi olla paljon selvemmin esillä, se on kuitenkin miesten maajoukkeen ohella liiton ykköstuote. Ja on naurettavaa ajatellakaan, että minkään perheellisyyden takia sen pitäisi olla siellä minityttöjen seassa. Itse seuraan Korisliigaa paljon, mutta juniorien pelit eivät kiinnosta pätkääkään.

Uudistus on surkea, näiden navigointipuolen huonojen ratkaisujen lisäksi fontit yms. ovat paljon epäselvempiä kuin aiemmin.

Muuten vaan...

Hyvä! Nyt pääsarjat ovat tulleet etusivulle ja ihan oikeassa järjestyksessäkin. Vielä kun sama logiikka toimisi siellä Sarjat-sivullakin...

Vielä kaipaan LIVE-nappia etusivulle...

Fonttiahan voi jokainen suurentaa omalla koneellaan.

Pelipaikkojen osoitteet?

Koris.net uudistui

Osaako joku neuvoa, kuinka löytää pelipaikkojen osoitteet basketista? Navigaattori tarvitsee katuosoitteen.

Pelipaikkojen osoitteet? sanoi:
Osaako joku neuvoa, kuinka löytää pelipaikkojen osoitteet basketista? Navigaattori tarvitsee katuosoitteen.
Mitkä pelipaikat tarvitset?

whiung

Mitä basket.fi:n tuloksille on käynyt? Ei näy tuloksia ja sarjataulukot on nollaantuneet?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.