Koripallo.com

Korisliiga awards 2012

Vs: Korisliiga awards 2012

JOEN SUU sanoi:
Mitä nyt olen MC:n viestihistoriaa tarkastellut, niin eipä ole kirkkotie puhdas sielläkään. Nälvimistä ja vittuilua löytyy kyllä ihan riittämiin. Niin ja tietenkin suuren ajattelijan pohdintoja ja viisauksia. Niistä propsit tietenkin.

Mutta eipä siitä sen enempää.

Hyvää Kesää MC:llekin!

Matti

Luultavasti piikkiä vain sinne suuntaan. Asiallisuuksia olen pyrkinyt kirjoittamaan mutta sinun kohdallasi provosoidun valitettavan usein.

Nyt rauha maahan ja yritetään pysyä asiassa. Peace.

MC

Kohta saamme Twitterin kautta livetiedotusta palkintogaalasta ( ;) ) ....

Kaikki ei voi mennä Biisoneille, vaikka kuinka AD/HD-Aleksi Twitterissäkin yrittää yllyttää.

Selkeimmmät valinnat (saas nähdä, osuuko kohdalleen)...

Korisliigan MVP: Sami Lehtoranta

Paras ulkomaalaisvahvistus: Jeb Ivey

Vuoden valmentaja: Lassi Tuovi (Gibsonilla huomattavasti kovempi matsku kuin perinteisellä liiganousijalla)

Finaalien MVP: Martin Zeno/Jeb Ivey (kummatkin yhtä hyviä ja oikeutettuja valintoja)

Paras 6. mies: Petri Virtanen

Kehittyin pelaaja: Carl Lindbom

Kauden tulokas: Alex Vaenerberg

Paras puolustaja: Vaikea sanoa... Monta vaihtoehtoa....

Fair Play -joukkue: Nilan Bisons
Vuoden tulokas: Alex Vaenerberg, Vilpas Vikings
Paras kuudes pelaaja: Carl Lindbom, Torpan Pojat
Vuoden kehittynein pelaaja: Matti Nuutinen, Nilan Bisons
Vuoden puolustuspelaaja: Antero Lehto, Pyrintö
Vuoden suomalaispelaaja: Sami Lehtoranta, Joensuun Kataja
Paras ulkomaalaispelaaja: Jeb Ivey, Nilan Bisons
Finaalien MVP: Jeb Ivey, Nilan Bisons
Vuoden valmentaja: Greg Gibson, Nilan Bisons
Vuoden erotuomari: Mika Moberg

MC sanoi:
Pahasti eri mieltä. Nuutisen voittanutta ei yksinkertaisesti voi olla. Mies oli Bisonsin mestaruuden kulmakivi. Lindbomin valinta kehittyneimmäksi pelaajaksi onoikeusmurha, etenkin kun mies käsittääkseni täyttää parhaan kuudennen pelaajan kriteerit. Annettakoon siis 6th player award Lindbomille ja most improved -award Nuutiselle. Pete voi katsella sitä hopeamitalia takan reunalla 8]

Ja molemmat menivät kuten ajattelinkin, ehkä sitä vielä jotain koriksesta ymmärtää vaikka ns. vanhan koulukunnan edustaja olenkin 8]

Sen verran tuosta ykkösdivisioonan parhaan pelaajan palkinnosta, että millähän järjellä Kopio on Ikävalkon edellä?

M3

Mikä olikaan syynä siihen ettei S. Lehtoranta ole enää viime vuosina pelannut maajoukkueessa? Onko itse kieltäytynyt vai eikö HD vaan valitse?

Nelos- ja viitospaikkojen nokkimisjärjestyksessä Samin edelle laittaisin ainakin Leen, Kotin, Kauniston ja täysikuntoisen Möttölän, jollaista tuskin tulemme enää koskaan näkemään. Mutta miksei Sami voisi pelata maajoukkueessa siinä missä Nikkilä ja Muurinenkin, vaikka edellä mainitut kolme herraa ovatkin parhaimmilta ominaisuuksiltaan varsin erityyppisiä pelaajia. Vastustajasta riippuen voisivat olla kukin vuorollaan käyttökelpoisia kv-kentillä.

Huomioitavaa että viime vuosien parhaat eli Lehtoranta ja Kaunisto eivät ole jostain syystä maajoukkueessa mukana olleet. No Kaunisto nyt on ensi kesänä, mutta eipä silloin kun jälkeä syntyi liigassa....

Mulla on semmonen muistikuva jostain, että Lehtoranta olisi itse vetäytynyt maajoukkuepelaamisesta? En faktana silti uskalla sanoa. Kaunistoa ei ole aina kiinnostanut, mutta kyllä nyt viimeisen Korisliigassaolon aikana tiettävästi kiinnosti.

raappa sanoi:
Mulla on semmonen muistikuva jostain, että Lehtoranta olisi itse vetäytynyt maajoukkuepelaamisesta? En faktana silti uskalla sanoa.

Kyllä näin oli. Muistaakseni finaalien jälkeen loppukeväällä -09 jäi sivuun maajoukkuekuvioista.

EDIT: Ja tosiaan lämpimät onnittelut Salelle!

Onnittelut Samille! Mielestäni ihan oikeaan osoitteeseen meni valinta. Tasaisen varmaa pelaamista lähes koko kausi. Harmillisesti hyytyi kuitenkin (jälleen muun joukkueen tavoin) ratkaisupeleissä. Tosin taisi siinä toisessa finaalissa pelata hyvin. Joka tapauksessa, veteraani on edelleen kovassa iskussa, vaikka ikää alkaa olla ihan kiitettävästi. Onneksi Sami pelaa Katajan paidassa ainakin seuraavat kaksi kautta. :)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.