Tämä.Tietääkö kukaan, minkä pelaajan Juho Nenonen valitsisi all star -kentällisensä kakkospaikalle?
Kyllä minä kans tykkään, hyvä compo.Lehto-Mäkäläinen on muuten todella kova kommentaattorikombo, vaikka Antero ei Niskasen nimeä kolmentoista yhteisen Korisliiga-vuoden jälkeen muistanutkaan
Naisten ja miesten korisliigafinaalit siksi ei.Minkähän takia sekä korisliigan että 1A- että 1B-divisioonien matsit on kaikki laitettu tänään päällekkäin? Kai divaria ois voinut pelata eilen tai huomenna?
Naisten ja miesten korisliigafinaalit siksi ei.
Eilen naisten pelissä pätkäisi muutaman kerran.Pätkiikö muillakin Ruudun lähetys? Mulla on yleensä toiminut oikein hyvin, nyt koko ajan jumissa.
Camoon, maikkari edes pyörittää alapalkis pelituloksia, verovetoinen yle, ei yleensä mitään.Sen verran muuten näistä lajien näkyvyydestä, että minulle tuli täysin yllätyksenä Veikkausliigan huominen avauskierros. Ilmeisesti Tulos- ja Urkkaruuduissa ei hirveästi ole asiasta tainnut olla mainintaa, luultavasti Futisforumilla tullut taas tippa linssiin. Hyvin on kyllä korista tullut, jopa Maikkarin urheilu-uutisten irvikuvalta.
Camoon, maikkari edes pyörittää alapalkis pelituloksia, verovetoinen yle, ei yleensä mitään.
Jatkuukos homma ens kaudella samoilla Askelmerkeillä?
Jatkuukos homma ens kaudella samoilla Askelmerkeillä?
Ruutu nämä ottaa tai ei otaTapsa Suominen oli eilen Paavo Nurmen kisoissa kuuluttajana, rautaisella ammattitaidolla jälleen kerran. Toivottavasti joku joukkue ottaa kotiselostajakseen myös ensi kaudelle.