On se nyt jumalauta kumma kun koko ajan jotain ongelmaa, nyt näkyy kauhajoki-lahti pelin sijasta puhu-lahti divaripeli kahdella eri kanavalla
katso liitettä 1310Keskelle keksintöä - Korisliigan ensimmäisen viikon analyysiä
Saku Mäkynen ja Coach Palotie analysoivat Korisliigan erittäin mielenkiintoista avausviikkoa. Millaisia johtopäätöksiä näistä peleistä voi tehdä? Mitkä joukkueet ovat yllättäneet?www.supla.fi
?
Seuraava askel olisi päästä kotiselostajista eroon
Eikös Gullsin selostajana toimi itse lajilegenda Kristian Palotie....Mutta esimerkiksi viime kauden Seagullsin selostajaa ei ole ikävä. Toivottavasti ei ole Gullsien kotimatseissa mikrofonin äärelllä.
Eikös Gullsin selostajana toimi itse lajilegenda Kristian Palotie....
Tuossa avauspelissä ainakin oli itse Palotie, jatkosta en itse ole mitään kuullut mutta toivottavasti jatkuisi näinEi ollut ainakaan viime kaudella. Tällä kaudella en ole vielä ehtinyt yhtään Kisahallin peliä katsoa. Olisi kyllä iso parannus.
Hyvää laatua Ruudussa.
Seuraava askel olisi päästä kotiselostajista eroon
Ja samoin olisi kiva nähdä hidastettuna myös näitä 50-50 puhalluksia missä vierasjuokkue on kärsivänä.
No joo, onhan Roopea ihan mukava kuunnella, mutta erinomainen. Kommentaattori joka sanoo en mä tosta toisesta joukkueesta oikein mitään tiedä ei ole erinomainen. Nelonen media on kuitenkin aika iso yhtiö ja mikäli korisliigaa aiotaan viedä eteenpäin pitää päästä kotiselostajista ja ennenkaikkea kotiohjaajista eroon.Näistä kotiselostajista voi olla monta mieltä. Minä henkilökohtaisesti pidän tuosta konseptista ja nykyisillä resursseilla se on todennäköisesti ainoa vaihtoehto. Isossa maailmassahan esimerkiksi NBA:n liigapassissa on mahdollisuus valita koti- tai vierasjoukkueen selostaja, yhdellä klikkauksella.
Liigapaikkakunnilla alkaa olla jo hyviä ja selostajia ja jos vielä saisi useammalle paikkakunnalle jonkun paikallisen entisen pelaajan kommentaattoriksi, homma paranisi entisestään.
Roopehan on tuossa roolissa aivan erinomainen.
Ja monikakeratuotantoakin kai luvattiin?Pitikö kaikissa Korisliigan matseissa olla selostus? Nokia - Kataja matsi on aika hiljaista.