Koripallo.com

Korisliiga-podcastit

Se onkin jännä nähdä. Oma kantani on, että on vähän tyylitöntä tehdä mediasisältöä sarjasta, jossa itse valmentaa. Taisi kuitenkin olla niin, että Palotie poddasi Korisliigasta sillä kaudella, kun hyppäsi Labaan kesken kauden jäätyään kesällä pois. Jenkeissähän tämä pelaajien NBA-poddaaminen on ihan peruskauraa, mutta ei kai sieltä tarvitse kaikkea kopioida. Kyllähän se kertoo siitä, että koris on Suomessa ihan puuhastelua, kun Palotiellä on lusikka joka sopassa. Ei se hänen vikansa ole vaan kertoo tekijöiden vähyydestä.

Podcastit ovat olennainen osa nykyajan urheilua, joten toivotaan, että jokin tulisi. Anni Jämsä oli erinomainen toveri Palotielle viime kaudella. Toivon, että hänen työnkuvaansa sisältyisi jatkossakin koripalloa. Se on iso sääli, jos taitavat koripalloihmiset tekevät työkseen lätkää ja säbää :)

Se onkin jännä nähdä. Oma kantani on, että on vähän tyylitöntä tehdä mediasisältöä sarjasta, jossa itse valmentaa. Taisi kuitenkin olla niin, että Palotie poddasi Korisliigasta sillä kaudella, kun hyppäsi Labaan kesken kauden jäätyään kesällä pois. Jenkeissähän tämä pelaajien NBA-poddaaminen on ihan peruskauraa, mutta ei kai sieltä tarvitse kaikkea kopioida. Kyllähän se kertoo siitä, että koris on Suomessa ihan puuhastelua, kun Palotiellä on lusikka joka sopassa. Ei se hänen vikansa ole vaan kertoo tekijöiden vähyydestä.

Podcastit ovat olennainen osa nykyajan urheilua, joten toivotaan, että jokin tulisi. Anni Jämsä oli erinomainen toveri Palotielle viime kaudella. Toivon, että hänen työnkuvaansa sisältyisi jatkossakin koripalloa. Se on iso sääli, jos taitavat koripalloihmiset tekevät työkseen lätkää ja säbää :)
Ei oikein Palotie voisi enää podia vetää. Sillä on oma lehmä ojassa niin vahvasti.

Ei oikein Palotie voisi enää podia vetää. Sillä on oma lehmä ojassa niin vahvasti.
Tätä itsekin ajattelin. Mäkynen taas vetäytyi pois jo aiemmin, koska kyllästyi kaikenlaiseen kettuiluun, mitä korisporukoilta aina tuli podcastista(vai muistako väärin)? Pienet sisäänpäin lämpiävät piirit, joten ei olisi sinänsä ihme. Jämsä taas seurasi lähinnä naisten Korisliigaa ja vain syrjäsilmällä miesten puolta. Löytyisikö jostain uusi innokas vetäjä?

Minusta Jämsä oli koko kauden tosi kartalla miesten Korisliigasta. Palotie sen sijaan ei ollut katsonut naisten Korisliigaa (minkä ymmärrän kyllä hänen elämäntilanteessaan), eikä siksi naisten peleistä oikein saatu keskustelua aikaiseksi, vaan jäi enemmän Jämsän yksinpuheluiksi.

Keskelle keksintöä Mäkynen & Jämsä olisi hyvä. Viime kauden Palotien manspleinaamista ja jotain ameriikan naisten 1vs1-jaarittelua ei montaa jaksoa jaksanut kuunnella.

Erittäin usein saa lukea kuinka paska ja surkea Palotie on ja sitä ei jaksa kuunnella ja ny se sanoo sitä ja tätä. Mun mielestä erittäin hyvä ääni teeveehin ja podi ääni korvanappeihin, miellyttävä kuunnella ja selvästi tietää koripallosta. Koirat haukkuu mutta toiset tykkää toisesta ja minulle kyllä kelpaa Palotie. Suomalainen toisten haukkuminen korostuu kyllä muutamilla täälä aika usein, liekö perin suomalaista kateutta vai mitä, toinen tykkää äitistä ja toinen tyttärestä. Samoin jakoi mielipiteitä Mertaranta, toinen tykkäsi toinen ei, mutta ikävä tulee kuitenkin... Tosin myönnän itsekin ettei palotietä ja Anteroa voi verrata :) mutta toisille ei vaan mikään ole koskaan hyvin

Palotie taisi muistaakseni jossain jaksossa kauden lopulla sanoa, että podi jatkuu, mutta selostukset menee hänen osaltaan tauolle ensi kaudella.

Erittäin usein saa lukea kuinka paska ja surkea Palotie on ja sitä ei jaksa kuunnella ja ny se sanoo sitä ja tätä. Mun mielestä erittäin hyvä ääni teeveehin ja podi ääni korvanappeihin, miellyttävä kuunnella ja selvästi tietää koripallosta. Koirat haukkuu mutta toiset tykkää toisesta ja minulle kyllä kelpaa Palotie. Suomalainen toisten haukkuminen korostuu kyllä muutamilla täälä aika usein, liekö perin suomalaista kateutta vai mitä, toinen tykkää äitistä ja toinen tyttärestä. Samoin jakoi mielipiteitä Mertaranta, toinen tykkäsi toinen ei, mutta ikävä tulee kuitenkin... Tosin myönnän itsekin ettei palotietä ja Anteroa voi verrata :) mutta toisille ei vaan mikään ole koskaan hyvin
Näinhän se on. Kyllä Palotie jää hahmona suomalaisessa koripallossa plussalle, vaikka on hänellä isoja heikkouksia, kuten tietysti kaikilla meistä. Podeissa olen sitä mieltä, että hyötyy siitä, että rinnalla on mahdollisimman huumorintajuinen tyyppi, joka osaa oikealla tavalla keventää juttujen tasoa. Palotien selkein heikkous on siinä, että ei oikein kaikkien näiden vuosienkaan jälkeen ymmärrä edes pintatasolla, että useimmille urheilu on myös viihdettä.

Kyllähän Keskellä Keksintöä on näistä KL-aiheisista aktiivisiista podcasteista (Susikäsi, Kolkki & Pakki) aika isolla erolla laadukkain. Toki toivottavasti nuo muutkin jatkavat tekemistä, tulee aina satunnaisesti kuunneltua.

Suositukset Lahti Basketballin podcastille. Ei ole montaa jaksoa tullut ulos, mutta toivottavasti saa jatkoa. Suonion tarinointia mukava kuunnella. Huomasin myös Spotifysta, että Hopparilla on joku mielenterveys/welness-podcast.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.