Ja tämän kirjoituksen pointti oli?
Se että Jyri oli katsellut videoita ja tehnyt kuvioihin muutoksia mihin Jussi ei pystynyt vastaamaan.
Ja tämän kirjoituksen pointti oli?
Voi olla että katsoin vähän väärin, mutta mun mielestä Gipsonia käytettiin vähemmän kuin G1 ssä. Ja edelleen Mangano ei pystynyt mitenkään pysäyttämään härkää. Saisiko Rougeau tai Knight pidettyä Gipin vähän kauempana otramassa catchiia ja sitökautta saada vähän valjaita ylle.
Voi olla että käyttivät. Voi olla että käyttivät myös siksi kun ei onnistunut niin hyvin kun game 1. Ja onnistujia löytyi muista.
Mutta silti minun mielestä Gipsonni pysyi paremmin kurissa kun ekas pelis.
Jospa Jyrillä on pöydällään molempien joukkueiden fysiikkatestien tuloksetMistäköhän Jyri oli saanut käsityksen, että Kouvojen pelaajat olisivat ” selvästi paremmassa fyysisessä kunnossa” kuin Karhun? Taitaa olla mindgamea tämä lausunto? Piiputtamista en oo karhulaisillakaan nähnyt.
Se että Jyri oli katsellut videoita ja tehnyt kuvioihin muutoksia mihin Jussi ei pystynyt vastaamaan.
Kieltämättä lehdessä luki näin. Tosin itse epäilen, että se on nyt irrotettu isommasta kokonaisuudesta. Itse LUULEN Jyrin tarkoittaneen sitä, että pelaajat on nyt paremmassa kunnossa kuin runkosarjassa.Mistäköhän Jyri oli saanut käsityksen, että Kouvojen pelaajat olisivat ” selvästi paremmassa fyysisessä kunnossa” kuin Karhun? Taitaa olla mindgamea tämä lausunto? Piiputtamista en oo karhulaisillakaan nähnyt.
Kyllähän tuo Jyri aika selvästi Elisan studiossa antoi ymmärtää, että Kouvot on vastustajaansa paremmassa fyysisessä tikissä. On se velhojen velho, ehkä jopa pelottava velho.Kieltämättä lehdessä luki näin. Tosin itse epäilen, että se on nyt irrotettu isommasta kokonaisuudesta. Itse LUULEN Jyrin tarkoittaneen sitä, että pelaajat on nyt paremmassa kunnossa kuin runkosarjassa.
Jos tarkoituksellisesti vertasi Karhun pelaajiin, niin aika puskista tuli. Ei oikein Jyrin tapaista. On se velho . Vetää ässiä hihasta minkä ehtii.
Provohan tuo mutta on se hienoa kun peleistä löytyy kaikille jotain. Jokainen elää unelmaa tavallaanEilisestä pelistä jäi paras maku suuhun ottelun loputtua, kun Kouvolan vanhempi herrasmies kulki yli 70 kauhajokelaisen fanin edestä keskisormi pystyssä
Kyllä mä mieluusti ottaisin Jyrin tänne lakeuksille valmentamaan.Kyllähän tuo Jyri aika selvästi Elisan studiossa antoi ymmärtää, että Kouvot on vastustajaansa paremmassa fyysisessä tikissä. On se velhojen velho, ehkä jopa pelottava velho.
Oisko ollu Salolainen soluttautujaEilisestä pelistä jäi paras maku suuhun ottelun loputtua, kun Kouvolan vanhempi herrasmies kulki yli 70 kauhajokelaisen fanin edestä keskisormi pystyssä
Ja olipa taas sarsevitsilla itkeminen niinkuin pikkupojalla. Milloinkohan kasvaa aikuiseksi? Milloin tuomarilla sisua antaa mussutuksesta virhe? Näköjään Rusoollekin on nyt opetettu tilannepurnaamisen alkeet. Pohjanmaalainen luonne on hyvin tarttunut.
Salon Vilpas play off sulamisia monen vuoden kokemuksellaKerrohan Juhta nyt kun sait tulla taas V.ttu.lem..n kuinka se seurasi tavoilleen uskollisesti suli jälleen,jään odottamaan vastausta.
Ei miksi palasit. Tuskin kukaan kaipasi..Ja olipa taas sarsevitsilla itkeminen niinkuin pikkupojalla. Milloinkohan kasvaa aikuiseksi? Milloin tuomarilla sisua antaa mussutuksesta virhe? Näköjään Rusoollekin on nyt opetettu tilannepurnaamisen alkeet. Pohjanmaalainen luonne on hyvin tarttunut.
Mietin hetken, että mikä onkaan tuo seurani jota tarkoitat. Mutta Jeremias tuossa nyt mainitsikin, että Vilppaasta puhutaan. Vaikea nähdä, että Vilpas olisi ollut tällä kaudella "tavoilleen uskollinen" sijoituksen mielessä. Katsoin, että yli 20:n vuoden korisliigataipaleellaan keskimääräinen sijoitus on niinkin vaatimaton kuin 7...8. Sijoitusmielessä viime kaudet Vilpas on siis ollut varsin "tavoilleen uskoton".Kerrohan Juhta nyt kun sait tulla taas V.ttu.lem..n kuinka se seurasi tavoilleen uskollisesti suli jälleen,jään odottamaan vastausta.