Koripallo.com

Korisliigan kärkikamppailu Joensuun Kataja vs. Namika Lahti la 10.1.2009 klo 18

Vs: Korisliigan kärkikamppailu Joensuun Kataja vs. Namika Lahti la 10.1.2009 klo 18

masto sanoi:
Eipä tullut vielä tänään päätöstä teknisten ongelmien takia.
http://www.ess.fi/?article=222096
Nyt on vaan yksi päivä vähemmän aikaa saada uusi peluri tänne, jos päättävät vaihtaa tuomion kuultuaan.
3 päivää aikaa tutkia nauhaa ja ei ole onnistunut? häpeäisivät.

Vs: Korisliigan kärkikamppailu Joensuun Kataja vs. Namika Lahti la 10.1.2009 klo 18

riisto sanoi:
3 päivää aikaa tutkia nauhaa ja ei ole onnistunut? häpeäisivät.

Nimenomaan. Törkeämpää potkua en ole koskaan koriskentällä nähnyt. Ei mitään selittelemistä.

Mitähän tämä tarkoittaa ettei ole pystynyt katsomaan?
Itse olen katsonut tilanteen varmaan kymmenkunta kertaa, ja juuri katselin kokeeksi ja hyvin näkyi.

J&J sanoi:
Mitähän tämä tarkoittaa ettei ole pystynyt katsomaan?
Itse olen katsonut tilanteen varmaan kymmenkunta kertaa, ja juuri katselin kokeeksi ja hyvin näkyi.

olis muuten äärimmäisen mukavaa, jos tämmönen tavan tallaajakin pääsisi näihin nauhoihin jostain käsiksi.

Tuossa vielä juttu:
http://www.ess.fi/?article=222213

Eipä ESS sitten pienempiä kuvia tilanteesta löytänyt... :p

Käviköhän Lehtoranta kokeilemassa Abdullahin testikkeleitä, niin kuin aikoinaan Phil Jonesin. Jones otti jälkitilanteesta muistaakseni tosin vain 3 ottelua pelikieltoa...

andy sanoi:
Käviköhän Lehtoranta kokeilemassa Abdullahin testikkeleitä, niin kuin aikoinaan Phil Jonesin.

En yhtään ihmettelis.

Vs: Korisliigan kärkikamppailu Joensuun Kataja vs. Namika Lahti la 10.1.2009 klo

Katoin just kyseistä tilannetta. Lehtoranta kaatuessaan yrittää kampata Abdullahin, tai ainakin yrittää kietoa jalkaansa Bilaliin. Hämärä tilanne.

Mutta mitä sen jälkeen tapahtuu, en hyväksy. Aivan naurettavan raukkamainen ja törkeä teko. Luulin, että kyseessä olisi ollut vain joku pieni potku. Mutta tollanen kunnon monotus ja sen jälkeen piti vielä kävellä yli.

Noh, onneksi liitto ja Lahti teki oikeat ratkaisut.

" Käärmejalka-Sale "

Vs: Korisliigan kärkikamppailu Joensuun Kataja vs. Namika Lahti la 10.1.2009 klo

BLAGI sanoi:
Mutta mitä sen jälkeen tapahtuu, en hyväksy. Aivan naurettavan raukkamainen ja törkeä teko. Luulin, että kyseessä olisi ollut vain joku pieni potku. Mutta tollanen kunnon monotus ja sen jälkeen piti vielä kävellä yli.

Noh, onneksi liitto ja Lahti teki oikeat ratkaisut.

Näihin kohtiin täysin sama. Näin itse tilanteen tänään.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.