Koripallo.com

Korisliigan televisiointi

Viestejä
608
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

rööriroope sanoi:
Oliko niitä kameroita enemmän kuin Urheilukanavalla (kaksi)? Ketä niitä otteluita selostaa jne.

Tiedot varmaan löytyy kotisivuiltakin, mutta en jaksa katsoa, koska kendo hyökkää heti silmille.

Kommentaattorina Timo Nieminen, asiantuntijoina Dettman ja Pratesi ja Maukka hoiti vielä haastattelut. Noihin Maukan haastatteluihi9n kun saadaan vielä hiukan terävyyttä niin homma tiptop.

Hyvä kokonaisuus, josta kannattaa muutama euro maksaa. Jos näitä tosiaan alkaa tulla kaksi viikossa niin voisin suositella jokaiselle fanille.
 
Viestejä
264
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

Kameroita ainakin kaksi, selostaja Tiilikainen, studiossa Linnanahde. Eli tosi hyvä kattaus oli.
 
Viestejä
464
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

Oma veikkaus kameroiden määrään 4 tai enemmän, koska kummassakin päässä kamera ja toisella sivulla ainakin 2 kameraa... Hyvin toteutettu ottelu kyllä oli, hyvät leikkaukset ja sopivasti hidastuksia...
 
Viestejä
199
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

gladiator sanoi:
Kommentaattorina Timo Nieminen, asiantuntijoina Dettman ja Pratesi ja Maukka hoiti vielä haastattelut. Noihin Maukan haastatteluihi9n kun saadaan vielä hiukan terävyyttä niin homma tiptop.

Hyvä kokonaisuus, josta kannattaa muutama euro maksaa. Jos näitä tosiaan alkaa tulla kaksi viikossa niin voisin suositella jokaiselle fanille.

Hyvä oli ja kiitos UrhoTV:lle ilmaisesta pelistä, joka oli jännä matsi. Nieminen oli kommentaattorina hyvä samoin kuin itse pelissä Suonio. Mutta mihin siellä tuota Dettmania tarvitaan?
 

42

Viestejä
3 376
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

pappi65 sanoi:
Kameroita ainakin kaksi, selostaja Tiilikainen, studiossa Linnanahde. Eli tosi hyvä kattaus oli.

Niemisestä tai Suoniosta kommentaattorina ei juurikaan kokemuksia, mutta kyllä tuo kuulostaa siltä, että paketti häviää Viasatille. Tai no, jos kommentaattorina siellä on Stumer, niin ollaan lähellä tasuria, mutta Karlssonia on vaikea voittaa. Samoin se ruattin selostaja on Tiilikaista parempi.

Sitten kun (tai jos) saavat tuon Urhon näkymään myös antenniverkossa, niin voi harkita josko siitä jotain jopa maksaisi.
 
Viestejä
608
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

42 sanoi:
Niemisestä tai Suoniosta kommentaattorina ei juurikaan kokemuksia, mutta kyllä tuo kuulostaa siltä, että paketti häviää Viasatille. Tai no, jos kommentaattorina siellä on Stumer, niin ollaan lähellä tasuria, mutta Karlssonia on vaikea voittaa. Samoin se ruattin selostaja on Tiilikaista parempi.

Sitten kun (tai jos) saavat tuon Urhon näkymään myös antenniverkossa, niin voi harkita josko siitä jotain jopa maksaisi.

Toista kautta katselen noita Viasatin lähetyksiä Ruotsin liigasta, eilen tuli katsotuksi Urhon avaus. Mun mielstä Urho ei häpeä oikein missään Viasatille. Ohjaus ja leikkaus ihan asiallisia, asiantuntemuksella tehtyjä. Samoin selostus + kommentointi se asiantuntijoiden mukanaolo. Eihän tuo vielä mitään NBA -kuvaa ole, mutta aivan kelvollista, jopa parempaa kuin aikaisempi Urheilukanava. Mun mielestä se oli ohjelmana ihan samaa tasoa kuin viime syksyn maajoukkueen karsintapelit, takuuvarmaa tuotantoa asiantuntemuksella.

Onko muuten kellään tietoa joutuvatko seurat maksamaan tästä Urhopaketista saman kuin aikoinaan Urheilukanavalla vai onko rahaliikenne kutistunut / loppunut / peräti kääntymässä toisin päin. Tässä taloudellisessa tilanteessa olisi jo hyvä asia ettei seurojen tarvitsisi enää pulittaa noista tv-tuotannoista. Vielä parempi olisi, jos seurat olisivat saamapuolella.
 

42

Viestejä
3 376
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

Minä pitäisin outona tai vähintään moraalittomana jos rahastavat sekä katsojilta että joukkueilta. Tai no, mikäs siinä, jos maksajia löytyy. Kai sitten on myös haettu valtionavut ja muut mahdollinen irtorahakin. Onko siellä muuten mainoksia tauoilla tai ennen/jälkeen matsin?
 
Viestejä
783
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

Onko kellään peliä tallenteella? Että oisko mahdollista uppia sitä yleiseen jakoon?
 
Viestejä
800
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

gladiator sanoi:
Toista kautta katselen noita Viasatin lähetyksiä Ruotsin liigasta, eilen tuli katsotuksi Urhon avaus. Mun mielstä Urho ei häpeä oikein missään Viasatille. Ohjaus ja leikkaus ihan asiallisia, asiantuntemuksella tehtyjä. Samoin selostus + kommentointi se asiantuntijoiden mukanaolo. Eihän tuo vielä mitään NBA -kuvaa ole, mutta aivan kelvollista, jopa parempaa kuin aikaisempi Urheilukanava. Mun mielestä se oli ohjelmana ihan samaa tasoa kuin viime syksyn maajoukkueen karsintapelit, takuuvarmaa tuotantoa asiantuntemuksella.

Näin juuri. Ja ratkaisevin asia eli pelin taso on Korisliigassa Basketligania edellä!
 
Viestejä
45
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

Onkohan oikea ketju, mutta kysytään kuitenkin. Onkohan kellään tiedossa Helsingin seudulla pubia, jossa oluen ääressä voisi katsoa korismatsin?
 
Viestejä
192
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

En tiedä oliko muissa aiheissa vielä, mutta itse en tiennyt, että ottelua voi seurata urho tv:n nettisivuilta maksutta.
 
Viestejä
7 540
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

The Iceman #44 sanoi:
En tiedä oliko muissa aiheissa vielä, mutta itse en tiennyt, että ottelua voi seurata urho tv:n nettisivuilta maksutta.

Ehkä tuon ilmaisuuden takia käyttäjiä lienee enemmän mihin on kapasiteettia ja tuo tökki aika pahasti.
 
Viestejä
16 284
Viestejä
1 179
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

Voi vittu tätä Urhoa. Kendokin on tauolla, ja tällä viikolla ei tulisi antenniverkossa edes mitkään lähetysajat vastaan, mutta ei. Ei näy korismatsi.

Toivotaan yhä joulupukilta ensi vuodeksi lisää lähetysaikaa Urholle.
 
Viestejä
3 126
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

Vilpas - Korihait aikaistettu, URHO-TV Salossa:
http://www.vilpasvikings.fi/uutiset_news_474.htm
 

-Z-

Viestejä
356
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

Miksei kaikki tv-pelit voisi olla maanantaina niin kuin ennen?

Saisi vain kaiken ilon irti Urhosta, kun ei olisi oman suosikki joukkueen kotipeliä samana iltana!
 
Viestejä
1 258
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

-Z- sanoi:
Miksei kaikki tv-pelit voisi olla maanantaina niin kuin ennen?

Saisi vain kaiken ilon irti Urhosta, kun ei olisi oman suosikki joukkueen kotipeliä samana iltana!
Tämä TV-lähetysten ajoittaminen runkopelipäiville on ihan merkittävä ongelma. Suuri osa potentiaalisista katsojista on itse matseissa. Nauhoittaminen tietysti auttaa, mutta entäs me antennitalouksien asukit ja netin kautta katsojat?
 
Viestejä
6 539
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

Blofeld sanoi:
Voi vittu tätä Urhoa. Kendokin on tauolla, ja tällä viikolla ei tulisi antenniverkossa edes mitkään lähetysajat vastaan, mutta ei. Ei näy korismatsi.

Toivotaan yhä joulupukilta ensi vuodeksi lisää lähetysaikaa Urholle.

Amen.
 
Viestejä
22
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

Laku Pedersen sanoi:
Tämä TV-lähetysten ajoittaminen runkopelipäiville on ihan merkittävä ongelma. Suuri osa potentiaalisista katsojista on itse matseissa. Nauhoittaminen tietysti auttaa, mutta entäs me antennitalouksien asukit ja netin kautta katsojat?
Nyt pureuduit vahingossa asian ytimeen. Samanaikaisesti katsomoissa istuu muutama tuhat potentiaalista katsojaa. Itse asiassa on lajin kannalta myös hyvä asia, että lähetykset ovat kierroksen kanssa päällekkäin. Ne jotka eivät käy korista paikan päällä katsomassa saattavat vahingossa kiinnostua lajista, kun lähetyksessä käydään samalla myös muita otteluita läpi. Toivottavasti et ole mukana tv-neuvotteluissa tuolla argumentilla 8]
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös