Vs: Korisliigan televisiointi
Ei nuo kommentit sinulle olleet osoitettukkaan, vaan enimmäkseen kori pallolle ja herolle, joiden mielestä tuote on "toteutettu päin helvettiä" yhden videon perusteella. Niihin laadukkaampiin matseihin voi myöskin ostaa yksittäislipun, kausikortti ei ole pakollinen. Kunhan vain mainitsin, että älkää nyt lynkatko ennen perjantaita.
Martti Mielikäinen sanoi:Voi jeesus soikoon! Minä ainakin yritin antaa rakentavaa palautetta. Jos olet itse valmis tyytymään keskeneräiseen tuotteeseen niin kaikin mokomin, minä en. Joo joo, palvelu on kehitysvaiheessa, tiedetään. Ja varmasti suunnitelmat ovat siirtyä mahdollisuuksien mukaan noihin tallenne-systeemeihin. Mutta sellaisena mikä tämä KorisliigaTV nyt on en aio rahojani ihan pelkästään hyväntekeväisyysmielessä antaa.
Toinen asia jota kritisoin oli tuo selostajan puuttuminen. Jeps, siihen ei ole varmaankaan kovin kummoista kehitystä luvassa mutta palvelun yleisen miellyttävyyden takia olisi mukava että joku olisi jorisemassa vaikka omasta päivästään. Nyt tässä kävisi niin, että ne harvat vkloppupelit mitä ehtisin katsomaan sisältäisi ehkä hyvällä lykyllä 25% selostuksen ja muuten äänimaailma olisi yleisön murinaa ja kenkien vinkunaa. No thanks! Urheiluläheyksessä suuressa osassa ovat haastattelut pelitauoilla, selostajan sekoilut ja kommentaattorin mielipiteet.
Tässä flowtilassa kehitin tähän jo ratkaisunkin: Tallenne-systeemin lisäksi olisi aika kova sana sellainen katselusopimus jolla näkisi pelkästään selostetut pelit. Ne jotka ovat niitä hardcorekorisliigatvfaneja voivat halutessaan ostaa jokaisen joukkueen kausikortin mutta osalle varmasti riittäisi ne parit hieman laadukkaammat matsit selostuksen kera, eli mikä tähänkin asti UrpoTV:ssä ja YLE:ssä on tarjottu.
Ei nuo kommentit sinulle olleet osoitettukkaan, vaan enimmäkseen kori pallolle ja herolle, joiden mielestä tuote on "toteutettu päin helvettiä" yhden videon perusteella. Niihin laadukkaampiin matseihin voi myöskin ostaa yksittäislipun, kausikortti ei ole pakollinen. Kunhan vain mainitsin, että älkää nyt lynkatko ennen perjantaita.