Vs: Korisliigan televisiointi
42 sanoi:
Ei tämä maksun arvoista palvelua ole millään kriteerillä.
Mä en nyt kyllä ymmärrä näitä wainareita. Jos koko kauden kaikki pelit nettistriiminä kustantaa 90 euroa, signaalin ollessa keskimäärin siedettävän ja kiitettävän välimaastosta, niin on se nyt miljoona kertaa valaisevampaa katsella tuota kuvaa ja nähdä tilanteet, kuin lukea live-seurannasta, että "Sarcevic made a bad pass" ja kirota se Sarce alimpaan hemmettiin, ehkä suotta.
Ja se, että joissakin halleissa automaattikamerat eivät pysty lukemaan tulostaulua (Töölö, Joensuu,..), se ei tästä palvelusta tee arvotonta, ainakaan minulle.
Ja, kuten "42" kirjoitti, live-seurannan ja striimin välinen viive voi olla jopa miellyttävää, tai jos haluaa säilyttää jännityksen ja suoran lähetyksen tunnun, sitten niitä ei kannata seurata päällekkäin. Sama tilannehan on tv-lähetysten ja liven kanssa.
Olen ymmärtänyt, että hyviä kehitysehdotuksia otetaan kyllä vastaan ja haluan uskoa, että palvelua pyritään parantamaan koko ajan? Nuo tulostaulut, hallin valaistuksen parantaminen ja riittävän kuuluva paikallisselostus nostavat lähetysten tason jo kiitettäväksi. On-demand katselumahdollisuus on varmaan vielä tulevaisuutta.
Se, että kaikki pelit ei tarkoitakaan kaikkia pelejä, on minunkin mielestäni Saarisen Eeron sanoin "straight from ass", ja siihen kaivataan selitystä ja nöyrää anteeksipyyntöä. Mutta ei sekään tee tätä palvelua arvottomaksi.
Jos 90/60 euroa on jonkun mielestä tästä palvelusta liikaa, sitten sitä ei varmaan kannata maksaa. Minusta se on aika sopiva kustannus kehitysvaiheessa olevasta tuotteesta, joka on pelannut toistaiseksi jopa odotuksia paremmin. Omasta mielestäni olen jo nyt saanut täyden vastineen tuolle 90 eurolle, kun olen seurannut yli kymmentä peliä tätä kautta.
Täydet pisteet signaalista saavat ainakin Lahti, Kauhajoki, Tampere ja Loimaa.
Kaiken kaikkiaan minusta erinomainen parannus ottelujen seurantaan. Toivottavasti tilaajia saadaan niin paljon, että palvelua ei jouduta samantein lopettamaan heikon kysynnän tai kannattamattomuuden vuoksi.
Muistetaan nyt kuitenkin, mistä on tähän tultu. Tyytyväinen ei saa olla, kehitys jatkukoon, mutta jos joku ei pidä tätä maksun arvoisena, se kertoo minulle enemmän mielipiteen esittäjästä kuin palvelun tarpeellisuudesta.