Koripallo.com

Korisliigan televisiointi

Vs: Korisliigan televisiointi

Tähän KorisTV:hen täytyisi saada Chromecast tuki. Esim. NBA game time on vaan niin mukava käyttää kun voi heittää kuvan oman television isolle ruudulle Chromecastilla. Hyvä siitä tulee, tuo tuki on helppo toteuttaa Googlen rajapinnolla.

gallup1 sanoi:
Tähän KorisTV:hen täytyisi saada Chromecast tuki. Esim. NBA game time on vaan niin mukava käyttää kun voi heittää kuvan oman television isolle ruudulle Chromecastilla. Hyvä siitä tulee, tuo tuki on helppo toteuttaa Googlen rajapinnolla.

Voihan sen toistaa selaimesta suoraan Chromecastilla.
Itse teen niin ja hyvä kuva ainakin Kouvolasta tulee.

Hakki sanoi:
Voihan sen toistaa selaimesta suoraan Chromecastilla.
Itse teen niin ja hyvä kuva ainakin Kouvolasta tulee.

Natiivi-sovellus on aina parempi. Itselläni ei selaimen kautta pääse lähellekään samaa kuvanlaatua, vaikka on ihan OK verkko 70/30M <50ms pingillä.

Kloppi sanoi:
Kunhan nyt kiireen vilkkaa saisivat Android-tuen toimimaan, prkl!

kyselin sieltä miks aiemmin toimi omalla android-luurilla ja sit ekan parin viikon jälkeen ei enää toiminu, ei oo kuulunu vastausta

Jakkeri sanoi:
kyselin sieltä miks aiemmin toimi omalla android-luurilla ja sit ekan parin viikon jälkeen ei enää toiminu, ei oo kuulunu vastausta

Ja mä kyselin, että miksi testistriimi toimii Android-tabletilla, mutta pelistriimi ei. Ja kas kummaa, siihenkään ei ole vastausta kuulunut..

Kloppi sanoi:
Ja mä kyselin, että miksi testistriimi toimii Android-tabletilla, mutta pelistriimi ei. Ja kas kummaa, siihenkään ei ole vastausta kuulunut..

Eipä sieltä tunnu tulevan vastausta mihinkään...

42

Tulipa katsottua Seagulls-Lahti kun ilmaiseksi tarjosivat. Ihmettelin jossain välissä kun ruudun kello näytti mitä sattuu. Pistin viereen liveseurannan, joka sekin minusta tulee pienellä viiveellä. Näytti ITSV:n live-kuva olevan jotain 20 sekkaa perässä liveseurantaa.

Sinänsä mielenkiintoista katsoa peliä kun livestä näki (esimerkiksi) että kohta Lahti tekee kakkosen. Mitenkä se sitten syntyy kun välillä siinä vaiheessa pallo oli Seagullseilla. Muutama tilanne olisi ollut kiva nähdä hidastuksen kanssa, mutta kun ei. Ja yhdessä läpiajossa kamera ei ehtinyt mukaan. Siinä mietin, että jos pilli soi, niin yhtään ei pysty arvaamaan mistä ja aiheestako.

Ei tämä maksun arvoista palvelua ole millään kriteerillä.

42 sanoi:
Ei tämä maksun arvoista palvelua ole millään kriteerillä.

Mä en nyt kyllä ymmärrä näitä wainareita. Jos koko kauden kaikki pelit nettistriiminä kustantaa 90 euroa, signaalin ollessa keskimäärin siedettävän ja kiitettävän välimaastosta, niin on se nyt miljoona kertaa valaisevampaa katsella tuota kuvaa ja nähdä tilanteet, kuin lukea live-seurannasta, että "Sarcevic made a bad pass" ja kirota se Sarce alimpaan hemmettiin, ehkä suotta.

Ja se, että joissakin halleissa automaattikamerat eivät pysty lukemaan tulostaulua (Töölö, Joensuu,..), se ei tästä palvelusta tee arvotonta, ainakaan minulle.

Ja, kuten "42" kirjoitti, live-seurannan ja striimin välinen viive voi olla jopa miellyttävää, tai jos haluaa säilyttää jännityksen ja suoran lähetyksen tunnun, sitten niitä ei kannata seurata päällekkäin. Sama tilannehan on tv-lähetysten ja liven kanssa.

Olen ymmärtänyt, että hyviä kehitysehdotuksia otetaan kyllä vastaan ja haluan uskoa, että palvelua pyritään parantamaan koko ajan? Nuo tulostaulut, hallin valaistuksen parantaminen ja riittävän kuuluva paikallisselostus nostavat lähetysten tason jo kiitettäväksi. On-demand katselumahdollisuus on varmaan vielä tulevaisuutta.

Se, että kaikki pelit ei tarkoitakaan kaikkia pelejä, on minunkin mielestäni Saarisen Eeron sanoin "straight from ass", ja siihen kaivataan selitystä ja nöyrää anteeksipyyntöä. Mutta ei sekään tee tätä palvelua arvottomaksi.

Jos 90/60 euroa on jonkun mielestä tästä palvelusta liikaa, sitten sitä ei varmaan kannata maksaa. Minusta se on aika sopiva kustannus kehitysvaiheessa olevasta tuotteesta, joka on pelannut toistaiseksi jopa odotuksia paremmin. Omasta mielestäni olen jo nyt saanut täyden vastineen tuolle 90 eurolle, kun olen seurannut yli kymmentä peliä tätä kautta.
Täydet pisteet signaalista saavat ainakin Lahti, Kauhajoki, Tampere ja Loimaa.

Kaiken kaikkiaan minusta erinomainen parannus ottelujen seurantaan. Toivottavasti tilaajia saadaan niin paljon, että palvelua ei jouduta samantein lopettamaan heikon kysynnän tai kannattamattomuuden vuoksi.

Muistetaan nyt kuitenkin, mistä on tähän tultu. Tyytyväinen ei saa olla, kehitys jatkukoon, mutta jos joku ei pidä tätä maksun arvoisena, se kertoo minulle enemmän mielipiteen esittäjästä kuin palvelun tarpeellisuudesta.

https://twitter.com/Korisliiga/status/534107941704859648

hauska sinänsä et nyt noi divarin koosteet näyttää paljon paremmilta kun ovat kunnon kameroilla kuvattu :D

Semmossii pikku vinkkejä korisliigaTV:n paranteluun mitkä ovat omaan simmuun krapsahtanu!!
näkyvyyttä haittaavat mainoskyltit pois korien kohdasta, esim joensuussa ei erota että meneekö pallo koriin.
hallien valaistukset kuntoon, esim lapualla krapulavirtsan värinen kuva.

muuten ihan ookoota settiä on saanu korisliiga töllöstä katella
viä ku saisivat just ne ondemand jutskat mukaan palveluun niin ois kova juttu!!!
ehkä jo ens vuonna!

42

Oldraccoon sanoi:
Olen ymmärtänyt, että hyviä kehitysehdotuksia otetaan kyllä vastaan ja haluan uskoa, että palvelua pyritään parantamaan koko ajan?

Varmasti. Toivottavasti. Olisiko kuitenkin voinut vaikka syksyn näyttää maksutta ja kerätä palautetta, laittaa homma parempaan kuosiin ja sitten pistä maksut päälle?

Jos 90/60 euroa on jonkun mielestä tästä palvelusta liikaa, sitten sitä ei varmaan kannata maksaa. Minusta se on aika sopiva kustannus kehitysvaiheessa olevasta tuotteesta, joka on pelannut toistaiseksi jopa odotuksia paremmin.

Olen ymmärtänyt, että tämä ISTV olisi eri juttu kuin Korisliiga-TV? :eek:

jos joku ei pidä tätä maksun arvoisena, se kertoo minulle enemmän mielipiteen esittäjästä kuin palvelun tarpeellisuudesta.

Tarve varmasti on, mutta varsin keskeneräisestä tuotteesta maksun kerääminen ei minusta ole oikein.

Varoituksen sana.
Tilasin tuon IS-tv:n 0 pv tarjouksen viime viikolla ja maksoin sen euron kortillani. Jo silloin vähänepäilytti antaa kortin numeroa, mutta tuli kuitenkin annettua. Seurauksena se, että samantien tililtä lähti myös 59€ johonkin Jukebuxin tilaukseen. No vahingosta viisastuu, nyt on kortti kuoletettu ja IS-tv:lle annettu palautetta. Onko muilla mitä kokemuksia vastaavasta.

toitar-8 sanoi:
Varoituksen sana.
Tilasin tuon IS-tv:n 0 pv tarjouksen viime viikolla ja maksoin sen euron kortillani. Jo silloin vähänepäilytti antaa kortin numeroa, mutta tuli kuitenkin annettua. Seurauksena se, että samantien tililtä lähti myös 59€ johonkin Jukebuxin tilaukseen. No vahingosta viisastuu, nyt on kortti kuoletettu ja IS-tv:lle annettu palautetta. Onko muilla mitä kokemuksia vastaavasta.

Ei multa ainakaan mennyt mitään ylimääräistä.

Jay

toitar-8 sanoi:
Varoituksen sana.

Aika saakelin puupää pitää olla, että tollaseen suoritukseen pystyy.

Jay

Oldraccoon sanoi:
Jos koko kauden kaikki pelit nettistriiminä kustantaa 90 euroa

Uskottavuus tähän tekstiin meni jo heti alussa. Uusi yritys ja faktojen tarkastelu?

Zetas sanoi:
Uskottavuus tähän tekstiin meni jo heti alussa. Uusi yritys ja faktojen tarkastelu?

Uskottavuus? Meaning what? Eikös nää ole täällä mielipidekirjoituksia kaikki? Zetaskin saa ihan itse valita mihin uskoo ja mihin ei.
Faktojen tarkastelu? Ettei kaikki pelit olekaan kaikki pelit? Että vain runkosarja? Että osa peleistä näkyy muilla kanavilla?

Siitähän juuri halusin kirjoittaa. Että hitto kun kaikki maailman pilkunviilaajat miettii, että "kannattaako tuota 90 euroa nyt oikein maksaa, kun ei palvelu olekaan ihan valmista? Tai että kun siihen ei saakaan kaikkia pelejä?"
Eikö mieluummin kannata miettiä, mitä sillä rahalla saa, kuin mitä sillä ei saa?

Paljonko on paljon, siitä oli kysymys. Tankkaan autoni ajaakseni Kotkaan tai Saloon tai Kouvolaan kattomaan Karhun peliä, ostan lipun, kisamakkaran ja kupin pari kahvia, 90 euroa. Ajan peltipoliisiin paluumatkalla ja lisään siihen 115 euroa. Ja silti ajan, jos on aikaa. Onko tuo 90 euroa siihen nähden paljon. Minusta ei.

Niin ainakin minä mietin. Ja ihan itsekkäistä lähtökohdista. Uskottavaa tai ei.

Jay

Oldraccoon sanoi:
Uskottavuus? Meaning what? Eikös nää ole täällä mielipidekirjoituksia kaikki? Zetaskin saa ihan itse valita mihin uskoo ja mihin ei.
Faktojen tarkastelu? Ettei kaikki pelit olekaan kaikki pelit? Että vain runkosarja? Että osa peleistä näkyy muilla kanavilla?

Siitähän juuri halusin kirjoittaa. Että hitto kun kaikki maailman pilkunviilaajat miettii, että "kannattaako tuota 90 euroa nyt oikein maksaa, kun ei palvelu olekaan ihan valmista? Tai että kun siihen ei saakaan kaikkia pelejä?"
Eikö mieluummin kannata miettiä, mitä sillä rahalla saa, kuin mitä sillä ei saa?

Paljonko on paljon, siitä oli kysymys. Tankkaan autoni ajaakseni Kotkaan tai Saloon tai Kouvolaan kattomaan Karhun peliä, ostan lipun, kisamakkaran ja kupin pari kahvia, 90 euroa. Ajan peltipoliisiin paluumatkalla ja lisään siihen 115 euroa. Ja silti ajan, jos on aikaa. Onko tuo 90 euroa siihen nähden paljon. Minusta ei.

Niin ainakin minä mietin. Ja ihan itsekkäistä lähtökohdista. Uskottavaa tai ei.

Kaikkie pelejä ei saa, vaikka tekstisi alussa niin koitit uskotella. Toki korjasit asiaa myöhemmin, mutta alussa meni puihin homma.

Minä olen ihmetellyt kahdessa Katajan kotipelissä kameran sijoittumista. Äkkiseltään tuntuu, että kymmeniä kertoja saa pelissä arvailla, mitä korin alla tapahtuu. Kamera kun jököttää keskialueella. Aika hidas pitää hyökkäys olla, että se ehtii kunnolla mukaan. Kuvakulmaksi riittäisi korin ja kolmosviivasta metri keskikentälle päin väli, ihan tutkitusti suurin osa tapahtumista on siellä. Keskialueen siirtymällä sattuu harvemmin mitään kiinnostavaa ;D

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.