Koripallo.com

Korisliigan vedonlyönti -ketju

Vs: Korisliigan vedonlyönti -ketju

No Topo voitti Korihait voitti kaikila hyvä olla ;D

dre

Herbert sanoi:
Tuolla ajattelulla kannattaisi pelata vielä loputkin laput täyteen eli yhdeksän lappua per kaksi kohdetta, silloin voittaa varmasti. (Tosin kokonaiskerroin on alle 1, joten en tiedä lohduttaako se voitto sitten kuitenkaan riittävästi.)
No kukin pelaa tyylillään, minä omallani ja sinä omallasi. Vai pelaatko itse ollenkaan? Käyt vain muiden vetoja arvostelemassa. ;D

Perjantaille veikkaus tarjoaa mielenkiintoisia kertoimia otteluille ToPo - Tarmo ja Kouvot - Korihait. Molemmilla vierasjoukkueilla kerroin 5.05! ToPo pelaa mitä ilmeisemmin ilman sentteriään Takais Brownia, Tarmolla hyvät mahdollisuudet voittoon! Korihait on pelannut huikeassa nousussa viimeiset kaksi viikkoa, joten sieltäkään vieravoitto ei ole mahdoton!

Kakkoset molempiin kohteisiin, kertoimeksi saadaan 25.50, 10€ panostus ja 255€ tänne, kiitos! ;D

Timi sanoi:
Perjantaille veikkaus tarjoaa mielenkiintoisia kertoimia otteluille ToPo - Tarmo ja Kouvot - Korihait. Molemmilla vierasjoukkueilla kerroin 5.05! ToPo pelaa mitä ilmeisemmin ilman sentteriään Takais Brownia, Tarmolla hyvät mahdollisuudet voittoon! Korihait on pelannut huikeassa nousussa viimeiset kaksi viikkoa, joten sieltäkään vieravoitto ei ole mahdoton!

Kakkoset molempiin kohteisiin, kertoimeksi saadaan 25.50, 10€ panostus ja 255€ tänne, kiitos! ;D

Eikös kukaan tartu näihin? Dre?

itse en jaksa uskoa, että kumpikin yllättää... toinen ehkä

raappa sanoi:
itse en jaksa uskoa, että kumpikin yllättää... toinen ehkä

Pienet on todennäköisyydet, mutta natsatessaan suuret on rahat! Toisinpäin taas ihan turha pelata, joutuisi sijoittamaan kohtuuttomasti rahaa jos meinaisi kunnolla voitolle päästä!

dre

Veikattu on, mutta olen lopettanut tähän topikkiin kirjoittamisen ennen tuloksia. Tulee aina sen verran lunta tupaan että olen pitänyt vedot omassa päässäni. Mutta sen verran voin kertoa että jos tänään napsahtaa, niin silloin napsahtaa kunnolla. :eek:

Meikäläisen vedot taitaa mennä reisille :-\

Älkää kuitenkaan mua teilatko jos vahingossa veikkasitte vinkkieni perusteella ;)

Timi sanoi:
Älkää kuitenkaan mua teilatko jos vahingossa veikkasitte vinkkieni perusteella ;)

Harkitsin pitkään rahojen pistämistä yhdistelmälle Kouvot-Tarmo, mutta nyt on ihan hyvä fiilis, että rahat jäivät tilille korkoa kasvamaan. :)

Huomenna Kouvoille aika maukas 2,20 kerroin tarjolla. Kannataako pelata?

Pelaa vaan, niin saadanpa se oopperatalokin rakennettua.

jörö sanoi:
Pelaa vaan, niin saadanpa se oopperatalokin rakennettua.
Et liene oopperaihmisiä, vaikka ooppera on Koti-Pizzalla tarjouksessa. :) Opperatalohan tehtiin jo yli kymmenen vuotta sitten. Tarkoittanet musiikkitaloa, jota ainakin minun mielestä tehdään koko ajan huolimatta siitä, ettei talon kustannuksista eikä rahoittajista ole selvyyttä. Mun raksatyömaalla epäselvää oli noista vaan tuo eka...

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.