Voitte lähtettää ne mulle niin mä lasken ne virallisten valvojien kanssa ja vasta sen jälkeen julistan Kantosen ja Colemanin voittajiksi.
Hieno homma muuten, mutta mä en näe sua tuolla top8 listalla?
Voitte lähtettää ne mulle niin mä lasken ne virallisten valvojien kanssa ja vasta sen jälkeen julistan Kantosen ja Colemanin voittajiksi.
Näinhän tässä sitten kävi!Kyllä tänä vuonna molemmat voittajat löytyvät Salon Vilppaasta.
Juu, ja siksi ei heti tule mieleen, kun parasta haetaan.
Tuo on ensimmäinen askel parempaan.. Kun tiedostaa ettei ymmärrä asioita. Sinun tapauksessasi toki niitä askeleita tarvitaan vielä paljon..Kun katson Kantosen tilostoja niin en voi ymmärtää miksi helvetissä tätä pelaajaa hehkutetaan?
Floppasi? Tosiaan floppasi kentällä niin pahasti, että loukkantui samalla ja koko kausi meni pilalle.Kun katson Kantosen tilostoja niin en voi ymmärtää miksi helvetissä tätä pelaajaa hehkutetaan? Eihän hän ole merkittävä pelaaja edes omassa joukkueessa. Yhdet suonenveto pleijarit pelasi joskus, sen jälkeen floppasi koko seuraavan kauden ja nyt vähän paremmat tilastot kun koko joukkue loukkaantui ympäriltä.
Antti Kanervoa äänestin ja uskoin, että olisi voittanut kotimaisen pelaajan tittelin. Saisko jonkinlaista yhteenvetoa tästä Korismaanantaista kun oletetusti on paljon, jotka eivät sitä nähneet? Vai onko siitä muuta mainittavaa, kuin nämä voittajat?
Henri Ventoniemi 203
Daniel Dolenc 111