Koripallo.com

Koristossut ja muuta koriskenkä asiaa.

Minkä merkkisiä kenkiä käytät tällä hetkellä..?

• and1

Ääniä: 85 24,9%
  • nike

Ääniä: 154 45,0%
  • reebok

Ääniä: 12 3,5%
  • adidas

Ääniä: 61 17,8%
  • muu

Ääniä: 30 8,8%

• Äänestäjiä
    342
Status
Viestiketju on suljettu.
Vs: Koristossut ja muuta koriskenkä asiaa.

Hullued sanoi:
Öö... Tule Lappeenrantaan katsomaan, täältä ei löydy oikee muita kenkiä. AND1 ainoat kengät jota on. Olisin halunnun Niket tai Jordanit.

No tilaa netistä tai käy ostamassa joltain toiselta paikkakunnalta?

Mikäs niissä AND1- kengissä on niin huonoa ??? ? Katajassa ja Hongassahan andit ovat luottokengät. Ne eivät kyllä kestä montakaan vuotta (kaikkilla ei kestä mutta itse pelaan nyt toista kautta samoilla), se täytyy myöntää, mutta mitä muuta huonoa niissä sitten on? Kengäthän ovat harvinaisen kevyet joka on vain plussaa. Valaiskaa tietämätöntä joka on pelannut samoilla ändeillä ja samoilla nilkoilla jo jokusen kauden. Jos joku ei niillä pelaa kun kukaan muukaan ei samaisilla kengillä pelaa samassa joukkueessa niin voisi miettiä, että mikä virka niillä kengillä on! Onko ollut valittamista Hullued? Jos on niin tilaa Kickzistä! (tai footlockerista) Seuraavat kengät jotka ostan ovat and1 myös

Monet eivät pidä AND1 kengistä mutta en tiedä miksi. Itellä ainaki palveli ihan hyvin kun olin nuorempi.Jotkut Andit ovat ehkä vähän liian 'bling blingeiksi' tehtyjä.Mutta suosittelisin kyllä Nikeja ehkä enemmän :-\ Kaikilla on tietenkin omat mielipiteet ja kokemukset :).

L.Deng sanoi:
Onko ollut valittamista Hullued?
Ei ole ollut valittamista. Ostin tosin kengät 4päivää sitten, joten en ole vielä kunnolla riidannut kenkiä.

Ändikengät ovat lyhyessä käytössä ja suuresti kasvavalla jalalla hyvät, koska eivät muutenkaan kestä kovin pitkään. Itse uudet ostin 3vk sitten ja nytten jo tuntuu kuinka ovat löystyneet nilkan kohdalta, mikä minulle ei ole hyvä. Ajattelin Adidakset tilata, ellei tuohon Sport 10:iin tilata myyntiin niitä. :)

Jaaaaari sanoi:
Ajattelin Adidakset tilata, ellei tuohon Sport 10:iin tilata myyntiin niitä. :)
Kannattaa tilata mieluummin Niket, kuin adidakset. Tukee paremmin nilkkaakin.

Koristossut

Hulluedin kenkäasiantuntemus on kyllä mykistävää :eek: Et kai vaan ole esim. And1:n myyntipäällikkö tjsp?

Koristossut sanoi:
Hulluedin kenkäasiantuntemus on kyllä mykistävää :eek: Et kai vaan ole esim. And1:n myyntipäällikkö tjsp?
Heitit varmaan vitsillä? Vai etkai ole tosissasi? En minä nyt niin hyvin voi täällä AND1:nilla pärjäillä. Näytänköhän tuon viestin pomolleni.
Saattaisi tulla palkankorotusta...

eredetdrutiyg

L.Deng sanoi:
Mikäs niissä AND1- kengissä on niin huonoa ??? ? Katajassa ja Hongassahan andit ovat luottokengät. Ne eivät kyllä kestä montakaan vuotta (kaikkilla ei kestä mutta itse pelaan nyt toista kautta samoilla), se täytyy myöntää, mutta mitä muuta huonoa niissä sitten on? Kengäthän ovat harvinaisen kevyet joka on vain plussaa. Valaiskaa tietämätöntä joka on pelannut samoilla ändeillä ja samoilla nilkoilla jo jokusen kauden. Jos joku ei niillä pelaa kun kukaan muukaan ei samaisilla kengillä pelaa samassa joukkueessa niin voisi miettiä, että mikä virka niillä kengillä on! Onko ollut valittamista Hullued? Jos on niin tilaa Kickzistä! (tai footlockerista) Seuraavat kengät jotka ostan ovat and1 myös
Tee seuraavasti
1.Mene kauppaan ja sovita And1 -kenkiä.
2-Ota And1 -kengät pois ja sovita vaikka Jordanin tai Niken kenkiä.

Tämän toimenpiteen jälkeen kukaan (siis ei kukaan, et edes sinä) ei valitse And1 -kenkiä.

eredetdrutiyg

Hullued sanoi:
Heitit varmaan vitsillä? Vai etkai ole tosissasi? En minä nyt niin hyvin voi täällä AND1:nilla pärjäillä. Näytänköhän tuon viestin pomolleni.
Saattaisi tulla palkankorotusta...
Hullued vittu sun kanssas...kuinka vanha sä oot?

eredetdrutiyg sanoi:
Hullued vittu sun kanssas...kuinka vanha sä oot?
Erittäin nuori poikanen vielä.

eredetdrutiyg sanoi:
Tee seuraavasti
1.Mene kauppaan ja sovita And1 -kenkiä.
2-Ota And1 -kengät pois ja sovita vaikka Jordanin tai Niken kenkiä.

Tämän toimenpiteen jälkeen kukaan (siis ei kukaan, et edes sinä) ei valitse And1 -kenkiä.

Sen teen, mutta adidakset varmaan jalkaani pistän.

Täl hetkellä oon n. 1½ viikkoo käyttäny uusia (ja ensimmäisiäni) Air Jordaneita ja tuntuvat tähän asti ehkä parhaimmilta mitä mulla on ollu.

Selailin tuolta aiheen keskivaihelta tämmösen linkin: www.eastbay.com.

Mahtaako olla luotettava, hinnat vaikuttivat alhaisilta suomeen nähden.

eredetdrutiyg

Mahtaako olla luotettava, hinnat vaikuttivat alhaisilta suomeen nähden.
[/quote]
Kyllä on, itse olen tilannut ja tuli suht ajoissakin

Sitten vielä toinen juttu tämän ww.eastbay.com:n luotettavuuden lisäksi.

Mitä tilaus/osto vaihtoehtoja tuolla on? Onko mahdollisuus postiennakkoon?
(tämä on kaikkein mieluisin vaihtoehto itselleni)

Kenkiä tietenkin olisin tilaamassa.

MiTäH? sanoi:
Mitä tilaus/osto vaihtoehtoja tuolla on? Onko mahdollisuus postiennakkoon?

Jenkeistä tilattaessa postiennakko ei ole mahdollinen. Katso: http://www.eastbay.com/content/custserv/help--orderPaymentInfo/
Tuossa on vaihtoehto "Bill Me Later" mutta veikkaan että se toimii ainoastaan jenkeissä. Luottokortit / pay pal on paras.

Muumioo

Mistä kaupasta kannattaisi lähteä Niken koriskenkiä, eli mistä löytyisi suurin valikoima pk seudulta

äläviitti

eredetdrutiyg sanoi:
And1 kengät on poikkeuksetta perseestä. Ostakaa mielummin Jordanit, Reebokit, Niket tai jumalauta vaikka Nokian kumisaappaat, kunhan ette sorru ändykkösiin

Mulla on ollut noita kaikkia suosittelemiasi kenkiä käytössä, mutta mitä tulee koripallon pelaamiseen, kolmet viimeiset AND1:t ovat olleet poikkeuksetta erinomaiset. Taidat perustaa perseilysi yhteen huonoon kokemukseen. Muutenkin naurattaa tämä "XXX on surkea, mikset osta YYY:tä tai ZZZ:aa, ku ne on ihan helmet" -teiniläpätys.

Kaikilla merkeillä on koriskengiltä näyttäviä hömppäkenkiä, koulunpihakenkiä, katukenkiä ja ties mitä kanootteja, joilla ei pitäisi mennä parketille ollenkaan.

On marketti- tai urheiluliikeketjun hölmöyttä, jos ne tilaa kokeeksi 24 paria hömppäkenkää ja laittaa ne nimen perusteella siihen sisäpalloilukenkien seinälle esiin "koripallokenkinä". Sen jälkeen vaaditaan vielä asiakkaan hölmöyttä siihen, että sovittaa niitä jalkaan eikä tajua, että nämähän on moponajamiskengät tai marjanpoimimiskengät eikä mitkään oikeat koriskengät. Toki tässä vaiheessa puusilmäinen myyjä usein argumentoi ostosta epäilevän asiakkaan suohon heittämällä kengän laadusta ihan mitä sylki suuhun tuo.

Jos kaikki menee maksimaalisen katastrofaalisesti, teinin äiti uskoo myyjää mieluummin kuin omaa junioria ja ostaa 79 eurolla paskat kengät, vaikka naapuriliikkeessä tai viimeistään naapurikaupungissa olisi saanut erinomaiset pelikengät 99 eurolla. Kun eihän ne yleensä tiedä koripallosta juuri mitään ne myyjät. Siis yleensä, totta kai joka liikkeessä on ehkä yksi kymmenestä joka tietää, mutta onko se paikalla kun sinä olet.

Murdagame

Mr. . sanoi:
Muuten onko kellään nyt sitten tietämystä Nike Kobe IV:stä tai Zoom LeBron VI:stä?

Jommat kummat nyt kiinnostaisi ens kaudeks tai ehkä kevääks ja kesäks...
Nike Kobe 4 on hyvä valinta, jos low-cut ei haittaa. Kengät ovat kevyet flywiren ansiosta.
Kannattaa ostaa.

Status
Viestiketju on suljettu.