Koripallo.com

Koristossut ja muuta koriskenkä asiaa.

Minkä merkkisiä kenkiä käytät tällä hetkellä..?

• and1

Ääniä: 85 24,9%
  • nike

Ääniä: 154 45,0%
  • reebok

Ääniä: 12 3,5%
  • adidas

Ääniä: 61 17,8%
  • muu

Ääniä: 30 8,8%

• Äänestäjiä
    342
Status
Viestiketju on suljettu.

vieras

Vs: Koristossut ja muuta koriskenkä asiaa.

mulla oli nike hyperdunkit pari vuotta, mut nyt vaihoin nike AJF20 kun dunkit teki törkeet kovettumat varpaisiin ja päkiöihin.

mulla oli nike hyperdunkit pari vuotta, mut nyt vaihoin nike AJF20 kun dunkit teki törkeet kovettumat varpaisiin ja päkiöihin.
miks ostit sellaset kengät jotka vahingoittaa sun jalkaa

Iiro Haaraniemi

palloilia sanoi:
nike zoom kobe iv---->hvät kengät suosittelen....
pelaan lentopalloa ja oon käyttäny 14 vuoden aikana melkomonia kenkiä ja voin kertoa että näitä parempia ei saa mistää

pomppu900

ei kukaa tietäs mistä noita kobeja sais? muualta ku netistä...

kuulin

pomppu900 sanoi:
ei kukaa tietäs mistä noita kobeja sais? muualta ku netistä...
tulossa Puhoksen Intersportiin kuulemma

tiedätkö itse etukäteen että mitkä kengät vahingoittaa jalkaa?
No mene kauppaan takss ja sano et ne vahingoittaa mun jalkaa ja haluun rahat takss

Vs: tietäjä

shoxin käyttäjä sanoi:
nike shox:it on todella hyvät jalkaan!!! :p
Se riippuu täysin jalasta.

Kyselin jo aiemmin Niken Hyperizeista, mutta en ole kiireisen lukuvuoden takia ehtinyt asiaa hoitaa. Nyt kun vanhat popot hajosivat alta, kaipaisin päivitettyä tietoa mainituista kengistä. Eli mistä päin Suomea, mielellään pääkaupunkiseutua tai Lahtea, näitä kenkiä saisi? Kiitos.

Outsider sanoi:
Kyselin jo aiemmin Niken Hyperizeista, mutta en ole kiireisen lukuvuoden takia ehtinyt asiaa hoitaa. Nyt kun vanhat popot hajosivat alta, kaipaisin päivitettyä tietoa mainituista kengistä. Eli mistä päin Suomea, mielellään pääkaupunkiseutua tai Lahtea, näitä kenkiä saisi? Kiitos.

Ainakin sellossa ja itäkeskuksessa on joskus näkyny. :)

mä.

kertokaapa nyt hyviä KAUPPOJA /verkkokauppoja myös, mistä saisi monipuolisesti niken kenkiä?

kiitos jo etukäteen :)

http://store.nike.com/index.jsp?country=US&lang_locale=en_US

Siitä lähtee.

Itiksen Stadiumista ja Foorumin Intersportista mä ainaki kenkäni hommaan pääsääntöisesti.

Manse

Perk sanoi:

Takuuvarmasti saa Tampereelta Turtolan Intersportista, jos muualta on jo loppu.

http://www.amazon.com/adidas-Mens-Top-Basketball-Shoe/dp/B00213KDZ6

Kertokaa mulle mistä saan ostettua/tilattua noi kengät! Oon nyt koko päivän googletellu, enkä vaan löydä mitään saittia mikä toimittais Suomeen asti. ???

koris1234 sanoi:
http://www.amazon.com/adidas-Mens-Top-Basketball-Shoe/dp/B00213KDZ6

Kertokaa mulle mistä saan ostettua/tilattua noi kengät! Oon nyt koko päivän googletellu, enkä vaan löydä mitään saittia mikä toimittais Suomeen asti. ???
Vantaalta löytyy, Jumbon Stadium.

jepjepp

Perk sanoi:

Lahden kärkkäiseltä löytyy..

Kaaren_takaa sanoi:
Vantaalta löytyy, Jumbon Stadium.

Soitin Myllyn Stadiumiin ja se äijä tsekkas ainakin omien sanojensa mukaan koko Stadiumin tuotevalikoiman, eikä löytäny ku hi ja low malleja. Midiä ei siis olis hänen mukaansa heidän puljussaan ollenkaan myynnissä. Ootko siis ihan varma et näit ne Jumbon Stadiumissa?

Kobe IV:t on muuten hyvät, mutta jostain syystä niissä ei oo reunoissa pitoa eli jos "kanttaa" rajummin ni lähtee useesti jalat alta. Edellisillä kengillä noin ei käyny ikinä, kun taas Kobet liukuu tosi useesti alta pois.

Status
Viestiketju on suljettu.