No ilmoitetaan nyt sitten, että myös Vilpas selviää. Tiukkaa kyllä, mahdotonta ei. Helpottaa kun ei ole entistä velkaa.
Asia selvä.
Kuuluuko Kauhajoelta mitään?
No ilmoitetaan nyt sitten, että myös Vilpas selviää. Tiukkaa kyllä, mahdotonta ei. Helpottaa kun ei ole entistä velkaa.
Asia selvä.
Kauhajokea auttaa se että on selkeästi alueen suurin ja menestynein. Eikä ole isompaa sponsorien viejää.Asia selvä.
No tietoa ei ole, mutta mä kyllä sanoisin, että heidän yrityskumppanit on varmasti sitoutuneimpia tässä sarjassa ja kaverit homman takana on varsin aikaansaavia, joten itse kohdistaisin kyllä huoleni johonkin muuhun suuntaan. Vähätellä tätä ei kyllä tarvi yhtään. Tilanne on täysin poikkeuksellinen ja aiheuttaa aivan järjettömiä haasteita läpi koko alan. Veikkaan, että kustannustasoa on saatava alaspäin tulevalle, mutta miten se ei varmaan ole yksittäisten liigaseurojen hanskassa ainakaan yksin.Asia selvä.
Luotettavista lähteistä kuultu, että konkurssin riski on nyt ihan todellinen 2-3 seurassa.
Kouvojen koko organisaatio on taloudellisissa ongelmissa, ja ainoan voittoa tekevän joukkueen (Korisliigajoukkueen) kauden loppuminen tuntuu varmasti, kun pitää paikkailla Kouvottarien ja Korikouvojen jo tekemiä tappioita. Kouvottarilla olisi ollut tuottoisa kevät tiedossa valitettavasti. Vielä taitaa myös velkaa olla se lähemmäs satatonnia
Tsemiä jokaiselle organisaatiolle!
Itse olen n.10 vuotta sitten ottanut kausi-influenssarokotteen, enkä varmaan ole ikinä ollut niin kipeä, kuin sen jälkeiset pari päivää. Mielummin otan influenssan vastaan.
Itsekin sairastanut infulenssan muutama vuosi sitten sen jälkeen ottanut rokotuksen joka vuosi.Ei ollut mikään mukava tauti sairastaa siihen päälle vielä keuhkokuume jälkitautina
ja voitaisiin vaikka järjestää junnudraft, jossa maan parhaat A-ikäiset olisivat varattavissa seurajoukkueiden tarpeisiin.
Puhumattakaan siitä että eikös nuo pojat ole hädintuskin täysi-ikäisiä joten sellaisten tempaiseminen vieraalle paikkakunnalle vieraaseen kouluun ilman kavereita voisi sotkea joidenkin elämää enemmänkin. Palkka varmaan melko nimellinen korvaus joten olisikohan yhtään voittajaa tuossa yhtälössä. Tietysti jos kyse vain että tarjottaisiin mahdollisuus vaihtaa seuraa jos haluaa niin reilumpaa pelaajille, mutta osa seuroista saattaisi jäädä ilman tulijoita mutta menettää pelaajan tai pari.Ois varmaan ihan hirveesti draftaamista sellaisissa A-ikäisissä, jotka etenkin fysiikan kannalta pystyisivät Korisliigassa pelaamaan...
Jos ei olis jenkkejä (niin kuin alkuperäisessä ehdotuksessa oli), voisi vanhemmista A-junnuista löytyä ihan ok pelimiehiä sarjaan.Ois varmaan ihan hirveesti draftaamista sellaisissa A-ikäisissä, jotka etenkin fysiikan kannalta pystyisivät Korisliigassa pelaamaan...