Korihait koronan avittamana kova.
Noinkohan kuitenkaan, joukkue oli jo tällä kaudella äärimmäisen kallis ja tappiota tuli varmasti sielläkin. Itse uskon että vahvat ovat vahvoja ensikaudellakin eivät välttämättä yhtä vahvoja kuin tällä kaudella mutta vahvoja kuitenkin. Somepäivitysten mukaan ainakin Vikings yhteisö on ottanut asiakseen joukkueen tukemisen ennen näkemättömällä tavalla.
Noinkohan kuitenkaan, joukkue oli jo tällä kaudella äärimmäisen kallis ja tappiota tuli varmasti sielläkin. Itse uskon että vahvat ovat vahvoja ensikaudellakin eivät välttämättä yhtä vahvoja kuin tällä kaudella mutta vahvoja kuitenkin. Somepäivitysten mukaan ainakin Vikings yhteisö on ottanut asiakseen joukkueen tukemisen ennen näkemättömällä tavalla.
No meillä on nyt jo aika helkkarin kova kotimainen runko. Mutta katotaan nyt alkaako se ensi kausi edes.Niitä 25€ kannatusmaksuja saa tulla aika paljon, että niillä kilpaillaan mestaruudesta.
Mä niin toivoisin, että ensi kauteen lähdettäisiin kolmen jenkin kiintiöllä ja seurat alkaisivat antaa enemmän peliaikaa nuorille pelaajille.
Kulvikit on kuitanneet satojen tuhansien tappiot tähänkin asti niin en usko että tämä kausi olisi mikään poikkeus.
Ihan kiva että Salossa on uskoa tulevaisuuteen mutta -250K on aikamoinen takamatka ilman mesenaattia.
Kouvot on mitalissa kiinni jos pelaajabudjetti saadaan pidettyä samana kuten Laaksonen lupasi. Tietysti Oja voi sössiä senkin.
Niitä 25€ kannatusmaksuja saa tulla aika paljon, että niillä kilpaillaan mestaruudesta.
Näin on.. 25 egee kappale. 100€/perhe ja 100€/ yritys. Aika kivasti kuulemma jengi ostellu noita kannatus jäsenyyksiä. Eikä pelkästään yhtä kappaletta
Tsemppiä.
Tämä on myös hlökoht toive.Mä niin toivoisin, että ensi kauteen lähdettäisiin kolmen jenkin kiintiöllä ja seurat alkaisivat antaa enemmän peliaikaa nuorille pelaajille.
Tuossa Aamulehden uutisia yöllä lukiessa tuli ilmi, että Pyrinnön Hakasen mukaan Pyrinnön tappio kaudesta on "joitakin tuhansia" euroja. Joitakin tarkoittaa tavallisesti samaa kuin muutama eli tappio olisi tuon mukaan 5000-10000 euroa. Vähällä Pyrintö on tästä sotkusta päässyt kun muiden joukkueiden tappiot ovat olleet kymmeniä tuhansia tai jopa kuusinumeroisia kuten Vilppaan tapauksessa. Enteilee oikein hyvää Pyrinnön kannalta tulevalle kaudelle, saattaa olla vahva "musta hevonen".
... muutama ...
Jostain lähteestä muistan muutaman voivan tarkoittaa vähän mitä vaan välillä 2-99.
Tällaisissa tilanteissa tuo toistuva faktoilla pilailu ja pelleily kääntyy Pyrintöä vastaan. Mulla oli täsmälleen sama fiilis että Tampereella on keksitty taas joku hauska vitsi jonka perusteella sanotaan julkisuuteen jotain kuvitteellisia tappiolukuja. Muiden seurojen sanomisiin voi suunnilleen luottaa, Pyrintöön ei.En välttämättä luottaisi Pyrinnön tappioarvion ilmoittamisiin yhtään enempään kuin Hakasen yleisökeskiarvon ilmoittamiseen jonkun Tommi Evilän pituushyppytulosten pohjalta...