Why doe
Onko Aidoo lopettamassa jenkkiyliopistossa, vai miksi täällä pidetään ukkelia vapaana pelaajana?
Koripalloliitto on merkinnyt ensi kauden osalta seuraksi ”free agent” maaottelujen ennakkojuttuihin, kun toisilla yliopistopelaajilla näkyy seuraavan kauden seurana yliopistonsa. Itse ainakin olen tehnyt päätelmän ”kotiinpaluusta” tältä pohjalta.Onko Aidoo lopettamassa jenkkiyliopistossa, vai miksi täällä pidetään ukkelia vapaana pelaajana?
Madsenin perässä on ainakin yksi muukin seura korisliigasta.Korviini on kantautunut huhu Kauhajoen tiedustelleen mahdollisuutta saada Alexander Madsen.
Koripalloliitto on merkinnyt ensi kauden osalta seuraksi ”free agent” maaottelujen ennakkojuttuihin, kun toisilla yliopistopelaajilla näkyy seuraavan kauden seurana yliopistonsa. Itse ainakin olen tehnyt päätelmän ”kotiinpaluusta” tältä pohjalta.
Ja kaikki viime kauteen NCAA-retkensä päättäneet pelaajat: Michelsen, Nuolivirta ja Rajala, sekä yliopistokoriksen kesken jättävä Aidoo.Ainakin Haanpää, Van Andringa, Niemi, Madsen, Huff, Ahonen ja Kanervo ilman sopimusta
Ainakin Haanpää, Van Andringa, Niemi, Madsen, Huff, Ahonen ja Kanervo ilman sopimusta
Boriz porvoolaisena(?) osaa sanoa Besselinkistä, millainen pelimies kyseessä? Tekikö hyvää jälkeä Porvoossa vain koska jengi muuten oli niin kovin kokematon? Maajoukkueeseen ei kuitenkaan ole käynyt kutsua missään ikäluokassa. Voidaanko silti nostaa sopimuksettomien listalle ts. onko miehestä hyötyä liigajoukkueelle?
Tuossa näköjään julkaistiin juuri tieto, että Oskar Michelsen lopettaa uransa keväällä sattuneen loukkaantumisen vuoksi. Onpa harmillista.
Koripalloilija Oskar Michelsen lopettaa uransa vain 23-vuotiaana