Koripallo.com

Koulukoris

Zandy

Vs: Koulukoris

Finaaliturnaukseen PHYK, Järvenpää, Jyväskylä ja Nokia...

Pojat Y-A

Pohjoishaagan, pääskytien ja järvenpään koulut ainaki järjestävät

Monta pääseen jatkoonyhdestä lohkosta?

Pelaamaan

Mistä saisi tietää säännöt, ilmottautumiset ym. Vai tuleeko jumppamaikoille vain tietoa? Meidän koulussa jumppamaikat on vaan kiinnostuneita futiksesta vaikka moni pelaa korista. Onko sarjat eri ikäisille?

netissä

Koululiikuntaliiton sivuilta löytyy säännöt ja lohkot. www,kll,fi

kll.fi

aaaa sanoi:
koska nää on?

''Ensimmäinen kierros pelattava 8.11. mennessä.''
Itse sanoisin että nää pelataan just ennen syyslomaa tai sitt heti sen jälkeen, veikkaan jälkimmäistä.

jaa

Zandy sanoi:
Finaaliturnaukseen PHYK, Järvenpää, Jyväskylä ja Nokia...
Eiks muist oo haastajiks? Mut eiks Järvenpää ollu viimevuonna yks vikoista? ???

voi hyvä jyssäys

;D jos sää mietit mitä viime vuonna tapahtu niin kattele historian kirjoja ja kaikella hartaudella vaa, tää kuluva kausi on jo menossa ja uudet tuulet puhaltaa - oletkos huomannu ? herra jumala mitä porukkaa, antaa armoa kaverille... :-[

kertokee

..millon nää pelit pelataan? nyt on 13.lokakuuta ja jos 8.11 pitää olla pelattuna? ja tuola kll:n sivuila en löydä lohkoja?
Niin kertokaa peruskoulun yläluokkien lohkot kiitos , kun itse en löydä

lukio

;D Kouvolassa pelataan jo ens tiistaina 16.10.; mukana isäntien lisäksi Mikkeli ja Hyvinkäältä 2 jengiä ! Lohkot KLL:n sivuilta. 8)

kerrof

lukio sanoi:
;D Kouvolassa pelataan jo ens tiistaina 16.10.; mukana isäntien lisäksi Mikkeli ja Hyvinkäältä 2 jengiä ! Lohkot KLL:n sivuilta. 8)

Voisitko antaa linkkiä kll:n sivuilta lohkoille, kun en itse löydä KIITOS!

kiitän mutta..

linkki sanoi:
kerrof sanoi:
Voisitko antaa linkkiä kll:n sivuilta lohkoille, kun en itse löydä KIITOS!
www piste kll piste fi/service.cntum?pageId=124855

Kiitos linkistä, mutta tuohan on lukion? Haluasin nähdä peruskoulujen lohkot kiitos..

tuloksii lukio pojat

8) Kouvola vei 3 peliä, Hyvinkään Sveitsi 2 matsii, Mikkeli vei yhden ja Hyvinkään HYK otti kuonoonsa 3 kertaa - näillä mennään. Pelit oli enempi sellasta koulukorista, ei niinkään totista vääntöö - ainaskaa vielä. ;D

Ya tytöt

Ylästeiden tytöt Noormarkku: Noormarkku - Rauma 106-17, Rauma - Nokia 32-47 ja Noormarkku - Nokia 89 -24. Noormarkku jatkoon.

Espoo

jaa sanoi:
Eiks muist oo haastajiks? Mut eiks Järvenpää ollu viimevuonna yks vikoista? ???

Pohjois-tapiola voi kyl haastaa ton PHYKin ylä-asteen aika hyvin tänä vuonna...

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.