Koripallo.com

Kouvola saapuu Joensuuhun: Kataja vs. Kouvot la 15.1.2011 klo 16

Kumman Katajan ex-huippupointin tiimi venyy voittoon?

• Äänestäjiä
    21

mie

Vs: Kouvola saapuu Joensuuhun: Kataja vs. Kouvot la 15.1.2011 klo 16

JOEN SUU sanoi:
Pahoittelen KF ja pyydän anteeksi, jos olet käsittänyt kirjoitukseni loukkaavana! En todellakaan ole sanonut, enkä tarkoittanut sanoa teitä miksikään rumiksi. Itse asiassa nättejä naisiahan te olette. Valitan, että ilmaisutaitoni on rujo. Johtuu varmasti huonosta koulupohjasta ja pohjakoulutuksesta.

Ja itse en todellakaan istu lähistöllä, saati, että eukkoni olisi siellä. Hän kun ei ole koskaan käynyt koripallopelejä katsomassa. Mikä tiedoksi Lepakkomiehelle.

Omalta osaltani lopetan tämän asian vatvomisen tähän. Jatkakoot muut, jos haluavat.

;D ;D ;D ;D
Apology Accepted

JOEN SUU sanoi:
Pahoittelen KF ja pyydän anteeksi, jos olet käsittänyt kirjoitukseni loukkaavana! En todellakaan ole sanonut, enkä tarkoittanut sanoa teitä miksikään rumiksi. Itse asiassa nättejä naisiahan te olette. Valitan, että ilmaisutaitoni on rujo. Johtuu varmasti huonosta koulupohjasta ja pohjakoulutuksesta.

Ja itse en todellakaan istu lähistöllä, saati, että eukkoni olisi siellä. Hän kun ei ole koskaan käynyt koripallopelejä katsomassa. Mikä tiedoksi Lepakkomiehelle.

Omalta osaltani lopetan tämän asian vatvomisen tähän. Jatkakoot muut, jos haluavat.

JOEN SUU sanoi:
Kun siellä katsomossa olin minäkin ( tosin noin 15 metrin päässä näistä muutamista kouvolalaisista torvensoittajista ), niin mielenkiinnosta haluaisin kuulla, mitä rasistisia huutoja siellä oli, kun itse en ainuttakaan kuullut? Kuuliko henkilöt, joille ne oli osoitettu? Eli KF. Mitä oli huudettu? Pistä ihan sanatarkasti?

Ja oliko Kottiilla jokin ongelma vai? Kerro ihan reilusti JOE-sedälle. Lupaan auttaa.

JOEN SUU sanoi:
Ja oliko Kottiilla jokin ongelma vai? Kerro ihan reilusti JOE-sedälle. Lupaan auttaa.

Ai ai. Nyt on JOE-setä puhunut itsensä niin pahasti pussiin, ettei mikään auta enää. 8]

Seuraava askel olisi tietenkin vain rehellisesti myöntää, että olit yksi rasistisista huutelijoista, eikä pitää tätä pohjois-korealaista salailua yllä.

JOE, JOE, JOE......

worf.gif

Seuraavaksi voisi koittaa kirjoittaa punaisella tekstillä, jos JOE ymmärtäis?

Hienoa, että näitä jauhajia riittää ja Poirotteja myös.

Siispä ilman rautalankaa.

Olin kyllä samassa katsomossa eli siinä, joka on lähempänä kenttää. Olisiko tuo nimeltään A-katsomo. Tosin kouvolalaiset olivat katsomon edestä katsottuna alhaalla oikealla. Itse istun ylhäällä ja vasemmalla. Matkaa on varmasti enemmänkin kuin se arvioimani 15 metriä. Sanoisin, että voipihan sitä olla kymmenen metriä enemmänkin. Välissä on kulkukäytäväkin ja esim. minun paikaltani ei kouvolalaisia edes näkynyt. Torvien äänet kuulin kyllä.

JOE kyllä huutelee välillä sitä sun tätä, mutta en kyllä ole koskaan huudellut mitään rasistista, saati kenellekään kouvolalaiselle porukalle tai pelaajalle.

Lupaan tänä iltana mitata tuon kiinnostavan matkan vaikka askelpareilla. Saa sitten Kottiikin yönsä nukutuksi.

Hauskaa iltaa itse kullekin säädylle!

JOEN SUU sanoi:
Hienoa, että näitä jauhajia riittää ja Poirotteja myös.

Ja kukahan se on näistä jauhajista sieltä pahimmasta päästä?!...
Siinä kalikka kalahtaa.

mie

No johan tää nyt kismittää joitain jojensuulaisii..en aioi kaikkea toistaa mitä tää kyseinen herra sano mutta mm meijän jenkit oli mutiaisia ja jotain N:llä alkavaa.Enkä myöskään sanonu et herra olis kurkku suorana siel huudellu,ääneen sano mut ei huudellu-Onneks.Koska noi on sellasii kommenttei mitä ei saa tulla.Ehkä herra yritti enemmän meitä ärsyttää what ever...Kuten sanoin ni eiköhän näitä tyyppejä aina joskus löydy joka paikasta,harmi.tällä kertaa sattu vaa osumaa siihen meijän vieree.Ehkä herraa ärsytti,et kouvoilla oli kannustusta.Päätti sitte myös uhkailla utrpii lyömisellä ;D No ei voi muuta ku sääliä tätä herraa jos ajatusmaailma on noin sekasin ;)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.