Koripallo.com

Kouvot 2006-2007

• Viestiketjun aloittaja Kouvolan Kouvot
  • Alkaa
jaakko1 sanoi:
Jos puhutaan Josh Pacesta, niin ei hän ainakaan näkemissäni peleissä pointtia pelannut. Siinä roolissa Syracuse peluutti Gerry McNamaraa. Kyllä minä näkemäni perusteella pitäisin häntä samanlaisena pelaajana kuin John Allenia, eli pelaa pääasiassa laidoilla, mutta kykenee auttamaan pelinrakentamisessa.

Jumala number two?  ;)

Täytyy kuitenkin muistaa, että mestaruusvuotena Pace oli statistin roolissa ja kun vastuu kasvoi, niin joukkueen menestys hupeni.

Jos katsotaan koko kauden tilastoja niin olen valmis allekirjoittamaan väitteesi, mutta haluan tuoda esiin toisenlaisenkin näkemyksen. Välierä- ja loppuottelussa Pace pelasi molemmissa n. 20 min./ottelu. Loppuottelussa hän teki 8 pistettä, otti 8 levaria, oli ottelun paras riistoissa (3) ja antoi kaksi koriinjohtanutta syöttöä. Mielestäni nämä eivät ole sellaisen pelaajan lukuja ottelujen tärkeydet huomioiden että hän ansaitsisi tittelin "statisti". En väitä hänen ratkaisseen ottelua, mutta hän toi penkiltä tärkeän lisän joukkueelleen ja osoitti kykyä kantaa vastuuta ja kestää paineita.

Milenkiintoinen yksityiskohta lienee se että samassa Syracusan mestarijoukkueessa pelasi myös Kueth Duany, ymmärtääkseni myös samassa swingman roolissa. Onko kellään olemassa mitään tietoa mestaruusvuoden tilastoista näistä herroista. Carmelo Anthony taisi dominoida ja Pace ja Duany olivat pienemmissä rooleissa? Tietoa tilastoista? Harvemmin noita NCAA mestareita täällä näkee joten odotan mielenkiinnolla.

gladiator sanoi:
Milenkiintoinen yksityiskohta lienee se että samassa Syracusan mestarijoukkueessa pelasi myös Kueth Duany, ymmärtääkseni myös samassa swingman roolissa. Onko kellään olemassa mitään tietoa mestaruusvuoden tilastoista näistä herroista. Carmelo Anthony taisi dominoida ja Pace ja Duany olivat pienemmissä rooleissa? Tietoa tilastoista? Harvemmin noita NCAA mestareita täällä näkee joten odotan mielenkiinnolla.
Tuolta löytyy tietoa Syracusen mestaruuskaudesta 2002-2003. http://www.orangehoops.org/2002-2003.htm. Duanyn rooli tuossa joukkueessa oli Pacea isompi. Korisliigassa esiintyi viime kaudella toinenkin NCAA mestari eli Albert Mouring.

Noista tilastoista kyllä näkyy kuinka tiukasti muutamat NCAA joukkueet roolitetaan. Tuolla Syracusan mestarijoukkueella oli tasan kolme pelaajaa joilla oli lupa heittää kolmosia. Neljänneksi eniten kolmosten yrityksiä oli pelaajalla jolla niitä oli 3. Se on roolitusta se!

http://www.orangehoops.org/JPace.htm
Tuolta löytyy lisätietoa, ei siis mikään pointti vaan puhdas slasher. 4-vuotisen historian aikana Syracusassa kolmoset 10% ja vaparit 50% - ei tyypillistä Kouvojen jenkiltä. Mutta kuten Jaakko sanoi, taitaa muuten olla helvetin kova jätkä.

l.k. sanoi:
http://www.orangehoops.org/JPace.htm
Tuolta löytyy lisätietoa, ei siis mikään pointti vaan puhdas slasher. 4-vuotisen historian aikana Syracusassa kolmoset 10% ja vaparit 50% - ei tyypillistä Kouvojen jenkiltä. Mutta kuten Jaakko sanoi, taitaa muuten olla helvetin kova jätkä.

Tossa linkissä ei ole kyllä mitenkään kauniilla sanoilla kuvailtu äijän heittotaitoja...

Eiköhän Kouvoista löydy jo tarpeeksi kolmosten viskojia. Toivottavasti vapari skillsit ovat kehittyneet edesvähän paremmiksi.

Ihan kohtuulliseltahan tuo Kouvojen rosteri nyt vielä paperilla näyttää. Toivottavasti sentteri on sentteri, eikä mikään Miller..

Avaus voisi olla tämänkaltainen:

Pg. Sandy
Sg. Iisalo/Kaaresvirta
Sf  Pace
PF Laaksonen/mahdollisesti jenkki vielä tähän
C. "Pirgitta"

Penkiltä vielä Jaakkola,Kaaresvirta,jenkki ja toivottavasti saadaan Saarela vielä. Ihan toimiva voi olla. Paljon riippuu jenkeistä.

Jenkki pointti tullee pelaamaan jonkin verran, koska en usko että Kailiolle hirveästi vastuuta annetaan, toivottavasti ei jouduta kesken kauden etsimään esimerkiksi loukkaantumisten takia uutta pointtia.

Milloin olikaan ekoja matseja mihin vois mennä katsastaa herroja=?

Ainakin CUP- peli 19.9. Manskarilla Tarmoa vastaan. Jos voitto, niin seuraava ottelu on 27.9. , niinikään Manskarilla, ja todennäköisesti silloin vastaan asettuu Namika Lahti. Sitten alkaa jo Korisliiga! :)

Muista "harkkamatseista" ei minulla ole tietoa.

Nanna sanoi:
Muista "harkkamatseista" ei minulla ole tietoa.

Kataja tulee ti 19.9. olevan Cup-pelin jälkeisenä viikonloppuna Kouvolaan turnaukseen, jossa pelaa Kouvojen lisäksi pari ulkomaalaista seuraa.

Kiitos tiedosta JoKaFan! Oletko itse tulossa katsomaan Kouvot - Kataja peliä? :)

Nanna sanoi:
Kiitos tiedosta JoKaFan! Oletko itse tulossa katsomaan Kouvot - Kataja  peliä?   :)

Kahellaan... ;) Vaikea sanoa tässä vaiheessa, kun ei tiedä, millainen on turnausohjelma. Voi olla Cup-muotoinenkin ja siinähän voi käydä niin, että Kouvot ja Kataja ei edes kohtaan.

Whii... onkos se se sama joukkue jota vastaa Kouvot matsas vuos sittekii.. tulivat myöhässä peliin mutta ymmärs ku ne pelas joka päivä matsin pitkin Suomea...

LaKoRa sanoi:
Whii... onkos se se sama joukkue jota vastaa Kouvot matsas vuos sittekii.. tulivat myöhässä peliin mutta ymmärs ku ne pelas joka päivä matsin pitkin Suomea...

Sama joukkue on, mutta kokoonpano saattaa olla hieman muuttunut.

Onkos jenkkejä jo näkynyt, harkoissa tai muuten? Eikös niiten pitäisi kai ihan näihin aikoihin tulla...?

Mä muistelisin et syyskuun alusta ne olis kaikki tulossa.. tai viimeistää puolessa välissä... korjatkaa jos väärässä olen

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.