Koripallo.com

Kouvot 2006-2007

• Viestiketjun aloittaja Kouvolan Kouvot
  • Alkaa
Nanna sanoi:
Taidanpa kirjoittaa Taulasalon "ämyrille ;) " uudet vuorosanat seuraavaan peliin.. Koskien mm. pelinjohtoa, jenkkien keskenään pallottelua (toisaalta eihän siellä kentällä montaa suomalaista ole jolle syötellä ::) ) .

"Älkää nyt sitä tappako se on meiän paras pelaaja" ;D

Onkohan meillä nyt Jason Miller kompleksi taas isojen miesten seurassa vai eivätkö ne vaan pysty vastustajilleen mitään. Vai mikä on viehätys tulla sieltä korin alta pois? Spekuloikaa

Ketku

Jep.
Se korinalus peruuttaja vaan kiertää Kouvolaa.Aina näitä kolmosen viivan takana hiippailijoita hommataan.
Sentteri heittelee kolmosia,ja pikkumiehet yrittää saada hyökkäyslevareita.Tämähän on ollut Kouvojen perisynti jo muutamana vuonna.Siksi myöskin menestys antaa odottaa.

Kyllä on Gillisin Billiä ikävä.Siinä oli herra ja hidalgo korien alla.Ilmankos molempina vuosina,kun Bill pelasi Kouvoissa,niin Kouvot oli liki omaa luokkaa sarjassa ja mestaruus tuli molempina vuosina.

Kuinkahan kauan tappioita Kouvojen johtoporras katselee? Eikös viime kaudellakin valmentajaa vaihdettu kovin herkästi? Onko Toikan pää jo menossa vadille? Palaako Piippari? Kriisipalaverit lienevät kuitenkin jo kohta tosiasia? Monta kysymystä. Vastauksia ei ilmeisesti vielä ole kenelläkään antaa?

JOEN SUU sanoi:
Kuinkahan kauan tappioita Kouvojen johtoporras katselee? Eikös viime kaudellakin valmentajaa vaihdettu kovin herkästi? Onko Toikan pää jo menossa vadille? Palaako Piippari? Kriisipalaverit lienevät kuitenkin jo kohta tosiasia? Monta kysymystä. Vastauksia ei ilmeisesti vielä ole kenelläkään antaa?

2/44 pelattu! Valkotakkisia setiä on nähty liikuskelemassa Joensuussa...

Ketku

JOEN SUU sanoi:

Laittakaa tää trolli kuriin! :p

Joo kyllä ennen ekoi sarjapelei tuntu Kouvojen joukkue hyvältä. Porukka veikkas Pacesta n. 30p/peli Sandyä tasasemmaks ku Bell ja sitte saatiin kaks torniakin Brigitha ja Andersson vielä ku lisäs kolmos lingot Jaakkola, Iisalo ja Kaaresvirran ja kapu Laaksosen ni kovalta näytti paperilla. Nyt näyttää kaikil olevan homma aika lailla hukassa, toki puollustus toimii muttei kukaan 0 kuitenkaa puollusta. Ja minne katos Salminen ei oo viel yhessäkään sarjapelis ollu mukana. Toivottavasti Toikka rupeis harjoittaa hyökkäystä pikkasen enemmän tai rupeis miehistö rundi pelaa niittäin jos peli on tollasta ni ois parempi sillo peluuttaa vain nuorille kokemusta jos ei kerta voitoista haluta taistella.

HEI ei nyt todellakaan kannata painaa paniikkinappulaa, kun kyllähän kaikilla on vielä muistissa ylivoimainen Kouvolan-turnauksen voitto! :)

Memphis sanoi:
Joo kyllä ennen ekoi sarjapelei tuntu Kouvojen joukkue hyvältä. Porukka veikkas Pacesta n. 30p/peli Sandyä tasasemmaks ku Bell ja sitte saatiin kaks torniakin Brigitha ja Andersson vielä ku lisäs kolmos lingot Jaakkola, Iisalo ja Kaaresvirran ja kapu Laaksosen ni kovalta näytti paperilla. Nyt näyttää kaikil olevan homma aika lailla hukassa, toki puollustus toimii muttei kukaan 0 kuitenkaa puollusta. Ja minne katos Salminen ei oo viel yhessäkään sarjapelis ollu mukana. Toivottavasti Toikka rupeis harjoittaa hyökkäystä pikkasen enemmän tai rupeis miehistö rundi pelaa niittäin jos peli on tollasta ni ois parempi sillo peluuttaa vain nuorille kokemusta jos ei kerta voitoista haluta taistella.

Jotkut asiat vaan vaikuttaa paperilla hyvältä :D

Kun nyt näyttää siltä, että Kouvot on Hongan kanssa juuttunut sarjan häntäpään valvojiksi, niin mielestäni paniikkinappulan painamiseen on todellakin aihetta. On siis tartuttava härkää sarvista oitis.

Eli vielä hieman epäilevä veikkaukseni on, että kohta alkaa jenkkien vaihtolentoralli ja tuskinpa Toikkakaan enää montaa peliä penkin päässä istuu. Tuskin ainakaan näkee Joulupukkia sieltä?

Ikäväähän tämä tietysti on, että maineikas Kouvot on ajettu ahtaalle ja alamäki on selvästi näkyvissä.

Uskotaan kuitenkin, että niin pelaaja kuin valmennukselliset vaihdot tulevat vielä piristämään Kouvojen flegmaattista peliä ja joukkue pystyisi saavuttamaan itsensä ainakin putoamispeikon ulottumattomiin. Koko Suomen koripallokansa aina Hangosta Petsamoon toivoo tätä vilpittömin mielin. Ainakin minä.

Ketku

JOEN SUU sanoi:
Kun nyt näyttää siltä, että Kouvot on Hongan kanssa juuttunut sarjan häntäpään valvojiksi, niin mielestäni paniikkinappulan painamiseen on todellakin aihetta. On siis tartuttava härkää sarvista oitis.

Eli vielä hieman epäilevä veikkaukseni on, että kohta alkaa jenkkien vaihtolentoralli ja tuskinpa Toikkakaan enää montaa peliä penkin päässä istuu. Tuskin ainakaan näkee Joulupukkia sieltä?

Ikäväähän tämä tietysti on, että maineikas Kouvot on ajettu ahtaalle ja alamäki on selvästi näkyvissä.

Uskotaan kuitenkin, että niin pelaaja kuin valmennukselliset vaihdot tulevat vielä piristämään Kouvojen flegmaattista peliä ja joukkue pystyisi saavuttamaan itsensä ainakin putoamispeikon ulottumattomiin. Koko Suomen koripallokansa aina Hangosta Petsamoon toivoo tätä vilpittömin mielin. Ainakin minä.

Kuten jo sanoin > Laittakaa toi trolli kuriin! < :mad: :( :eek: :p

Eihän Tonnikeijun seurasta saa sanoa mitään pahaa, eihän? Tulee paha mieli. Neiti itse aukoo päätä kaikesta mitä Katajan koripallojoukkueen ympärillä tapahtuu.

Sitä saa mitä tilaa. Surullista.

Ketku

Rodman sanoi:
Eihän Tonnikeijun seurasta saa sanoa mitään pahaa, eihän? Tulee paha mieli. Neiti itse aukoo päätä kaikesta mitä Katajan koripallojoukkueen ympärillä tapahtuu.

Sitä saa mitä tilaa. Surullista.

Tiiätkö mitä?
Kouvot-KTP pelissä olin KTP:n puolella!
Kumpi silloin on "mun" seura?

Kataja...olkoon.

Tonnikeiju sanoi:
Tiiätkö mitä?
Kouvot-KTP pelissä olin KTP:n puolella!
Kumpi silloin on "mun" seura?

Kataja...olkoon.

Tämän selvä, mutta ärsyttää tuollainen räikeä inho jotain joukkuetta kohtaan. Mistä se johtuu?

Ketku

Rodman sanoi:
Tämän selvä, mutta ärsyttää tuollainen räikeä inho jotain joukkuetta kohtaan. Mistä se johtuu?

Kai sullakin on joku asia mitä inhoot?
Mulla se on tuo.

Lapset lapset.

Itse harkitsisin Andreaksen kotiinlaittamista jossei otteet parannu ja tilalle voitaisiin hankkia kunnon KTP mäinen norsu, M.Jacskson tyyppinen kaveri voisi olla kova.

Tonnikeiju sanoi:
Kai sullakin on joku asia mitä inhoot?
Mulla se on tuo

On. Montakin, mutta en silti tuo niitä jatkuvasti julki jossakin. Parempi sinunkin olisi jos pitäisit Kataja-vihan omana tietonasi, etkä vastaisi jotain typerää lähes jokaiseen Katajaa koskevaan kirjoitukseen täällä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.