- Yksi uusi pelaajaa tulee kokeelle, mutta ajankohta selviää myöhemmin, Toijala myönsi.
Tulokkaan osasto lienee selkeä. Korin alla saisi pärjätä fyysisessäkin pelissä. Senttejä saisi olla enemmänkin yli kahden metrin.
Memphis sanoi:Sais olla pitkä mielellään tumma jenkki ja vähän show henkinen tyyppi uus vahvistus. Ei toki liikaa showta mutta pikkuripaus ottaa yleisön aina hyvin mukaan, kunhan ei mee täysin ainaskaa yksilö showhun . joku 202-198 cm ois sopiva
pressipoksi sanoi:ex-Kouvo Josh Pace Itävaltaan!
Memphis sanoi:ei sitten onneks sentään tainnu lopettaa Pace korista. Jos tohon tosin on luottamista ku oli turun nmky:n topikissa ??
American basketball player Chris Sandy (183-G-79, college: Fresno St.) died tradgically in a an automobile in Finland on Thanksgiving day. He didnt have a life insurance policy and his team Kouvot didnt have a policy to protect the players for this unforseen accident. The Sandy family could greatly use assistance in providing funeral services for Chris Sandy. If you would like to help the Sandy family please contact Mr. James Sandy at 347-423-4397
Ainut vaan, että tämän yleismies-Brigithan nopeus ei riitä puolustamaan vastustajan yleispelaajia, kuten tänään Davisia ja Greeniä, jotka ajelivat hyökkäys toisensa jälkeen helposti korille.Rim-Rocka sanoi:Joopa joo:n kanssa samaa mieltä... Kunnon jyrä vain korin alle! 2 metrinen yleismies löytyy jo! Brigitha anyone?
Laku Pedersen sanoi:Ainut vaan, että tämän yleismies-Brigithan nopeus ei riitä puolustamaan vastustajan yleispelaajia, kuten tänään Davisia ja Greeniä, jotka ajelivat hyökkäys toisensa jälkeen helposti korille.
--->Tarvitsemme John Allen/Andre Foreman/....-tyylisen all around -miehen, joka pystyy puolustamaan vastustajien liikkuvia yleispelaajia. Siitä olen samaa mieltä, että se sentteri tarvitaan myös. Se taas tarkoittaa lähtöä Brigithalle tai Andreakselle. Kustannusten ja roolituksen vuoksi kallistuisin Brigithan lähtöön, tämän olen perustellut jo aiemmin tässä topicissa.
Hyvä kysymys, minulle tuli tuo Sweet mieleen jo jokin aika sitten, kun seurasin keskustelua Kouvojen mahdollisista uusista pelaajista. Sweetillä oli ainakin viime kaudella asenne kohdallaan, taisteli todella kovaa näkemissäni peleissä.Joopa joo sanoi:Miksiköhän muuten Sweetiä ei ole kai harkittu missään vaiheessa? Mieshän taitaa olla vapaana.