olematon sanoi:Tuskin Toikka tarkoitti asenteen puuttumisesta suomalaisia pelaajia, mutta jos kentällä on samanaikaisesti 2 suomalaista ja 3 ulkomaanpelajaa, joiden asenne ja pelihalut on nolla, niin mitenkä ne kaksi suomaista kahdestaan voivat pärjätä joukkuetta vastaan, jossa kaikki viisi painavat täysillä, että kyllä mielestäni on aivan turha haukkua kokoajan Iisaloa ja Kaaresvirtaa, kylläkai jokainen on nähnyt miten ulkomaan heput pelin sekoittavat, menettävät pallon ja eivät välitä kuviosta tuon taivaallista ja tuntuu kuin eivät ymmärtäisi että koripallo on joukkuepeli.
Minä ainakin haluan kannustaa suomipoikia edelleen, enkä halua ensimmäisenä lyödä puukkoa selkään, kannustus on kuitenkin parasta lääkettä.
Jep, totta puhut. Ja puhuinkin tossa asenne-jutussa lähinnä omista mielipiteistäni, viime aikoina juuri esim. Kaaresvirran ja Iisalon peli näyttänyt asenteettomalta, minun mielestä. Laaksonen on nyt jo alkanut "palautua". Enkä itekään ole puukolla ketään lyömässä, mutta jos itse olet nähnyt esim. viime kotipelin niin voit varmaan myöntää ettei se, johtui nyt sitten kenen tahansa huonosta asenteesta tai mistä johtuikaan, hyvältä näytä eikä hirveästi houkuttele samanlaista teurastusta paikan päälle katsomaan. Ja olen kyllä tulossa paikan päällä huomennakin kannustamaan, tekee vaan niin huonoa kun menee noinkin huonosti.