Koripallo.com

Kouvot 2007-2008

Vs: Kouvot 2007-2008

Mr.Bean sanoi:
Nyt vaan puhdasta kotiruokaa naamariin niin ei ainakaan tuu mitöää pöpöjä! :D Joo kyl määki luulen, et ei huomen oo mut mistäs sitä tietää !

Mistäköhän Kataja on tuon ruokamyrkytyksen saanut? Eihän Manskillakaan ole kai nyt ollut mitään kojuja ;)

Joopa joo sanoi:
Mistäköhän Kataja on tuon ruokamyrkytyksen saanut? Eihän Manskillakaan ole kai nyt ollut mitään kojuja ;)

Onkos siellä mitään kebabmestoja... ;)

Epäily kohdistuu Arnold'sin donitseihin... :D

JoKaFan sanoi:
Onkos siellä mitään kebabmestoja... ;)

Epäily kohdistuu Arnold'sin donitseihin... :D

Mä luulen vahvasti kepupaikkoja ;D ihme ettei omalle kohalle koskaan mitään vastaavaa sattunut vaikka kymmenis kebabmestois syöny :D tosin tuli se ruokamyrkytys kerran ihan kaupan kanankoivesta! Mutta onneks ei sattunu koko joukkueen kohalle :D ois vähä noloo ku ei voi peliä pelata ku kaikki on stereoripulil :D

Mr.Bean sanoi:
Mä luulen vahvasti kepupaikkoja ;D ihme ettei omalle kohalle koskaan mitään vastaavaa sattunut vaikka kymmenis kebabmestois syöny :D tosin tuli se ruokamyrkytys kerran ihan kaupan kanankoivesta! Mutta onneks ei sattunu koko joukkueen kohalle :D ois vähä noloo ku ei voi peliä pelata ku kaikki on stereoripulil :D

Sä olet varmasti kolmetoista? Sano etten erehdy, enhän?

Tsori Pallopoika, joudun toteamaan että en ole. Ja mä en pääse noista hymiöistä eroon, sitä tuo irc teettää :) Rauhottakaa mua!

eikä toi viestikää ollu ihan mun suusta kyl haha

Hymiöitä saa käyttää, mutta pelkät "hymiöviestit" tullaan poistamaan turhina posteina. Keskustelkaa mieltymyksistänne hymiöihin vaikka privana. Keskustelu jatkukoot aiheesta Kouvot 2007-2008 tästä eteenpäin. ( :-X oli ihan pakko laittaa se hymiökin vielä )

No illan pelistä mietteitä? 3.jakso meinaa aina olla vähä se akilleen kantapää mut hyvin kuitenkin lopussa otettiin menetetty takasin... Khyyl mä olin ainakin tyytyväinen Ciprianon esityksiin, mutta enemmän vaan palloa kaverille... Kuitenkin pisti sieltä mistä pitikin, mitä nyt se yks donkki ohi, vai oliko niitä peräti kakskin... Jännäks pistää kuitenkin keskiviikko.... Saa nähä jaksaisko sitä lähtä käväsee Kisikses! Pakko varmaan kun ei sieltä tuo live kuitenkaan toimi...

Mr.Bean sanoi:
Pakko varmaan kun ei sieltä tuo live kuitenkaan toimi...

Ei se taida tuo liveseuranta toimia näissä Cupin peleissä ollenkaan, oli peli sitten missä vaan. Jos oikein olen ymmärtänyt, vaikka olisihan se kiva että keskiviikkona toimisi.

Joopa joo sanoi:
Ei se taida tuo liveseuranta toimia näissä Cupin peleissä ollenkaan, oli peli sitten missä vaan. Jos oikein olen ymmärtänyt, vaikka olisihan se kiva että keskiviikkona toimisi.

Niimpä olikin :D En vaan muistanut.... nooh tuli jo luvattua lähteä niin eiköhän sitä sit pithäis mennä

Ai ai nytpä taidan laittaa rahat likoon Kouvojen puolesta. Tai saa nyt nährä. :)

wein bernaard sanoi:
Veikkauksen kertoimet:

Topo 1,45
Kouvot 2,70
Ihmetyttää hieman tuo Kouvojen iso kerroin. Mutta mikäs siinä, rahat vaan likoon ja pelin jälkeen haetaan hyvä potti kun tuli "yllätysvoitto". ;) 8)

btw pelataankos se cupin peli nyt jossain muualla kun Lappeessa? Vantaalla kenties? Tuskin sitä mihkään jäähalliin nyt tungetaan....

Kouvojen sivuille tullut uusi couching corner teksti

http://www.kouvot.fi/main.site?action=siteupdate/view&id=21

Tilaakos kukaan muu Tuulilasia täällä? :) Uusimmassa numerossa, kun jokaisessa on aina tuo kuukauden shokki osio jossa käydään läpi kuolemaan johtaneita kolareita niin tässä uusimmassa on tuo Sandyn Elimäen kolari.... Nimiähän siinä ei mainita, mutta aika tarkkaan kerrotaan kuitenkin ja Kouvolan Kouvot mainitaan kanssa...

Hyvin tuo Ciprianokin nousee levaritilastossa kun 9. jo.... aikasemmin ollu ees ekal sivul :S emmä nyt menis sanoo et paska pelaaja... tuskin sen mikää rainmaker pitääkään olla

Cipriano tuntuu täyttävän hänelle asetetut vaatimukset, koska muuten uskoisin hänen saaneen potkut joukkueesta. Ilmeisesti joukkue toimii, niin miksi tehdä muutoksia ja rikkoa vallitseva harmonia? :)

Nii ja mikä mua miellyttää ni kaikki tekee tasaisesti kaikkea... ei oo mitää Tampereen Pyrintö meininkiä... nytkin montas oli 2 numeroisis luvuis... ja ihan sama meneeks ne levarit 5 miehelle 8 per nokka, ei tätä peliä tilastoihin pelatakkaan :p paitsi sarjataulukkoon! mutta tälläistä Kouvoa ei olla nähtykkään pitkään aikaan ja hyvä näin... toivottavasti sarjan kärkipaikat säilyy.... kyllä Kouvot nyt on potentiaalinen 1-4 paikan runkosarjas

Kouvot pelaa ihan hyvin ja onnistumisia tulee laajalla rintamalla mikä on hyvä juttu. Kuitenkin olen edelleen pettynyt Ciprianon suorituksiin. Piste ka. 9,9 (kakkosissa 55%) ja levyt 7,5. Kymmenen peliä sarjaa jo takana enkä usko tason tuosta juuri nousevan. Sarjan parhaita joukkueita vastaan tarvittaisiin kovempi äijä korin alle joka pystyisi vaikeassa paikassa omalla esimerkillään ja pelillään nostamaan joukkueen ahdingosta. Ciprianossa en näe kovin kummoista potentiaalia tähän. Hyvä kuitenkin että joukkuepeli toimii ja pysytään kärjen tuntumassa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.