Koripallo.com

Kouvot 2010-2011

Vs: Kouvot 2010-2011

copucca sanoi:
Meistä jokainen on tehnyt elämässään vääriä valintoja, mutta ei niihin pidä jäädä kieriskelemään.

No eipä kyllä tule mieleen yhtään väärää valintaa. Vaimokin on ihan priimaa.. ;)

Sijat 6-8 ihan realistisia. Paremmat sijat bonusta.

Onko vika koneessani, vai miksi kotisivut eivät ole eläneet Tarmo-pelin jälkeen??

Mikäs kiire se vielä on, kun tavoitteet olla menestyjä kentän ulkopuolellakin on vasta niinkin kaukana kuin 2014. Sitten pelittää!

Ps. Sori! Minä kun olen luonteeltani niin ilkeä, etten osaa pitää suutani kiinni, enkä sormiani pois näppiksestä, kun vähäinenkin tilaisuus piruiluun tulee. Ei pahalla.

JOEN SUU sanoi:
Mikäs kiire se vielä on, kun tavoitteet olla menestyjä kentän ulkopuolellakin on vasta niinkin kaukana kuin 2014. Sitten pelittää!

Ps. Sori! Minä kun olen luonteeltani niin ilkeä, etten osaa pitää suutani kiinni, enkä sormiani pois näppiksestä, kun vähäinenkin tilaisuus piruiluun tulee. Ei pahalla.

No tottahan tuo on. Mitäs tästä tai ensi kaudesta, kunhan meillä menee lujaa 2014. Toivottavasti saadaan vähintään se Suomen mestaruus 2014, sillä niin paljon ollaan valmiita uhraamaan tämän maagisen vuoden eteen.

Tästäpä kehkeytyy metka keskustelu. Minä vaan kysyin onko koneeni hämäläistynyt ;D
Mestaruuksia tulee vuosina 2012, 2013,2014,2015...

Katsotaan sitten kenelle.

Betteri sanoi:
Tästäpä kehkeytyy metka keskustelu. Minä vaan kysyin onko koneeni hämäläistynyt ;D
Mestaruuksia tulee vuosina 2012, 2013,2014,2015...

Katsotaan sitten kenelle.
Ei ainakaan Kouvot/Gonner yhtälö saavuta mitään vuonna 2012.
Tältä vuodelta itse odotan vain säilymistä sarjassa.Eihän joukkue ILMAN kolmospaikan pelaajaa voi pärjätä. :mad:
Edellisinä vuosina joutui tekemään järjesteyljä ja "säätöjä" siviilielämän puolelta että pääsisi peleihin.Nyt ei maksa vaivaa.Kun Kouvotkaan ei välitä tästä kaudesta niin miksi minun pitäisi innostua?
Vit.. mitä perseilyä...

mazda sanoi:
Ei ainakaan Kouvot/Gonner yhtälö saavuta mitään vuonna 2012.
Tältä vuodelta itse odotan vain säilymistä sarjassa.Eihän joukkue ILMAN kolmospaikan pelaajaa voi pärjätä. :mad:
Edellisinä vuosina joutui tekemään järjesteyljä ja "säätöjä" siviilielämän puolelta että pääsisi peleihin.Nyt ei maksa vaivaa.Kun Kouvotkaan ei välitä tästä kaudesta niin miksi minun pitäisi innostua?Vit.. mitä perseilyä...

Erittäin hyvin sanottu. Itselläni vähän sama juttu, mutta kun on tuo kausari tullut hommattua, niin pitänee sitä raahautua matseihin ja sen eteen usein tiettyjä järjestelyjä tehdä.

Tosiasiahan on , että Kouvot on tasoltaan heikko joukkue ja on ihan sama pelaako Moyer tai Gonner joukkueessa. Lopputulos olisi ollut ihan sama ja on kyllä seurajohdon harhautusta tuollaiset pitkänajan suunnitelmat,jotka eivät ole realistisia. Hattua täytyy nostaaa kuitenkin nykyiselle valmennusjohdolle, joka on saanut porukasta niin paljon irti.

veikko1 sanoi:
Tosiasiahan on , että Kouvot on tasoltaan heikko joukkue ja on ihan sama pelaako Moyer tai Gonner joukkueessa. Lopputulos olisi ollut ihan sama ja on kyllä seurajohdon harhautusta tuollaiset pitkänajan suunnitelmat,jotka eivät ole realistisia. Hattua täytyy nostaaa kuitenkin nykyiselle valmennusjohdolle, joka on saanut porukasta niin paljon irti.

Älä käytä termiä "tosiasia", jos kokemuksesi Kouvojen pelistä Moyerin kanssa jää yhteen Katajan kotipeliin.

Pidetään kuitenkin veikko mielessä, että Kouvothan on sentään menestynyt korisseura, jos verrataan esim. Katajaan.
Ja jos Kouvot on surkea, niin miksi Katajakin on saanut nokkiin tällä kaudella? Mitä se kertoo Katajasta?

Go Kouvot Go! Tsemppiä ja iloa runkosarjan loppuihin otteluihin, taitoahan teillä jo onkin, ja taktiikaa valmennuksessa. Notkahduksia tulee pitkässä sarjassa mutta pidetään peukkuja uuteen nousuun!

mie

NYT KAIKKI KANNUSTAMAAN KOUVOT VOITTOON!!!!

Fanireissuja tulossa!

Fanimatkailua luvassa! Lähde kannustamaan Kouvot voittoon!

Bussi starttaa mikäli 30 henkilöä ilmottautuu Pe 18.2 Lappeenrantaan ja la 19.3 Lahteen.

Matkan hinta 25 e sisältäen ottelulipun ja 30 e sisältäen ottelulipun sekä Kouvot kaulaliinan.

Sitovat ilmottautumiset ja lisätiedustelut:

Eveliina Sauna-aho +358 40 843 0121

eveliina_saunaaho@yahoo.com

Eli pistäkää ilmottautumisia menemään!

Kouvot ry, Kouvola

Tyyppi Protesti
Talousalue Kymen talousalue
Osoite 45101 Kouvola
Häiriöpäivämäärä 31.01.2011
Velkoja Verohallinto, Savo-Karjalan perintäyksikkö
Saatavan määrä 6953 €

Lähde: Taloussanomat (http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/protesti-131175/?n=3)

Näitä ei kyllä tarvitsisi tulla...

Jeremy sanoi:
Lähde: Taloussanomat (http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/protesti-131175/?n=3)

Veikkaan että tämä on Gonnerin syytä.

Eikö näitä nyt olla jo tarpeeksi nähty Korisliigassa? Koripallon kannalta taas h****tin paska homma.....

Itse asiassa verottajan. Olivat kohdentaneet maksumme väärälle kuukaudelle joka aiheutti heidän rekistereissään tietenkin väärän tilanteen eli kuvittelivat että emme ole maksaneet marraskuun veroja. Asia tuli meille tiedoksi viime viikolla nk. "puun takaa" ja yhteydenottojemme tuloksena ovat myöntäneet virheensä ja oikaisevat sen pikinmiten eli julkaisevat virheensä ja poistavat luottohäiriömerkinnän.
Sen verran voin valaista Kouvojen taloustilanteesta että verovelkaa ei ole yhtään ja palkat on maksettu ajallaan. :)
Taloustilanteesta yleisesti sen verran, että toivottavasti kaupunkimme päättäjätkin havahtuisivat ja huomaisivat kuinka paljon paikkakunnan urheiluseurat tuovat kaupungille julkisuutta (esim. neljä kärkiseuraa - Kouvot, KPL, KooKoo ja MYPA - n. 16 tuntia televisiossa/seura/vuosi) ja väittäisin värillisten lasien lävitse katsottuna, että se julkisuus on vielä ollut pääsääntöisesti positiivista mitä moni muu Kouvolasta julkaistu juttu ei välttämättä ole viime aikoina ollut. Tätä kautta he voisivat osallistua aivan erisuuruisella panoksella seurojen mahdollisuuksiin tuottaa kyseistä näkyvyyttä, imagoa ja veronmaksajille tuotettuja palveluita. Nyt heidän panos ei kata edes heidän vaatimiaan vastineita laskettuna muilta sponsoreilta veloitettavalla laskentatavalla :( ::)

jukkyos sanoi:
Itse asiassa verottajan. Olivat kohdentaneet maksumme väärälle kuukaudelle joka aiheutti heidän rekistereissään tietenkin väärän tilanteen eli kuvittelivat että emme ole maksaneet marraskuun veroja. Asia tuli meille tiedoksi viime viikolla nk. "puun takaa" ja yhteydenottojemme tuloksena ovat myöntäneet virheensä ja oikaisevat sen pikinmiten eli julkaisevat virheensä ja poistavat luottohäiriömerkinnän.
Sen verran voin valaista Kouvojen taloustilanteesta että verovelkaa ei ole yhtään ja palkat on maksettu ajallaan. :)
Taloustilanteesta yleisesti sen verran, että toivottavasti kaupunkimme päättäjätkin havahtuisivat ja huomaisivat kuinka paljon paikkakunnan urheiluseurat tuovat kaupungille julkisuutta (esim. neljä kärkiseuraa - Kouvot, KPL, KooKoo ja MYPA - n. 16 tuntia televisiossa/seura/vuosi) ja väittäisin värillisten lasien lävitse katsottuna, että se julkisuus on vielä ollut pääsääntöisesti positiivista mitä moni muu Kouvolasta julkaistu juttu ei välttämättä ole viime aikoina ollut. Tätä kautta he voisivat osallistua aivan erisuuruisella panoksella seurojen mahdollisuuksiin tuottaa kyseistä näkyvyyttä, imagoa ja veronmaksajille tuotettuja palveluita. Nyt heidän panos ei kata edes heidän vaatimiaan vastineita laskettuna muilta sponsoreilta veloitettavalla laskentatavalla :( ::)

Loistavaa! Kiitos selvennyksestä! Tätä toivottiinkin.

No olipa todella verottajalta käsittämätön moka. En ole koskaan ennen kuullut moisesta. Kyllä nyt saa verottaja tehdä virallisen anteeksipyynnön kaikissa medioissa ja etenkin täällä kpcomissa.

Jo se, että tilanne tulee ilman ennakkovaroitusta " puun takaa " on lähes anteeksiantamatonta, sillä kyllähän tuollaista saatavaa pitäisi ensin yrittää periä, eikä protestoida ilman, että maksajaa on kuultu. Kuitenkin aikaa on ollut kaksi kuukautta asian selvittämiseen.

Kehen tässä enää voi oikeasti luottaa?

Linkittäkää välittömästi anteeksipyyntö ja oikaisu, kun se tulee, sillä ainakin sen verottaja on Kouvoille ja kaikille korisihmisille velkaa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.