Koripallo.com

Kouvot 2010-2011

Vs: Kouvot 2010-2011

Joen Suulla on kyky ja halu pottuilla muille. Mitähän iloa tostakin saa. Mitä helkuttia sulle kuuluu toisten seurojen rahatilanne. Ole vain tyytyväinen, jos Katajalla on hyvä ostojoukkue. Parempi sarjahan meille penkkiurheilijoille tulee, jos kaikilla menee taloudellisesti tyydyttävästi vai onko susta mukavaa, että Katajan ostojoukkue murskaa kaikki vastustajat 25 pisteellä. Sellaista joukkuetta mä en ainakaan toivo koskaan Kouvolaan, koska niitä pelejä ei viitsi katsella. Eri asia, jos todella organisaatio pelaa vakavasti kansainvälistä sarjaa. Koripalloilun todellinen ystävä tukee kaikkia seuroja ja toivoo kaikilla menevän ainakin tyydyttävästi tänä vaikeahkona talouden aikana. Kouvojen taustaa en tunne, mutta vuodesta 93 saakka on mestaruussarjaa tahkottu Kouvolassa vaihtelevalla menestyksellä.
Kouvojen peleissä yleisökeskiarvo on 1100 luokkaa ja kai silläkin on merkityksensä.

Joen suuta vai mitä se oli :p tuntuu rassaavan vain vielä katkera tappio Kouvoille pleijareissa.Kyöstilän numero on aika helpolla saatavissa eli jos askarruttaa jokin niin soitappa suoraan hänelle ja kysy. ;D

Mitä pottuilua se on, jos kyselee tai spekuloi? Sitä vartenhan nämä palstat on.

Enemmän kuin minua täällä tuntuu rassaavan kouvolalaisia ( kuten Raappa. aknoh tai Betteri ) itseään, kun pelaajat lähtevät eikä uusia tunnu juurikaan tilalle tulevan. Toki aikaahan vielä on. Ja nimenomaan minähän toivon, että Kouvotkin saavat kilpailukykyisen joukkueen. Ei kai kukaan mitään heittopussipisteautomaatteja sarjaan halua?

Ja itsehän Köystilä vai mikä se oli on tänne ja muuhunkin mediaan tullut avautumaan Kouvojen taloudesta. Avautuisi nytkin. Varmasti myös kouvolalaiset itse sitä haluavat. Ei kai minun tarvitse hänelle soitappaa.

Rauha. Odotetaan. Mikäs kiire tässä vielä on?

Rassaapi kun rassaa. Ei Joen Suuta voi soimata missään mielessä. Asiallisesti hän minun mielestäni asiaa lähestyy. Aina on niin, että joku pärjää ja joku ei.
Mutta se huolestuttaa. mikäli sarjasta muodostuu yhden/kahden loistojoukkueen sarja (oli joukkueet mitkä tahansa). Ketä kiinnostaa, kenen etu? Syökö systeemi itsensä? Itseltäni kotimaisen koriksen seuraamisen into lopahtaa taatusti, mikäli sarjan "kastijako" jyrkkkenee. Hyvä ja tasainen sarja - ei rökälevoitot. Kansaan menee.

Tuskin sarja kahtia jakautuu, vaikka Kouvot ei pelaajia ja/tai kunnon joukkuetta saisikaan. Onhan siellä sitten 11 muuta joukkuetta taistelemassa tasapäisesti ja jonkun pitää olla aina viimeinen.

Kovasti Kouvolaan kaavailtu ja haluttu Pasi Pekkolakaan ei sitten tullut, vaan jäi Lahteen.

Kyllähän se vain on niin, että kovat tai edes kohtuullisetkaan kotimaiset alkavat olla jo kortilla ja pakkakin alkaa olla aika ohut. Ja mikähän porkkana saisi ne viimeisetkin valitsemaan juuri Kouvot, josta lähti suosittu valkku ja runkopelaajat lipettiin?

Tietävätkö Heppu tai Mazda ilman sarvia ja hampaita vastauksen? Entäpä Ilmapallo, joka on näköjään hiljentynyt oudosti?

Mutta edelleen: Kolme kovaa jenkulaa, joihin nähtävästi nyt jää varaakin, voivat pelastaa paljon.

Ja kiitokset Betterille tuesta. Se vain on niin, että kirjoitinpa minä mitä tahansa, niin se on pottuilua. Minulle kun pottuillaan ( joka ei niin kovin harvinaistakaan ole ), niin kaikki ovat hiljaa ja tyytyväisiä. Näinhän se menee. Mutta kuten tiedossa on, niin ei se minua mitenkään haittaa.

Kerroppa nyt meillekin kaikkitietävä joensuu, kuka tai ketkä olivat Pekkolaa Kouvolaan tuomassa,
ihan vaan mielenkiinnolla kysyn, kun sinulla tuntuu tuota tietoa olevan ihan muillekin jakaa.
ps. Oksensitko tosiaan kun Sillanpää lähti ??

Totuuden nimessä on tunnustettava, ettei kukaan kouvolalainen Pekkolaa olisi sinne halunnut. Kuten ei näköjään ketään muutakaan.

Mitä taas oksentamiseen tulee, niin en pysty lainkaan oksentamaan, kun minulle on tehty fudoplikaatio.

Ei aina oikeassa oleva-JOE

MC sanoi:
Tuskin sarja kahtia jakautuu, vaikka Kouvot ei pelaajia ja/tai kunnon joukkuetta saisikaan.

En minä Kouvoja tarkoittanutkaan vaan kaikkia seuroja.
Jos sarjassa on pari kolme isolla rahalla laadittua pakkaa versus kymmenkunta halpaa ja junioripitoista vastaavaa. Se on epistä. Lapsena me huudettiin tuossa tilanteessa "uudet jaot!

No nyt sitten spekuloimaan sillä, onko paljon rahaa synonyymi voittavalle joukkueelle ??

Ihan kevennetympää aihetta tähän hiljaiseloon sarjalla "Missä hän on nyt?":
http://www.cubuffs.com/ViewArticle.dbml?SPSID=3889&SPID=257&DB_LANG=C&DB_OEM_ID=600&ATCLID=204957192

Mihinkäs tämän "Biljapsin" Kouvot pesti kaatui sitten kun ei muista, eikö vaan päässy sisään jengiin?

Mr.Bean sanoi:
Mihinkäs tämän "Biljapsin" Kouvot pesti kaatui sitten kun ei muista, eikö vaan päässy sisään jengiin?

No Toijala opetteli silloin vielä noita jenkkikuvioita ja lennätti Rodneyn kotiin jo muutaman pelin jälkeen. Kyseisellä kaudellahan Kouvoissa kävi reilut 10 (13?)eri jenkkiä kokeilemassa. Tilalle tuli sitten ylipainoinen kakkospaikan Greene, joka ei ainakaan parantanut joukkueen peliä. Kauden jälkeen Toijala myönsi, että Billupsin kotiin palauttamisen suhteen oltiin liian hätäisiä. Olihan Rodney tosin alimittainen, eikä paras mahdollinen puolustaja, mutta pelisilmä ja syöttötaito olivat loistavat ja mies oli myös hanakka korilleajaja. Mielelläni olisin nähnyt Billupsin Kouvojen paidassa koko loppukauden.

carmelo sanoi:
No Toijala opetteli silloin vielä noita jenkkikuvioita ja lennätti Rodneyn kotiin jo muutaman pelin jälkeen. Kyseisellä kaudellahan Kouvoissa kävi reilut 10 (13?)eri jenkkiä kokeilemassa. Tilalle tuli sitten ylipainoinen kakkospaikan Greene, joka ei ainakaan parantanut joukkueen peliä. Kauden jälkeen Toijala myönsi, että Billupsin kotiin palauttamisen suhteen oltiin liian hätäisiä. Olihan Rodney tosin alimittainen, eikä paras mahdollinen puolustaja, mutta pelisilmä ja syöttötaito olivat loistavat ja mies oli myös hanakka korilleajaja. Mielelläni olisin nähnyt Billupsin Kouvojen paidassa koko loppukauden.

Eihän tuo Swiftkään mikään hongankolistaja ollut, että ei se pituus aina niin just ole. Mutta käsittääkseni taisi olla puollustupäässä Billupsilla muuten hieman treenaamista. Toki olisin itsekin mielelläni kaverin nähnyt ainakin pitempään Kouvoissa. Onneksi tuli sitten Bernard.

JoKaFan sanoi:
Ihan kevennetympää aihetta tähän hiljaiseloon sarjalla "Missä hän on nyt?":
http://www.cubuffs.com/ViewArticle.dbml?SPSID=3889&SPID=257&DB_LANG=C&DB_OEM_ID=600&ATCLID=204957192

Rodneyn veli Chauncey Billups pelaa muuten NBA:ssa.

Kouvojen tj. kiistää Urheilulehdessä väitteet 150 000 euron tappioista.

Aika kovat visiot Kouvoilla tai pikemminkin unelma: rosterissa kuusi itse ainakin liigassa kasvatettua pelaajaa, joista kolme on runkopelaajia. Uutta palloiluhallia kaivataan. Liikevaihto oli 600 000 euroa viime kaudella ja budjettia pienennetään parilla sadalla tuhannella täksi kaudeksi. Sitten oli myös jossittelua jäähalleista ja finaaleista ja yleisömääristä.

Siinä on JOEN SUU:lle numeroita...

Pitänee käydä lukasemassa. Tuo uusi halli haave on ollut varmaan jo siitä lähtien kun Kouvot nousi pääsarjatasolle. Manskari on kyllä venytetty niin äärimmilleen ja ei siellä oikein enää muuta tilanteen parantamiseksi voida tehdä kun isommanluokan laajennusremppa. Fakta lienee kuitenkin se, että mitään sen merkittävämpiä edistysaskeleita on vaikea saavuttaa tuossa hallissa?

Kiitos koris noista numeroista.

Tavallisesti perilläolevista lähteistä ( HTT ) olen itsekin kuullut, että Kouvojen viime kauden tappio ei ollut 150 000, vaan vain 149 000.

No ei vainaskaan!

Tosin jokainen, omilla aivoillaan ja terveellä maalaisjärjellä ajatteleva, voi tehdä jotain johtopäätöksiä siitä, miksi joukkueesta lähtee kaikki kotimaiset runkopelaajat ja suosittu valmentaja. Ainakin joku ilkeämielisempi ja järkevämpi kuin minä?

Niin ja kuten sanottu ja todettu, niin aivan mielikuvituksellisiakin visioita on hyvä olla olemassa.

Hyvää kesää Kouvolaan! Ilmapallollekin.

Kouvolassa liikkunut mitään huhuja/nimiä viimeaikoina? Suhteellisen hiljaista ollut

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.