Muffinssi sanoi:Samalla kuin muita hankintoja suunnitellaan on syytä hankkia uusi TJ ja MP jos sellaista edes tarvitaan. MP ei tarvita, jos TJ osaa hommansa. Nyt tarvitaan energiaa, kummallakaan sitä ei tunnu enään olevan! Aikansa kutakin.
jukkyos sanoi:Olen samaa mieltä kanssasi siitä että tarvitsisin lisää energiaa: nyt en jaksa olla kuin neljän joukkueen mukana, opiskella saman aikaisesti kauppatieteiden kandiksi ja maisteriksi sekä Kouvojen johtokunnan jäsenenä jeesata Kouvoja talkoilla Olisi ihan mukava jaksaa paremmin kotona ja huomioida enemmän vaikka vaimoa ja poikiani.... :'(
Joukkueen sopimustilanne on hyvä, sillä Teemu Rintalaa lukuun ottamatta kaikki pelaajat jatkavat ensi kaudella. Päävalmentajana seuraavat kolme kautta jatkaa Jyri Lehtonen.
Täähän on Kouvolan topicci ???Airball sanoi:Mä oon ennustanut joka vuosi, että Kataja ei voita mestaruutta. Joka kerran ollut oikeassa.
Tänä vuonna sama linja jatkuu. ;D
jiipeewee sanoi:Olen samaa mieltä kanssasi siitä että tarvitsisin lisää energiaa: nyt en jaksa olla kuin neljän joukkueen mukana, opiskella saman aikaisesti kauppatieteiden kandiksi ja maisteriksi sekä Kouvojen johtokunnan jäsenenä jeesata Kouvoja talkoilla Olisi ihan mukava jaksaa paremmin kotona ja huomioida enemmän vaikka vaimoa ja poikiani.... :'(
mitä helvettiä sä täällä omia valintojasi itket? jos olet haalinut liikaa hommia, niin sellaisesta "talkoomiehestä" ei ole kuin riippakiveksi,tervemenoa sinne vaimon kainaloon, tervetuloa uudet, energiset voimat!!
p.s tää on koripallotopikki, ei henkilökohtaisten ongelmien purkausfoorumi...
jiipeewee sanoi:mitä helvettiä sä täällä omia valintojasi itket? jos olet haalinut liikaa hommia, niin sellaisesta "talkoomiehestä" ei ole kuin riippakiveksi,tervemenoa sinne vaimon kainaloon, tervetuloa uudet, energiset voimat!!
p.s tää on koripallotopikki, ei henkilökohtaisten ongelmien purkausfoorumi...
raappa sanoi:Oli kyllä jiipeeweeltä niin napakasti ja energisesti sanottu, että ehdotan häntä tulevaksi Kouvojen vapaaehtois-TJ:ksi ;D
Miten täällä voi piilottaa nykyään?jiiri sanoi:Päätin, etten piilota ketään, mutta tällä Jiipeeweellä ei ole mitään annettavaa, joten piilox! Tsemppiä talkoolaisille!!!