Koripallo.com

Kouvot 2012-2013

Vs: Kouvot 2012-2013

JOEN SUU sanoi:
En tiedä, mitä tämän sairaan ilmapallon vittuilu itse lajille tekee, mutta ainakin se tuntuu tekevän hyvää hänen itsetunnolleen ja saahan hän siitä varmaan myös jonkinlaisen seksuaalisen tyydytyksen, kun saa jokaisesta omasta hienosta kirjoituksestaan ihanat orkut.

Minua ei nuo vittuilut mitenkään haittaa. Sitä tosin ihmettelen, että täällä valvojat ja Ylläpito on vuosikausia suosinut tuollaista. Mitenkään siihen ei kukaan puutu. Viestihistoriansa on todellakin mielenkiintoinen. Ainakin yhdeksän kymmenestä viestistä on minulle ja Katajalle vittuilua.
Vähemmän mielenkiintoinen puolestaan on sinun viestihistoriasi, josta muille kuin katajalaisille tarkoitetuista viesteistä 100% on puhdasta vittuilua ja pään aukomista. Jos ei ole mitään asiaa ole hiljaa.

Palatkaa Kouvoihin koriksen merkeissä. Jos ei ole asiaa, niin älkää kirjoittako. Olisi kiva tietää, onko Kouvolassa tapahtumassa mitään ensi kauden merkeissä?

aknoh sanoi:
Palatkaa Kouvoihin koriksen merkeissä. Jos ei ole asiaa, niin älkää kirjoittako. Olisi kiva tietää, onko Kouvolassa tapahtumassa mitään ensi kauden merkeissä?

Manskin tuhatneliöinen parketti on pian purettu. Alusta kuivataan ja uutta parkettia aletaan rakentaa.

Haukka-45 sanoi:
Manskin tuhatneliöinen parketti on pian purettu. Alusta kuivataan ja uutta parkettia aletaan rakentaa.

Ai siellä on tämmönen projekti... Siellähän on katto vuotanut vähän väliä, joten ihan asiallista kuivata :D (Uusi halli haaveissa jo vuodesta -93) On muuten Manskari. Manski on kävelykatu. *nilliti-nilliti*

raappa sanoi:
Ai siellä on tämmönen projekti... Siellähän on katto vuotanut vähän väliä, joten ihan asiallista kuivata :D (Uusi halli haaveissa jo vuodesta -93) On muuten Manskari. Manski on kävelykatu. *nilliti-nilliti*

Aivan, Manskarin - ei katto vaan viemäröinti syyllinen, tukkeutui.

Ilmeisesti kohta julkaistaan 2/3-jenkki... Kuuleman mukaan go-to guy ja voittaja. Tulossa lisäksi sentteri- ja toinen 2/3-jenkula...

Ainakin kuulostaa pelipaikat oikeilta näin äkkiseltään. Toivottavasti ainakin toinen olis kuitenkin melko kookas kolmonen tai muuten korin alle tarvis vahvistusta suomalaisista.

Kouvoihin sopisi Chris Hester tyyppinen urheilija, mutta Lehtosen pelikirjaan ei taida tuollainen pelaaja sopia. Olisi kiva nähdä Hester vielä Suomessa.

Mä taas kaipailen sitä Moyeta ja sopisi taatusti tähänkin Kouvojen jengiin, mutta näinköhän miehen korisura meni pakettiin niitten tärähdysten takia?

raappa sanoi:
Mä taas kaipailen sitä Moyeta ja sopisi taatusti tähänkin Kouvojen jengiin, mutta näinköhän miehen korisura meni pakettiin niitten tärähdysten takia?
Kuin myös mutta peliura tosiaan on ainakin toistaiseksi ohi. Aiemmin lukemani jutun mukaan valmentaa high school - joukkuetta joissain Atlantan suunnalla. Ei valitettavasti palautunut fyysisesti ihan 100% kuntoon, omien kommenttien perusteella olisi kuitenkin sinänsä ollut mahdollisuus jatkaa pelaamista.

Jos Kouvoilla olisi tarvetta erittäin hyvin puolustavalle combo guardille, niin toinen entinen vahvistus joka kelpaisi vapautui hiljattain Ranskan ProB:stä. Nimittäin Kyle Shiloh ei ole jatkamassa ainakaan samassa joukkueessa. Statsit kuitenkin ihan hyvää luokkaa, joten voi olla että hintalappu on kova ja ottajia löytyy samalta suunnalta kuin viime kaudella.

Hester sopii paremmin nopeita juoksevaan joukkueeseen, Kouvot haluaa pelata 5 vastaan 5. Munkin mielestä Moye sopisi paremmin, toipuiko koskaan tuosta tärskystä.

Taas vihjaillaan vaikka jo aika moni meistäkin tietää kenestä kysymys vai mitä Missisippi ja JoKaFan. Vihjaillaan nimellä vaikka tieto jo onkin, jotta kukaan ei voi voi väittää vuotajaksi.

Tossun pohja sanoi:
Taas vihjaillaan vaikka jo aika moni meistäkin tietää kenestä kysymys vai mitä Missisippi ja JoKaFan. Vihjaillaan nimellä vaikka tieto jo onkin, jotta kukaan ei voi voi väittää vuotajaksi.

En tiedä, kenestä on kysymys. Conley? Newson? Brooks? Lawrence Wright? John Allen? Tuon verran minä kaverilta kuulin. Sitä en myöskään tiedä, miten paljon enemmän Kouvolan Sanomat on asiaa valottanut.

Tossun pohja sanoi:

Minä tulkitsen rivien välistä, eli siis noista boldatuista kohdista, että kysymyksessä on siis Chris Hester. Näinhän nimimerkki Mississippi vihjaili.

Karhunpentu sanoi:
Minä tulkitsen rivien välistä, eli siis noista boldatuista kohdista, että kysymyksessä on siis Chris Hester. Näinhän nimimerkki Mississippi vihjaili.

Minun osaltani kyseessä kyllä spekulaatio, mutta taustat kyllä voisivat täsmätä. Huhuja nimestä kuullut kuppilassa, Hester on varmasti halvemman puolen pelaaja (=Kouvojen budjettiin sopiva) varsinkin kun on tainnut olla aika pitkään pelaamatta. Toinen vastaavanlainen pelaaja olisi Conley, mutta jotenkin Conley profiloituu kalliimmaksi pelaajaksi. Molemmat 2-3 paikan pelaajia, go-to-guys ja jopa voisi sanoa voittajatyypeiksi.
Huhu, ei tieto.

Kohtahan tämäkin kysymys ilmeisesti nyt sitten ratkeaa...

"julkaisemme tänään kotisivuillamme ensimmäisen tulevan kauden vahvistuksemme..."

Näin aikaisessa vaiheessa tulevasta kiinnityksestä päätellen vaikuttaisi olevan joku aiemmin korisliigaa pelannut jenkki. Ja kuten Mississippi mainitsi, niin Hester sopii hyvin kategoriaan 'Kouvojen budjettiin sopiva'. Henkilökohtaisesti kuitenkin toivon, että kyseessä ei olisi "big bazookas" :D

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.