Koripallo.com

Kouvot 2014-2015

Vs: Kouvot 2014-2015

Haades sanoi:
"Sillä aikaa hän tässä tompan hallitsemassa korisligassa ikinä tiedä." ??? Mä olen blondi.

kun puhelimella kirjoittaa, niin joskus puhelin päättää lopputulemasta... Piti kirjoittaa, että "sillä eihän tässä tompan hallitsemassa korisliigassa ikinä tiedä. "

Hiukkasen herkkähipeäiseltä tuntuu liiton toiminta. Eipä olisi moinen sakko tullut mieleenkään. Ehkä Suomen ostettu MM-kisapaikka tuli niin kalliiksi, että on rokotettava heti, kun on paikka. Luulisi, että huomautus olisi riittänyt. Jos sakkoihin on jotain muita syitä, liiton tulee tulla esiin eikä salata. Muuten liiton selitykset eivät ole uskottavia.

Noniin. GJ sopimus on purettu "yhteistuumin". Kuten jo aiemmin loihdin lausumaan : Kouvot on loistava nuorten pelaajien kasvattaja/kouluttaja, mutta kannattaako ulkomaalaiskiintiöllä ryhtyä oppisopimuskoulutukseen?

jiiri sanoi:
Vähän sellaista huhua kuulunut, että Kouvojen jenkit viettäisivät joulun Kouvolassa. Sopisi hyvin Conleyn ammattimaiseen asenteeseen.
Joulu Kouvolassa, mutta tammikuussa Usaan? Kahden viikon ottelutauko 2.1.2015 -16.1.2015.

Ottamatta mitenkään kantaa tähän sakkoon, täytyy sanoa että ei Madsen sitä kuukauden pelaaja-palkintoa olisikaan ansainnut.

Mikä tässä nyt on niin vaikeaa? Kyseessähän oli ainoastaan Conleyn oma mielipide asiasta. Ei kenenkään muun. ???

Eihän tässä mitään vaikeaa ole. Konli teki mitä teki ja varmasti sen tiesivät etukäteen niin pelikaverit kuin myös seurajohto.

Joten jos jollain on vaikeaa, niin itse seuralla, jos ja kun joutuu tuon sakon maksamaan. Pikkusumma sinänsä tuollaisesta hölmöstä protestoinnista ja mielenilmaisusta.

Ja ikäänkuin nämä kuukauden pelaajatittelit jotenkin kenenkään maailmaa kaatavat tai nostavat. Konli ei enää sen kummemmin tarvitse noita titteleitä, enkä usko, että Matseenikaan tuosta olisi mitenkään hyötynyt. Varsinkaan, kun se ei edes olisi hänelle kuulunut. Konli oli siihen paljon parempi vaihtoehto.

raappa sanoi:
veikkaan, että jyri jatkaa vielä pari vuotta.
Kelpaisi minulle nyt.Ajattelin että suuremmat kentät kutsuu Jyriä.Vaikieaa on ollut,mutta katellaa.J :llä alkaa,Jyri vai Jukka :D

Luulen, että Jyrillä on halukkuutta jäädä Kouvolaan a) hieman keskeneräisen projektin takia (nyt vasta ollaan keräämässä ensimmäisiä hedelmiä b) perheen kanssa ei ole ikinä kiva vaihdella kaupunkia... Eriasia mikä on hinta ja onko Kouvot valmiit maksamaan. Olettaisin silti että Kouvot voisi haluta jatkaa Jyrin kanssa.

Luulen,että Jyri jatkaa.Koska ilmoitus valmentajasta tulee jo nyt,niin on selvää,että kyseessä on tuttu (nykyinen)koutsi.

Ihme pelleilyä.miksi pitää NYt tuollaisista ilmoittaa.keskitytään tähän hetkeen kun menee hyvin.jyristä ja hänen jatkamisesta voi olla montaa mieltä.tulokset puhukoon puolestaan.kausi on vielä pitkä.aika näyttää mikä on lopputulos.
Jospa valmennukseen on tulossa jotain muutoksia.
Tsemppiä loppukaiteen! :)

Jermu sanoi:
Ihme pelleilyä.miksi pitää NYt tuollaisista ilmoittaa.keskitytään tähän hetkeen kun menee hyvin.jyristä ja hänen jatkamisesta voi olla montaa mieltä.tulokset puhukoon puolestaan.kausi on vielä pitkä.aika näyttää mikä on lopputulos.
Jospa valmennukseen on tulossa jotain muutoksia.
Tsemppiä loppukaiteen! :)
Mieti asiaa myös perheellisen valmentajan kannalta...

Jyri Lehtonen jatkaa Kouvojen päävalmentajana kevääseen 2016 saakka kertoo Kouvot twitterissä.

raappa sanoi:
veikkaan, että jyri jatkaa vielä pari vuotta.

Oon mä melkonen meedio ;D Hyvä uutinen ja nyt voi Jermun sanoin keskittyä siihen loppukauteen ilman stressiä siitä, että onko kohta työtön. Kouvojen kannalta hyvä päätös.

Ei omien toiveiden mukainen valinta mutta varmasti kuitenkin hyvä sellainen.Toijala vaan oli suosikkini,hyvänä kakkosen Jyri.Ajattelin että Jyriä olisi kosiskeltu himpun suurempiin kehiin,en tarkoita tällä Joensuuta tai Loimaata ;D
Näillä mennään,ei Kotkalla,Loimaalla ja monilla muillakan ole sen parempaa valmentajaa :D

Ei se Kouvotkaa hirveesti päivitä sivuja . ;Don

Daniel vieläkin siellä on . Ei se haittaa minua .

Kotisivut on kyllä päivittämisen tarpeessa, mutta kyllä on Kouvojen pelikin. Ei tullut menestystä (mitalia) Toijalan aikaa, eikä tule Lehtosenkaan aikaan, jos hyökkäyspeli perustuu 70%:sti kolmen pisteen heittoihin. Nyt kolme viimeistä peliä on kertonut mitä tuleva tuo, jos kolmoset ei uppoakaan. Vaikeaa on ja vielä vaikeampaa se on kun on kyseessä yksi sarjan nuorimmista joukkueista. Jotain tarttis tehdä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.