Todella hyvä valinta. Toivotan onnea Ojalle ja Kouvoille ensi kauteen!
No se on se ranskalaisen ja britin ero, toinen vain pääsee vähemmällä, toisaalta , paloi siellä vissiin joku kirkkokin justiin.Tuo ei oikeasti ole edes kovin hyvä kravattisolmu. Tuossa on se perusvirhe, että on jäänyt se viimeinen toisen puolen lenkitys jäänyt solmitessa tekemättä, joten solmu on kiristettäessä selkeästi toispuoleinen. Mutta nää nyt on näitä.
Valtiohan on huono palkanmaksaja, muttaOnnittelut täältäkin Villelle!
Ihan vilpittömästi olen iloinen Villen puolesta. Onhan nyt tulevaisuudessa selvää, että palkka napsahtaa aina ihan ajallaan....Siitä ei siis enää tarvitse olla huolissaan.
Valtiohan on huono palkanmaksaja, mutta äärettömän kova verottaja.Onnittelut täältäkin Villelle!
Ihan vilpittömästi olen iloinen Villen puolesta. Onhan nyt tulevaisuudessa selvää, että palkka napsahtaa aina ihan ajallaan....Siitä ei siis enää tarvitse olla huolissaan.
Jäähallissa.Pelataanko Manskarilla vai jäähallissa?
Oliko ensimmäinen kerta kun kansanedustaja pelasi pudotuspeleissä? Ja voitti vielä.
Jäähalliin mahtuu hyvin myös monisatapäinen vierasjoukkueen fanilauma, ja vielä hyville paikoille. Tervetuloa!Niin ja lämpimästi tervetuloa Saloon Kouvot.
Mä tuun käväsee siel teidän nurkilla ainakin seuraavan lauantain.
Kun ensimmäisen kierroksen vastus selvisi, olin varma, että ollaan mitalipeleissä. Vaikka monet ajattelivat Kouvojen olevan altavastaaja, niin itse pidin Kouvoja selvänä suosikkina, koska Pyrintö vastustajana yksinkertaisesti sopi Kouvoille. 3-0 sarjaan en uskonut, mutta sellainen saatiin ja joukkue vakuutti tekemisellään. Jokaisessa matsissa taidettiin olla jossain vaiheessa 10+ pistettä tappiolla, mutta silti kaikki ottelut onnistuttiin kääntämään voitoiksi. Tekemisestä paistoi läpi usko omaan pelaamiseeen, eikä paniikkia syntynyt, vaikka Pyrintö uhittelikin muutaman ottelun loppupuolella.
mulla on sellainen kutina että Kouvot on tämän kevään mustaheppa.