Älkää lähtekö! | Ylioppilaslehti
ylioppilaslehti.fi
Tätä olen ihmetellyt. Ei taida seura sitten ihan kuitenkaan olla niin tärkeä, kuten jeesustelullaan antaa ymmärtää.Missä Laaksosen miljoonat?
Laaksonen nokittaa verkkouutisten kommenttipalstalle ja eritoten kp.comille Twitterissä. Joululahjaksi toivotaan nimimerkkien riviin asettamista hiekkakuopan laidalle ja avointa dialogia piipunsuun kanssa.
Kovaksi on mennyt suomikoriksen skene. Mikä meitä vaivaa?
Moi Sami.Mielestäni Sami laaksonen on kaikinpuolin sympaattinen ja mukava kaveri joten en ymmärrä mitä selitätte
Lähteekö Hurri vierspelihin JO? Vai tyytykö katsomaan pelit edelleen ruudun välityksellä?Valmennusvastuu jaetaan Hurrin, Kurrosen ja Mäenpään kesken. Päävastuu Hurrilla.
Moi Sami.
Forssa. Hands down.Poll: Kumpi on ankeampi (rumempi) kaupunkimaisema: Forssa vai Kouvola?
Kannattaa mennä ihan itse käymään Kouvolassa ja ottaa selvää, eikä "vitsikkäänä" toistella vanhaa mantraa. Sieltä kun ei oikein kovin ankeaa paikkaa tätä nykyä löydä. Sanoisin jopa erittäin viihtyisä verrattuna suurimpaan osaan suomalaisista sisämaakaupungeista.Poll: Kumpi on ankeampi (rumempi) kaupunkimaisema: Forssa vai Kouvola?
Kannattaa mennä ihan itse käymään Kouvolassa ja ottaa selvää, eikä "vitsikkäänä" toistella vanhaa mantraa. Sieltä kun ei oikein kovin ankeaa paikkaa tätä nykyä löydä. Sanoisin jopa erittäin viihtyisä verrattuna suurimpaan osaan suomalaisista sisämaakaupungeista.
Pohjolatalo se kai on ollut joskus se "vitsin" kohde, mutta kun sekin on nykyään todella hienosti valaistu.
Jaahas siellä taas kateellinen loimaalainen huutelee muille. Häpeällistä toimintaa.Forssa. Hands down.
Ymmärrän että Korona on vaikuttanut talouteen. Mutta johtaako Kouvoja jokin marttakerho puheenjohtaja, kun ei huomannut parinsadan tuhannen euron riskiä.
Niin, ehkäpä yläjuoksulla maksetaan pojille oikeen palkkaa asunnon kera?
Kyllä minäkin olen saanut Kouvolasta oman osani, enemmän kuin arvaatkaan. Molemmat mainitsemistani paikkakunnista on aikanaan rakennettu väärälle puolen itärajaa. Ihanan neuvostoromanttista arkkitehtuuria. Ikuinen marraskuun 31. päivä.
Jottei menisi ihan lyödyn lyömiseksi, niin isot, isot propsit Kouvojen juniorityölle. Omille ja muualta tulleille hieno malli.
Samalla alajuoksua täytyy ihmetellä, että mikä muu seura onnistuu päästämään joukkueellisen ikäluokkiensa suomenmestareita joko naapuriseuraan, tai pääkaupunkiseudulle käymättä edes edustuksessa? KTP, mitä puuhaat nuorten kanssa? Omat muualle ja MUKIn vastaavat edariin tilalle, mikä taktiikka se semmoinen on?
Niin, ehkäpä yläjuoksulla maksetaan pojille oikeen palkkaa asunnon kera?