Olin myös pelissä paikanpäällä ja eihän esitys nyt kovin hyvä ollut, Francis ja Hart kuitenkin minusta ihan kelpo pelureita, tosin pelikunto ei kummallakaan vielä ihan tikissä ole. Näin koris fanina myös harmittaa tyhjät penkit manskarilla. Kuten sanoit, niin KooKoo painaa ihan omalla levelillään Kouvoihin verrattuna,mutta on kyllä täysin väärin verrata näitä ja näiden tekemisiä keskenämme KooKoon toimistolla taitaa olla about 10 palkollisena ja kuten laitoit Kouvoilla yksi. Ja taitaa myös seurojen markkinointi mahdollisuuksissa ja budjeteissä aika suuri ero (eikä tuo jäähallikaan kovinkaan täysi ole katsojien toimesta) En tiedä mitä Kouvojen toimitusjohtajan työnkuvaan kuuluu, mutta jos yksi ihminen joutuu tekemään myynnin,markkinoinnin,ottelut, seuran pyörittämisen, tapahtumat yms. niin ei se varmasti helpoin pesti ole ..Voin toki olla ihan väärässäkin.Aika sekalainen ja hengetön esitys.
Huolestuttavaa oli myös tyhjien istumapaikkojen määrä.
Herää kysymys, mikä on Kouvot Oy:n hallituksen ja erityisesti palkkalistoilla olevan toimitusjohtajan rooli.
Tuntuu, että katsojien houkutteliseksi ei tehdä juuri mitään. Tulee mieleen, että onko perusidea vain odotella ja toivoa sitä, että katsojat tulisivat lippuliikulle. Aivan puuhastelua. Väsynyttä.
Olen koripallon ystävänä huolissani. Paikallisen liigakiekon seuraajana, on todettava, että ammattilaiset ovat erikseen. KooKoosta olisi Kouvoillakin paljon opittavaa. Siellä nähdään vaivaa katsojien ja yhteistyökumppaniden houkuttelemiseksi. Se tehdään aika näyttävästi. Esimerkiksi, on perhepeliä, on yhteistyökumppaniden joulupuurotilaisuutta jne. Niistä on ihan yleistä tietoa mm. KooKoon kotisivuilla.
Olisiko seuraavaksi aika vaihtaa Kouvojen toimitusjohtaja, aktiivisempaa. Nykyinen ei juuri tunnu saavan mitään näkyvää aikaiseksi..
Jos autokauppias odottaa ostajaa paikalle, niin urheilussa katsojien ja mahdollisten yhteistyökumppaneiden houkuttelemiseksi pitää tehdä enemmän, ei riitä, että päivät pitkät odotellaan toimistolla, jospa joku tulisi ehdottamaan yhteistyötä.
Markkinointi kaipaa nyt osaajia, ammattilaisia.
Jos on tyhjiä penkkejä katsomassa, niin kyllä löytyy tyhjiä mainospaikkojakin kentän laidalla.
Jos peli takkuaa kentällä, niin se taitaa takkua taustallakin. sorry.
Tätä - sisällöltään ihan asiallista - tekstiä eivät juuri yhdyssanat kuormita, paitsi siinä kohdassa missä ei saisi olla.Olin myös pelissä paikanpäällä ja eihän esitys nyt kovin hyvä ollut, Francis ja Hart kuitenkin minusta ihan kelpo pelureita, tosin pelikunto ei kummallakaan vielä ihan tikissä ole. Näin koris fanina myös harmittaa tyhjät penkit manskarilla. Kuten sanoit, niin KooKoo painaa ihan omalla levelillään Kouvoihin verrattuna,mutta on kyllä täysin väärin verrata näitä ja näiden tekemisiä keskenämme KooKoon toimistolla taitaa olla about 10 palkollisena ja kuten laitoit Kouvoilla yksi. Ja taitaa myös seurojen markkinointi mahdollisuuksissa ja budjeteissä aika suuri ero (eikä tuo jäähallikaan kovinkaan täysi ole katsojien toimesta) En tiedä mitä Kouvojen toimitusjohtajan työnkuvaan kuuluu, mutta jos yksi ihminen joutuu tekemään myynnin,markkinoinnin,ottelut, seuran pyörittämisen, tapahtumat yms. niin ei se varmasti helpoin pesti ole ..Voin toki olla ihan väärässäkin.
Voihan se olla hyvinkin, että seura kaipisi uutta verta,osaamista,markkinointia tai varmasti ainakin ihmisen tai pari lisää. Taitaa valitettavasti olla vain raha kysymys.
Ps. On se Kouvotkin näitä aamupala tapahtumia yhteistyökumppaneille järjestänyt, kun olen ollut kutsuttuna paikalla
Sorry mun moka..Tätä - sisällöltään ihan asiallista - tekstiä eivät juuri yhdyssanat kuormita, paitsi siinä kohdassa missä ei saisi olla.
Onpa fiksu ja asiallinen vastaus sinulta! @sturm on kyllä sikäli oikeassa: oikeinkirjoitussäännöt ovat sitä varten, että tekstiä on helpompi ymmärtää. Jatka vaan kirjoittamista, vaikka virheitä tulee ja ehkä kiinnität huomiota niihin yhdyssanoihin. Hienoa on, että täällä comilla kohtaavat hyvinkin erilaiset kirjoittajatSorry mun moka..
Sitten on vielä Kotka keskustaan liittyvine hallisuunnitelmineen oma lukunsa.Oliks teil siellä Kouvolassa nyt maanantaina se kohtalonpäivä uuden monitoimitalon tiimoilta? Eikö se hankinta nyt maanantaina käsitellä valtuustossa?
Laittakaa tänne tietoa miten kävi.
Valitusprosessi mahdollisen hyväksynnän jälkeen vielä edessä. Ukissakin pari jäärää viivästytti hanketta pari ylimääräistä vuotta. Jyväskylässä nyt tiukat paikat, kun rahoitus vetäytynee valitusten johdosta. Nokialla taisi prosessi sujua ilman valituksia? Vai miten oli @MattHeldman ?
Toivotaan, että Kouvola on yhä edelleen se minulle tutuksi tullut Kouvola, joka herää urheilutapahtumien aikaan eloon ja urheilu kampeaa valtuustosta voiton!
Todella kova hankinta, jos pysyy maisemissa. Viimeksi taisi halpamaisesti paeta paikalta paksumman tilipussin perässä. Joukkue on senkin jälkeen vaihtunut ilmeisen ripeästi.Lahti Basketballista tuttu Admon Gilder tuo lisää tulivoimaa Kouvojen takakentälle - Kouvot | Kouvot Basket Oy
Kouvot | Kouvot Basket Oy Pelaajauutiset - Lahti Basketballista tuttu Admon Gilder tuo lisää tulivoimaa Kouvojen takakentällekouvot.fi
Oliks teil siellä Kouvolassa nyt maanantaina se kohtalonpäivä uuden monitoimitalon tiimoilta? Eikö se hankinta nyt maanantaina käsitellä valtuustossa?
Valitusprosessi mahdollisen hyväksynnän jälkeen vielä edessä. Ukissakin pari jäärää viivästytti hanketta pari ylimääräistä vuotta. Jyväskylässä nyt tiukat paikat, kun rahoitus vetäytynee valitusten johdosta. Nokialla taisi prosessi sujua ilman valituksia? Vai miten oli @MattHeldman ?
Toivotaan, että Kouvola on yhä edelleen se minulle tutuksi tullut Kouvola, joka herää urheilutapahtumien aikaan eloon ja urheilu kampeaa valtuustosta voiton!
Tänään on todellakin se kokous ja asiasta päätetään parhaillaan. Kokous on itsessään hirveää seurattavaa ja luulen et osa muistakin ku persuista on vetänyt jotain koko viikonlopun. Osa ei edes tiedä mitä on päättynyt aikaisemmin, lukenut papereita tai sitten vaan ymmärrys on alle kaikkien asteikkojen.Oliks teil siellä Kouvolassa nyt maanantaina se kohtalonpäivä uuden monitoimitalon tiimoilta? Eikö se hankinta nyt maanantaina käsitellä valtuustossa?
Huutele sinne väliin jotain äänekkäästi!Tänään on todellakin se kokous ja asiasta päätetään parhaillaan. Kokous on itsessään hirveää seurattavaa ja luulen et osa muistakin ku persuista on vetänyt jotain koko viikonlopun. Osa ei edes tiedä mitä on päättynyt aikaisemmin, lukenut papereita tai sitten vaan ymmärrys on alle kaikkien asteikkojen.
Osa luulee hallia rakennettavan ainoastaan Kouvoille. Todellisuudessa Kouvot käyttää areenan kapasiteetista pienen osuuden. Kaupungin tilanne tilojen suhteen on ollut yli 20 vuotta säälittävällä tasolla.
Ja asia meni eteenpäin epätoivoisesta persujen hiekoituksesta huolimatta. Nyt alkaa hankesuunnitelman laatiminen ja varmaan 2027 voidaan olettaa jotain olevan pystyssä. Toivottavasti kukaan kusipää ei enää asiasta valita mihinkään taholle.Huutele sinne väliin jotain äänekkäästi!
Toivottavasti näin käy, mutta pahaa pelkään, että korpivaaroja tässä maassa riittää. Nomen est omen!Ja asia meni eteenpäin epätoivoisesta persujen hiekoituksesta huolimatta. Nyt alkaa hankesuunnitelman laatiminen ja varmaan 2027 voidaan olettaa jotain olevan pystyssä. Toivottavasti kukaan kusipää ei enää asiasta valita mihinkään taholle.