Noo, saattaa olla, että meitillä Länsi-Siperiassa heiluu ovi kauden jälkeenKouvolan Sanomissa väläyteltiin että seuraavan kauden joukkueessa tulee olemaan enemmän ”Kouvolalaisuutta”, onkohan joukkueeseen mahdollisesti tulossa paluumuuttajia esim Hirvonen jne vai mitähän tällä tarkoitettiin?
Kouvolan Sanomissa väläyteltiin että seuraavan kauden joukkueessa tulee olemaan enemmän ”Kouvolalaisuutta”, onkohan joukkueeseen mahdollisesti tulossa paluumuuttajia esim Hirvonen jne vai mitähän tällä tarkoitettiin
Kouvojen Alastalo: "No, se oli sellaista hyväntahtoista karhunpainia."Ei voi tota "halailua" puolustella millään muotoa...
MUT mitä vittua Kouvojen järkkärit tekee, ennen tai jälkeen tapahtuneen? Ensinnäkin, yksi siihen sit lompsii paikalle ja vähän siinä kättä osottaa painiparia kohden. No paini loppuu ja muija maskotin saattelemana portaisiin. Järkkäri huokaisee helpotuksesta ja poistuu taka vasemmalle.
Ja hetken päästä tapahtuneen jälkeen tää muija kuitenkin istuu päätykatsomossa...![]()
![]()
![]()
Näyttää olevan juuri kyseinen "halaaja" kirjoittanut asiasta KTP-fanien sivulle.Kouvojen Alastalo: "No, se oli sellaista hyväntahtoista karhunpainia."
Taisi hyväntahtoisuus ja leikkisyys olla kaukana. Alastalo vähättelee ja lakaisee tilanteen maton alle. Hienoa toimintaa.
Ja mitä tulee järkkäreiden toimintaan niin seuran olisi ehkä syytä vähän tarkentaa toimintatapoja.
Ihan täyttä sontaa tuo kirjoitus… hyvä että Westerholm edes reagoi jollain tavalla!Näyttää olevan juuri kyseinen "halaaja" kirjoittanut asiasta KTP-fanien sivulle.
Itse taas olen jutellut asiasta suoraan meidän maskotin kanssa, ja kysyin mitä hittoa se yritti sua kuristaa, johon maskotti sanoi, ei se kuristanut lähinnä halasi ja maskotti piti käsillään Karhun päätä paikoillaan ettei se lähtisi irti ja oli leikissä jaloillaan mukana..
Järkkäreiden toiminnasta olen kyllä täysin samaa mieltä, on syytä tarkistaa toimintatapoja ettei vastaavaa pääse tapahtumaan.
Siis väitätkö mun kirjoitusta täydeksi sonnaksi ? Vai tarkoititko Kotkan "hapettajan" tekstiä tuolla niiden fani sivullaIhan täyttä sontaa tuo kirjoitus… hyvä että Westerholm edes reagoi jollain tavalla!
Kotkan hapettajaaSiis väitätkö mun kirjoitusta täydeksi sonnaksi ? Vai tarkoititko Kotkan "hapettajan" tekstiä tuolla niiden fani sivulla
Matin kannattaa opiskella tilannekomiikkaan jos ns. komediajalat vaikutta totiselta rimpuilulta. Myös hieman erikoista että toisessa keskustelussa suitsitaan keskustelua turhilla varoituksilla kun täällä taas provotaan täysillä tietämättä tilanteesta juuri mitään.Ei vaikuttanut tosiaan miltään leikiltä, vaan maskotti yritti rimpuilla ihan tosissaan tuosta pois - mikä vaan aika vaikeaa nuo kamat päällä. Ihan puhdas pahoinpitely, vieläpä erittäin vaarallinen, kun kukaan ei voinut nähdä mitä ihmiselle puvun sisällä tapahtuu.