Koripallo.com

Kouvot 2025-2026

Mietityttää jo tän jengin kasauksessa että onko tiedossa et kukaan ei tipu, kun junnuja ja väli vuoden pitäneitä alkaa olla kaikki.

Onko yläjuoksun hessut erehtyneet sarjatasosta mitä pelataan tulevalla kaudella?
Täysin samaa tekstiä sitä luettiin alajuoksun suunnalta myös viime kesänä. Pelataan nyt vaikka ensi alkuun pari harkkamatsia sarjamatseista puhumattakaan ja katsotaan miltä homma kentällä näyttää.

Vai että Tuukka Härsilä. Taitaa jäädä kausikortti ostamatta jos joukkue tuota tasoa.
Voi ja saahan sen noinkin ajatella. Itse olen kausikorttini jo uusinut Tiketin kautta. Tottakai toivoisin, että Kouvot taistelee mitaleista ja Pantterista joka kausi. Kuitenkin kuten moni muukin Korisliiga seura on taistellut rahojen riittäminen kanssa, ja taisi se Basketin hallitus ihan julkisesti ilmoittaa aikaisemmin, että kulukuuri on kova ja tarkoitus laittaa talous kuntoon, ennen uuden hallin tuloa ja sitten ollaan valmiita taas taistelemaan Pantterista joka kausi. Sekä paljon on huudeltu, kun joukkueessa ei ole oman kylän poikia.. Ostetaan kavereita ympäri Suomea, ja katoaa kauden jälkeen parempien palkkojen perässä. Nyt niitä oman kylän poikia on valmennuksessa sekä joukkueessa useampikin.. Joo, tuskin pelureista vielä ensi kaudella pystyy Korisliiga läpimurtoa tekemään, mutta seuraavalla kaudella ovat valmiita taistelemaan..
Itse haluan olla oman kaupungin joukkueen tukena, vaikka taistella mestaruudesta, mutta kuitenkin toivottavasti pysytään sarjassa.
Ugh olen mielipiteeni kertonut !
Kouvot

Olisiko tulossa kotimaisten osalta Korisliiga-historian halvin joukkue? :rolleyes:

Härsilän signaus oli sikäli merkittävä, että nyt Kouvojen rosterissa on yksi pelaaja, jolla on edes yksi blokki viime kaudelta. Tätä ennen kaikkien Kouvojen pelaajien blokkitilastot Korisliigassa viime kaudelta näyttivät pyöreätä nollaa. Siitä se korinsuojeleminen lähtee.

Siitä se korinsuojeleminen lähtee.
Eiköhän se korin suojeleminen lähde hyvästä yksilö- ja joukkuepuolustamisesta??

Pienenä kuriositeettina, mikä oli viime kaudella paras kotimaisen pelaajan blokki ka -> 0.8

Taisi olla R2D2 blokkiavaus pelkkää provoilua, harmi kun tuli tartuttua koukkuun

Turha näihin provoiluihin on sen enempää tarttua. Kotimaisten osalta Kouvojen tilanne on melkolailla samanlainen kuin ennen viime kauden alkua, nuoria ja kokemattomia oli kaikki kotimaiset silloinkin, joille Kouvot uskalsi antaa näyttöpaikan. Kun kausi oli paketissa, niin kummasti rupesi Kouvojen ”divarikotimaiset” kelpaamaan ympäri Suomea. Toki tulevan kauden puoltamiseksi sanottava, että Heinosen tasoista kotimaista meillä ei viime kauden aluksi ollut ja Kristerinkin pitäisi tällä kertaa olla pelikunnossa.
En liian huolissani olisi. Ja jenkeillähän ne muutkin omat pelinsä voittaa tai on voittamatta.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.