Vs: Kouvot - Kataja 30.12.2007 klo 17.00
Huh, menihän jännäks.
Voitto otettiin, mutta hieman vaikean kautta. Ekalla puoliajalla todella huonoa puolustusta molemmilta. Smith teki, mitä tahtoi ekalla puoliajalla. Ja puolestaan Kouvot antoi Foremanille vapaita paikkoja, joista mies rokotti kylmästi. Kolmannella jaksolla taisi Kouvoille hyvänolotunne hiipiä puseroon, kun homma meni aivan sekaisin ja väkinäiseksi puurtamiseksi. Kouvot taisi tehdä huimat 4 pojoa ekaan 8 minuuttin. :
Mutta onneksi Katajakaan ei loistanut, vaan hukkasi palloa ansiokkaasti.
Neljäs jakso oli samanlaista sähläämistä molempien osalta. Näytti jo vähän aikaa lopussa, että kuokkaan tulisi. Onneksi Bernardin metri viivasta vetämä kolkki n. minuuttia ennen loppua pelasti Kouvot edes jatkoajalle. Noh Bernard missasi sen yhden vaparin, jolla homma olisi ehkä hoidettu varsinaisella peliajalla. Katajan, siis Jukan
, viimeinen heitto 81-81 tilanteessa oli vaikea ja meni ohi. Jatkoajalla Kouvot sitten karkasi melko nopeasti 8 pisteen johtoon, jota kyllä yritettiin ansiokkaasti ryssiä vielä Katajalle. Mutta Katajan pelaajat taisivat olla melko puhki, mm. Black nosti kaksi kertaa aivan vapaana korin alta ohi.
Tähdistä sen verran, että itse olisin kyllä antanut Ciprille kolme tähteä. Mies pelasi kyllä parhaan pelin Kouvoissa, minkä itse olen nähnyt. Korin alta pallot varmasti kuppiin ja keskimatkan hypärit sisään. Myös tärkeitä hyökkäysripareita jatkoajalla. Ja illan kruununa kaksi komeaa riistoa. Toisessa vei pallon Hinnantilta ja toisessa sitten coast to coast donkki. Man of the match, ehdottomasti.
Smith oli kyllä ekalla puoliajalla täysin pitelemätön Katajan puolustukselle. Tuhoa läheltä ja kaukaa. Toisella jaksolla sitten hieman hyytyi. Bernardilta myös onnistunut ilta. Puolusti Hinnantia melko hyvin. Ja tuo tärkeä kolkki. Iisalolta tänään hiukan kehnompi peli. Heitto ei vaan pudonnot (kolkit 1/8) ja selkeästi lopussa rupesi jo varomaan. Pari tärkeää kuppia kuitenkin jatkoajalla. Muilta Kouvoilta perusvarmat esitykset. Laitinen raapi muutamia tärkeitä hyökkäyslevyreitä.
Kaiken kaikkiaan pelistä jäi melko sekava kuva. Eka puoliaika hyvää hyökkäyspeliä ja toka puoliaika sitten melkoisen sekavaa. Mutta voitto on aina voitto, tuli se sitten miten vaan.
Ja Säkki siis jatkaa edelleen sadan prosentin voittosuhteella...