Koripallo.com

Kouvot-Korihait 6.10

Vs: Kouvot-Korihait 6.10

Jooo kyllä tää näin taisi mennä nyt. Ikävä juttu, kun alku oli niin hyvä. Mutta tästä oppitaan taas :) Ja kyseinen vastustaja on paha, tiiminä ja paikkana.

Oe voe. Kyllä tää voitettavissa silti olisi ollut.

tätä menoa Wright tekee vielä tripla-tuplan, jos sattuu saamaan vielä 6 pistettä. 10 menetystä on pian aivan varma..

Toivottavasti nyt tulisi edes sellaiset 50 pinnaa tähän eroa, niin menisi edes se hikinen vaatekauppa Kouvolassa konkurssiin.

että kaikkitietävä basketball fan voi taas omasta nörttiluolastaan ruveta aukomaan päätään ja esittää, että on paikan päällä.

[/quote]

Todista ja kerro, mistä kirjoittelen...ennenkuin itse auot päätäs...et taida kestää tappiota, mua ei hetkauta mitenkään...teen työni ja piste.

Eka peli jossa Korihailla enemmän menetyksiä! Heti tulee tukkaan niin että soi!

Syötöt 17-4, tilastopöydän kotiinpäinvetoa, vai Korihaiden hyökkäyksen mielikuvituksettomuutta? Veikkaan molempia!

Basketball fan sanoi:
että kaikkitietävä basketball fan voi taas omasta nörttiluolastaan ruveta aukomaan päätään ja esittää, että on paikan päällä.

Todista ja kerro, mistä kirjoittelen...ennenkuin itse auot päätäs...et taida kestää tappiota, mua ei hetkauta mitenkään...teen työni ja piste.

B-fan, siksi sua kiusataan täällä, koska joka viestissä annat itsestäsi sellaisen kuvan, että olet jokin isokin tekijä korisliigassa ja teet "ah-niin-tärkeää-työtä" ja olet tehnyt sitä jo sata vuotta ja siksi olet paras. Ei mitään henk.koht., mutta sun asenne on aika egoileva. sorry.

Basketball fan sanoi:
Kysyin sulta jo kysymyksen, mihin jätit tahallasi vastaamatta. No, ei yllätä.

Tappion kestäminen ei hirveän vaikeaa ole, koska tulos on juuri odotusten mukainen. En ole varmaan viiteen vuoteen edes kuvitellut, että kouvolasta voi saada voiton.

Sen verran vielä menetetystä pelistä että paha pelata, jos joukkueesta 3 yrittää tosissaan.

Edit. Ok, nipin napin 4

Taitaa Nikkariselle olla tulossa piste-ennätys

Tämä tappio ei taaskaan yllätä kahta markkaa enempää.

Nyt olisi ollut se kuulusia tuhannen taalan paikka hakea sieltä Kouvolasta se voitto, kyllä Kouvojen tasoinen joukkue olisi pitänyt hoitaa. Mutta kun ei onnistu niin ei onnistu, ei siinä mitään enempää!

Basketball fan:

Blofeld sanoi:
Tai jos nyt bb-fan olet paikan päällä, niin kerropa, miksi kumpulaisen teku tuli ja millainen tilanne edelsi sitä

no vastaa tähän: mihin katosi Korihaiden kova levypallopeli ekan viiden minuutin jälkeen?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.